Intre timp, Maria si Alex ajung si ei.
- Nu pot sa cred, Sara, chiar si la chitara te pricepi!
Apoi Alex ii intinde fetei un baton de ciocolata.
- Da.. Nici eu nu credeam, dar se pare ca mi-am descoperit o noua pasiune.
Trenul ajunge in scurt timp si se opreste chiar in dreptul tinerilor.
- Haideti, grabiti-va, sa nu-l pierdem!
Tipa Maria care a urcat prima in tren urmata de Alex care parea a fi "domnul cu bagajele" sau carausul trupei.
Sara si Caleb isi iau si ei bagajele si urca. Baiatul o ajuta pe tanara, apoi impreuna o urmeaza pe Maria.
In cele din urma ajung sa gaseasca si compartimentul cu locurile rezervate. Maria din nou intra prima, urmata indeaproape de ceilalti. Incaperea era destul de mica, un rand a cate trei scaune de o parte si de alta a compartimentului si un culoar ingust pe mijloc. Caleb, Sara si Alex statea pe randul din dreapta, iar Maria pe cel din stanga, fata in fata cu Caleb, langa fereastra.
Maria privea pe fereastra vorbind la telefon, Alex asculta muzica in casti, iar Sara si Caleb purtau o conversatie pentru a se putea cunoaste mai bine.
- Ce pasiuni mai ai, Sara?
- Imi place mult sa citesc, sa urmaresc seriale sau sa compun cantece. In general am o viata foarte linistita ... Tu?
- Chitara este pasiunea mea cea mai mare, dar in copilarie am facut atletism, handbal si inot, deci si sportul este una dintre pasiunile mele.
- Mie nu prea mi-a placut sportul, dar am facut inot si dansuri pana la 14 ani de dragul tatalui meu, care isi dorea sa-i calc pe urme si sa ajung pe podium.
Dar discutia este intrerupta de un zgomot. Usa compartimentului se deschide si in umbra se zareste silueta unei doamne trecute de prima tinerete. Tinerii o saluta respectabil, iar aceasta le raspunde calduros,apoi se aseaza langa Maria.- Unde mergeti? Intreaba privind spre Maria, in timp ce tinerii continua conversatia, iar Alex incearca sa adoarma.
- Mergem la mare, dumneavoastra?
- Vacanta, frumos! Eu ma intorc de la serviciu.
In timp ce Maria vorbea cu doamna din compartiment, Sara si Caleb se comportau ca doi indragostiti. Zambeau, faceau glume si pareau ca se cunosc de o viata.
La un moment dat, straina se apropie discret de Maria si ii sopteste usor:
- Prietenii tai imi amintesc de prima mea iubire.. El.. Un tanar inalt si puternic, dependent de sport. Imi amintesc si acum ochii lui.. Desi nu avea frumusetea orbitoare a vreunui star.. Nici viata lui nu era perfecta. Nici eu nu eram una din cele mai divine creaturi dar el ma facea sa ma simt superba. El imi dadea putere.. De fapt el era puterea mea !
- Ei de fapt, abia ce s-au cunoscut!
- Par sa se cunoasca de multa vreme..
- Nu-i asa?
Dar atunci, stimata doamna se ridica de pe locul ei, isi ia sacosa si se indreapta catre iesire.
- Nici nu am simtit cum a trecut timpul, in doua minute trebuie sa cobor, mi-a parut bine, aveti grija de voi si vacanta placuta!!
Maria ii zambeste necunoscutei si o saluta politicos, la fel si ceilalti.
CITEȘTI
When you find your love.
RomanceSe spune ca "In viata ne indragostim de doua ori, prima oara crezand ca este ultima, iar a doua oara afland ca este prima."! Ei bine.. povestea prezinta dragostea a doi tineri obisnuiti, care se cunosc intamplator si par a fi predestinati. Acestia f...