#11 O prietena noua!

944 48 0
                                    

  Sara este trezita de bataile puternice care aproape ca daramau usa.

  "Cine-o fi la ora asta? Nu imi spuneti va rog ca am fost trezita doar pentru micul dejun la pat.."
  Deschide usa, in cadrul ei este Johnny. Acesta observa din prima camasa scurta si lejera de noapte a Sarei. Parul valvoi si naturaletea ei ii dadeau un aer senzual.

  - Uhm, arati pefect si la prima ora!

  - Iarasi tu? Intra..

  Tanarul intra si aseaza tava cu micul dejun pe masa din living, apoi se aseaza impreuna pe canapea, Sara degustand mancarea..

  - Esti pregatita pentru prima zi?

  Sara lua din gustari si citea mesajele primite de la Caleb aseara, zambea si nu era deloc atenta la ce ii spunea Johnny.

  - Hm? Ce spuneai?

  - Spuneam daca esti pregatita pentru prima zi la academie..

  - Aa, sigur.. La cat trebuie sa ajungem?

  - La 12, si e 9.

  - Oh scuze, ar trebui sa ma pregatesc, merg sa imi fac un dus.

  Fata isi ia prosoapele si halatul de baie apoi intra la dus. Johnny privea prin lucrurile Sarei si gaseste o poza cu Caleb.

  "Cine-o fi si domnul? Hmm, nu conteaza, probabil e iubitul ei! Oricum, ce mi-ar pasa mie cine e el? Nici macar nu imi place tipa asta!"
  Tanarul pune poza la loc apoi se aseaza pe canapea. Telefonul Sarei suna, iar aceasta iese grabita din baie.

  - Alo?

  - Buna scumpa mea, ce faci?

  - Hei mamii, foarte bine, ma pregatesc de scoala, tu?

  - Bine, spune-mi cum a fost aseara?

  - Tu stiai si nu mi-ai spus?! Nu pot sa cred..

  - Bine-nteles ca stiam, ai avut emotii?

  - La inceput, apoi m-am lasat purtata de muzica si a fost totul super!

  - Esti fericita acolo? Iti place Londra?

  - Nu am apucat sa vad foarte multe, dar din ce am vazut.. Foooaaarte mult! Dar mi-e foarte dor de tine, desi deocamdata imi doresc sa fiu aici.

  - Ma bucur, puiule!! Trebuie sa inchid, ajung la birou, ne auzim mai tarziu!

  - Bine, te iubesc!!

   Sara inchide apoi arunca telefonul pe canapea langa Johnny.

  - Tu ai sa ma conduci si cand vin de la scoala?

  - Eu am sa fiu permanent cu tine, no panic!

  "Perfect, nu voi mai scapa de maimuta asta tot anul scolar!" isi spune Sara in gand.

    Fata se imbraca grabita de Johnny. Purta o pereche de blugi si un tricou negru, o preche de ochelari de soare si o esarftimpul, perfect asortata. Ies impreuna din apartament si se indreapta catre iesirea din hotel. Johnny ii deschide fetei usa masinii, apoi urca si el. Drumul pana la academie a fost destul de lung, in jur de 30 de minute.

  - Ne vedem cand iesi!

  - Desigur!

  "Normal maimutoiule, pot face ceva fara stirea ta? Nu! Normal ca nu!"
  Johnny accelereaza si fara ramane sa se descurce singura. Intra in academie si se indreapta catre biroul directoarei care ii inamaneaza cheile dulapului ii o indruma spre sala de canto-pian. Profesorul nu era venit inca insa sala era plina de tineri studentia. Sara se aseaza in prima banca langa o fata foarte retrasa.

  "Super! Se pare ca ea este noua mea colega! Pare cam timida.. Sper sa ne intelegem!"
  - Buna, eu sunt Sara!

  - Hey, eu sunt Ashley, prietenii imi spun Ash, esti noua pe aici?

  - Ca si toti de aici de altfel..

  Fata zambeste timid. Deodata profesorul intra in clasa si incepe sa vorbeasca fara sa se mai opreasca vreun minut din vorbit. Toata lumea se ridica si pleaca.

  - Asta a fost tot?

  - Da. Raspunde Ash zambind.

  " Super nici nu am simtit cum a trecut timpul, am vorbit cu Caleb prin mesaje aproape non-stop!"
  - Ash, crezi ca poti veni la mine acasa sa invatam de pe partiturile tale? Eu nu mi-am notat mai nimic..

  - Sigur ca da..

  Abia dupa ce Ashley a raspuns Sara si-a dat seama ca ea nu are o "casa" in Londra.

   Fetele ies din academie iar Ash se indreapta catre statia de autobuz.

  - Ash, ce faci?

  - Trebuie sa luam autobuzul pana acasa, nu?

  - Asteapta o sa-l sun pe Johnny sa vina dupa noi.

  Tanara blonda nu stia ce sa mai creada. Oare cine e Johnny? Sa aiba ea incredere in Sara?

  Johnny ajunge si parcheaza in fata academiei.

When you find your love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum