Inca din primul an la Academia Regala, Sara a devenit celebra atat in Londra cat si in intreaga lume. Faima, banii, luxul .. Nu au facut-o sa se schimbe in niciun fel. Anul s-a incheiat, asa ca Sara se pregateste sa plece acasa, in Romania. In apartament, Sara impacheteaza bagajele ajutata de Molly.
- Imi va fi asa dor de tine, Molly, ce ma voi face eu 3 luni fara ajutorul tau?!
- Ce ai facut si inainte sa ma cunosti!
Bagajul este aproape gata. Molly si Sara sunt intrerupti de Johnny si Ash care venisera sa isi ia la revedere. Cei doi intra si se aseaza pe canapea.
- Merg sa ma pregatesc, apoi coboram!
Sara ramane uimita cand Johnny ii spune ca nu va mai fi condusa la aeroport de cei pentru ca intervenise ceva. Sara isi ia ramas bun de la ei.
- Abia astept sa ne reintalnim! A spus fata.
- Si noi, si imi pare rau ca nu te putem conduce, dar a intervenit ceva. I-a raspuns Johnny si aproape ca a zambit.
Apoi cei doi pleaca si Sara ramane cu Molly care in final coboara si el cu bagajele fetei, ea ramanand sa se pregateasca.
"Imi va fi atat de dor de toate nebuniile astea! Sa fiu servita in camera, propriul sofer, colegii, academia.. Dar..cu siguranta 3 luni nu vor fi o vesnicie si ma voi intoarce.." a spus Sara nostalgica privind camera, apoi a inchis usa si a coborat la receptie de unde si-a luat ramas bun de la tot personalul hotelului. Pentru prima data de cand ajunsese in Londra, este insotita de altcineva decat prietenul ei cel mai bun Johnny.. Soferul a dus-o la aeroport, unde a ajutat-o cu bagajele apoi a lasat-o singura. In avion s-a gandit tot timpul cat de mult ii va lipsi Molly, ceremoniile organizate de academie, spectacolele ... A ajuns. Este in Romania, din nou acasa.. Primul lucru care l-a vazut cand a coborat din avion au fost ochii mamei ei si florile din mana tatalui sau. Imbratisarea le-a facut sa isi piarda echilibrul, dar domnul Smith le-a sprijinit asa cum o facea mereu. A luat florile din mana tatalui ei si i-a multumit pentru tot efortul depus, apoi au inceput povestile, intrebarile si hohotele de ras care parca nu mai incetau. Atat doamna cat si domnul Smith ranasesera neschimbati. Ea, o doamna in toata puterea cuvantului, eleganta si firava.. El, un barbat inca tanar si puternic.
- Mami! Maine la concert am o surpriza pentru tine!!
- Nu-mi spune ca ai reusit sa inveti cantecul meu preferat!!
- A fost un adevarat cosmar, dar am facut-o cu gandul la tine si am reusit!!!
Fata domnului Smith era luminata cand vedea chipurile fetelor sale zambitoare. Acesta a parcat masina chiar in curte, iar Sara privea intrebatoare catre toate baloanele si panglicile care impodobeau exteriorul casei. Intra in casa si ...
- SURPRIZAAAAA!!!!! A tipat multimea de prieteni si rude care organizase o petrecerea surpriza de "Bun venit!".
Sara are ochii plini de lacrimi si a ramas uimita vazandu-i in multime pe Johnny, Ash, Moly... De la care tocmai isi luase bun ramas. Era ca o stanca, prietenii cat si rudele s-au apropiat de ea si au imbratisat-o calduros. Nu-l vedea pe Caleb.. Era in spatele multimii si se pregatea sa-i cante, dupa ce multimea se fransese in doua randuri, acesta a inceput sa-i fredoneze melodia "All of me". Lacrimile ii curgeau din ochi siroaie, s-a apropiat de el si au inceput sa miste usor pe melodia care parca ii mangaia. Dupa ce spiritele s-au linistit, au iesit impreuna pe terasa din spatele casei.. Priveau lacul imbratisati.
- Imi era asa de dor de locul asta!
Caleb a privit-o apoi a sarutat-o pe frunte. Cei doi porumbei au fost intrerupti de Maria, Alex, Johnny si Ash care aveau o surpriza pentru Sara. Maria a spart gheata lasandu-i pe toti ceilalti cu gura cascata.
- Draga meaa, nu vreau sa o lungim asa cum vor ei sa o faca, asa ca.. Mai avem o surpriza pentru tine, peste 2 zile plecam in vacanta!
Caleb a zambit, stiind despre ce este vorba.
- Poftim?! Unde? Noi toti?! A spus fata entuziasmata.
- Pe Coasta de Azur! Da, toti..
Alex a intrerupt-o pe Maria.
- Avand in vedere ca dragostea dintre tine si Caleb s-a aprins chiar la mare.. Ne-am gandit ca ar fi locul perfect pentru vacanta..
- Sunteti minunati!! Va iubesc!!!
Apoi a urmat o imbratisare lunga.. Foarte lungaaa.
CITEȘTI
When you find your love.
RomanceSe spune ca "In viata ne indragostim de doua ori, prima oara crezand ca este ultima, iar a doua oara afland ca este prima."! Ei bine.. povestea prezinta dragostea a doi tineri obisnuiti, care se cunosc intamplator si par a fi predestinati. Acestia f...