In restaurant este o mare de oameni. O multime de persoane, majordomi care se invart de la o persoana la alta, o multumime de celebritati. Sara intra inauntru la bratul lui Johnny care pare a fi foarte atent si protector. Sara este foarte entuziasmata, este o petrecere de lux.
"Doamne Sara, sa nu faci vreo prostie!! Sunt atat de multi oameni si Goddd!! E cumva Mariah Carey? Pff.. E grav daca o dau in bara.."
- Sara, este timpul sa te pregatesti! Te descurcu sau te conduc eu in spatele scenei?- Ma descurc, Johnny, multumesc oricum!!
- Bine, ma duc sa gasesc o masa libera si ne vedem dupa reprezentatie!
- S-a facut!
Sara se indreapta timid catre spatele scenei. Simtea ca toata lumea o priveste, era foarte emotionata. In final ajunge si este pregatita sa intre pe scena.
- Doamnelor si domnilor, am onoarea de a o prezenta pe domnisoara Sara Smith!!
Cortina rosie se departeaza, iar fata este asezata in fata unui pian mare alb, era in umbra dar un reflector s-a aprins asupra pianului cat si a chipului ei. Tanara feschide seara cu opera lui Rahmaninov, continua apoi cu Mozart. Toata lumea era de-a dreptul incantata de talentul fetei. Aceasta incheie seara cu Bach intr-un ropot de aplauze. Iese de pe scena si se uita in jur dupa Johnny, dar nimic. Deodata un domn trecut de prima varsta intra in discutie cu ea.
"Ce-o mai vrea si bosorogul asta? Nu vede ca am treaba?"
- Domnisoara Smith, ati fost de-a dreptul incantatoare, nu m-am putut abtine sa nu vin la dumneavoastra!- Multumesc, eu tocmai ..
- Frumusetea dumneavoastra orbitoare, cat si talentul.. M-ati facut sa ma indragostesc!
- Multumesc, dar sa nu exageram, eu tocmai il cautam pe soferul meu, Johnny! Nu cumva l-ati vazut? Un tip ..
- Ce-ar fi sa uitam de soferul dumneavoastra si sa mergem sa bem ceva la bar? Ne putem cunoaste mai bine astfel..
Discutia este intrerupta de Johnny, care vazuse ca Sara este abordata de tot felul de domni si se amuza copios!
- Scuzati-ma domnule! Ma ocup eu de aici!
Atunci Johnny o ia de mana pe Sara si se indreapta catre iesirea din restaurant.
- God Johnnyyyyy!!! Iti multumesc, nu stiu cum mai scapam din mainile aluia!
- Nu aveam de gand sa te las acolo, tipul este putred de bogat si ar fi fost dispus sa iti plateasca oricat..
- Sa nu ne gandim la asa ceva!
Johnny o conduce pe fata pana la apartament.
- Iti multumesc ca ai stat cu mine pana la final!
- De asta sunt platit!
- Johnny!! Asta nu a fost prea dragut!
- Mda.. Scuza-ma! Mi-a facut placere sa petrecem aceasta seara impreuna! Ne vedem maine.
Apoi Johnny se intoarce catre lift.
- Noapte buna Johnny!!
CITEȘTI
When you find your love.
RomanceSe spune ca "In viata ne indragostim de doua ori, prima oara crezand ca este ultima, iar a doua oara afland ca este prima."! Ei bine.. povestea prezinta dragostea a doi tineri obisnuiti, care se cunosc intamplator si par a fi predestinati. Acestia f...