Dupa cateva ore petrecute alaturi de Johnny si Ashley la spital, Sara se intoarce catre hotel. Este aproape intuneric.. Sara nu prea cunostea Londra, nu avea niciun sofer asa ca apeleaza la metrou. Dupa 15 minute ajunge in fata hotelului. Toate luminile erau stinse, mai putin cea de la parter. Se apropie de intrare, hotelul parea gol.
"Ce Dumnezeu?! Am gresit hotelul? Ce se petrece aici? Toata lumea a intrat in vacanta?!" bombanea Sara in gandul ei.
Se indreapta catre lift dar observa un trandafir rosu, asezat pe prima treapta care ducea la etaj. Il ridica si urca mai departe.
"Omg!! E ziua mea si am uitat?! Nu.."
A gasit cate un trandafir pe fiecare treapta pana la etajul 1, i-a atasat pe fiecare intr-un buchet imens. Drumul presarat cu trandafiri ducea pana in capatul holului, la apartamentul regal. A zambit vazand ca in fata usii erau multe petale de trandafiri, clanta legata cu o panglica rosie.. Nu a ezitat sa deschida usa si sa intre. A pasit inauntru si a inchis usa in urma ei, incaperea este luminata de mici lumanari, apoi si-a mutat ochii spre canapea. Sara a ramas incremenita de sentimentele care o asaltasera.. Pe canapea era tanarul ei iubit, pe care nu il mai vazuse de ceva timp si caruia ii simtise lipsa tot acest timp.
- Caleb! A murmurat, apoi o lacrima i s-a prelins pe obrazul cald, aproape fierbinte.
Tanarul s-a apropiat de ea, a cuprins-o in brate si a sarutat-o cu patima. Nu a putut sa nu-i raspunda. Trandafirii din mana fetei au cazut pe podea.
- Mi-a fost asa dor de tine, iubito!!
A ridicat-o usor in brate, de parca ar fi fost un fulg.. A lipit-o de perete si s-a jucat in parul ei, sarutand-o. A condus-o apoi catre pat.. A intins-o usor iar ea si-a strecurat mana si i-a deschis nasturii camasii. El i-a simtit parfumul dulce, pielea fina..Caleb a scapat-o de camasa alba, si de sutienul la fel de alb. S-a jucat cu nasul peste pielea moale a fetei. Erau indragostiti, se abandonasera iubirii. Isi soptesc la ureche vorbe dulci, de dragoste.
S-au iubit pana in zori ..
CITEȘTI
When you find your love.
RomanceSe spune ca "In viata ne indragostim de doua ori, prima oara crezand ca este ultima, iar a doua oara afland ca este prima."! Ei bine.. povestea prezinta dragostea a doi tineri obisnuiti, care se cunosc intamplator si par a fi predestinati. Acestia f...