A doua zi dupa concert, tinerii au plecat in vacanta. Caleb planuise o mare surpriza pentru Sara, despre care nu stia decat el si baietii. La petrecerea din prima seara, viata Sarei avea sa se schimbe.
- Sunteti gata? A intrat Johnny in apartamentul fetelor.
- Nuu, a tipat Sara, mi-a vazut cineva sandalele?
Ash si Maria pareau destul de amuzate de comportamentul fetei, care parea foarte imprastiata. Ele erau deja gata. Ash optase pentru omrochita vaporoasa de culoarea untului si o pereche de sandale albastre, iar Maria o fusta cu talie inalta, alba si un top scurt la fel de alb.
- Cauti astea?! Johnny a fluturat sandalele impletite ale Sarei de sub mormanulnde haine de langa canapea.
- Da-mi-le!!
Apoi s-a indreptat catre baie pentru a-si retusa machiajul, dandu-i ocazia lui Johnny sa le povesteasca fetelor planul.
Le-a condus pe fete pe plaja, in locul unde avea sa se tina petrecerea. El s-a "pierdut" in marea de oameni, sfatuindu-le pe Maria si Ash sa-l urmeze pentru a putea pune planul in aplicare. Cu ocazia primului moment de neatentie al Sarei, fetele au sters-o si au inceput sa deruleze planul. Plaja era plina de oameni cunoscuti dar si de oameni necunoscuti. Privea confuza catre oamenii carora le sclipeau ochii privind-o. A schimbat cateva cuvinte cu o parte din oameni, a facut poze si degustat fructele de mare ce se serveau la mese. Acum isi cauta prirtenii. Multimea a tacut iar fata a devenit si mai confuza.
"Ce se intampla oare? De ce toata lumea se holbeaza la mine? Unde or fi dragii mei prieteni? Dar Caleb.. Nu l-am vazut de cand am ajuns.." monologul ei a interior s-a terminat in momentul in care a ajuns in centru multimii, si toata lumea privea in spatele ei. S-a intors iar ochii i s-au sticlit de la lacrimile ce aveau sa-i inunde obrajii. Caleb tinea in mana o cutiuta din catigfea alba, Maria, Ash, Johnny si Alex, erau la malul marii, tineau in mana un afis pe care scria "SAY YES!". Oamenii priveau emotionati, iar Caleb la fel. El si-a luat inima in dinti, si s-a apropiat de fata, proptin-si un genunchi de nisipul moale.
- Stiu ca poate e prea devreme, dar.. Atunci cand ai plecat, m-a durut teribil de tare. Ai fost mereu acolo, in inima mea, si sper ca de acum inainte sa raman si eu la fel, in inima ta. Sara, vrei sa fii sotia mea?
La spusele baiatului, Sara incepu si mai tare sa planga, de bucurie. A privit multimea, apoi l-a privit pe el si au urmat cateva clipe de tacere. Ramasese fara cuvinte..
- Spune odata daaaaaa!!!! A strigat Johnny, ma dor mainile demla afisul asta. Multimea a zambit, iar Sara la fel. L-a privit pe Caleb, iar raspunsul a fost un "da" raspicat incat toata multimea a reusit sa-l auda. A urmat un lung ropot de aplauze, lacrimi de bucurie din partea prietenilor si apropiatilor, zambete...
De atunci viata tinerilor s-a schimbat. Au devenit o familie, s-au mutat cu totii la Londra, iar 5 ani mai tarziu Sara adusese pe lume o fetita, Megan, pe care Caleb o iubea enorm..
CITEȘTI
When you find your love.
RomanceSe spune ca "In viata ne indragostim de doua ori, prima oara crezand ca este ultima, iar a doua oara afland ca este prima."! Ei bine.. povestea prezinta dragostea a doi tineri obisnuiti, care se cunosc intamplator si par a fi predestinati. Acestia f...