#3 O clipa de singuratate

1.8K 85 0
                                    

Dar Maria nu se poate abtine asa ca intrerupe discutia.

- Hei! Vad ca v-ati cunoscut deja! Se pare ca ne vom intelege, sper sa facem din aceasta vacanta o amintire memorabila.

Alex si Maria sunt destul de surprinsi de reactia Sarei, se asteptau ca ea sa nu dea doi bani pe tanar. Dar s-au inselat, pentru prima data Sara era atat de emotionata in fata prietenilor ei incat a ramas fara cuvinte.

- Cred ca vom avea nevoie de bauturi si ceva de rontait, vom avea o noapte destul de lunga.

Alex o aproba pe Maria, apoi o ia de mana si se indreapta catre cel mai apropiat magazin,lasand cei doi tineri pentru cateva clipe singuri..

- Si unde inveti, Caleb?

- La liceul sportiv, ultimul an, tu?

- Liceul de muzica, intamplator si una din pasiunile tale este muzica, nu?

- Da, stii sa canti la chitara?

- Nu stiu, sunt pe sectia canto-pian, dar as putea incerca..

Atunci baiatul ii inmaneaza Sarei chitara, iar aceasta incepe sa fredoneze o melodie, miscand usor coardele chitarii. Caleb ii studiaza atent toate miscarile. Este asa frumosa! Cu miscarile ei discrete, cu vocea ei calda si cu ochii ei migdalati conturati de genele lungi si negre, cu zambetul perfect si degetele subtiri de pianista.. Este atat de frumoasa incat Caleb nu mai este atent la cantec, ci doar la frumusetea si gesturile ei.

- Deci, ce parere ai? Ii spune Sara incantata.

Dupa cateva clipe de liniste si o privire insistenta a fetei, tanarul se trezeste..

- ...Da, vad ca te pricepi!


When you find your love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum