#7 Cea mai frumoasa aniversare!

1.2K 69 1
                                    

...................................

- Salut, Alex! Sunt Caleb.

- Da frate, stiu.. Am si eu numarul tau!

- Da .. Trecem peste asta, ce faci, esti ocupat azi?

- Normal.. Azi e ziua Sarei.

- In legatura cu asta, vreau sa ma ajuti sa ii fac o surpriza.

- Spune-mi despre ce e vorba!

........................................

Sara inca doarme. Deodata este trezita de glasul prietenei ei, Maria. Deschide ochii mari apoi zambeste si fuge catre fereastra.

- La multi ani Saraaaa!!! Surioara mea frumoasaaa si draga!!

- Nu trebuie sa fi atat de nebuna incat sa vii si sa trezesti toti vecinii!!

- Trebuie! Orice pentru cea mai buna prietena.

Tanara urca sus. Usa camerei o deschide chiar Sara care ii si sare in brate. "Te iubesc!" isi spun, apoi intra inauntru.

- Draga mea, pentru ca este o zi speciala, ai nevoie de un cadou special.

Maria ii da Sarei un cadou frumos impachetat. In cutia alba, frumos ornamentata se asunde rochia la care Sara visa de multa vreme.

- Maria!! Cred ca a costat o avere! Nu trebuia sa o cumperi!

- Cum spuneam, orice pentru surioara mea..

Maria ii zambeste si o strange in brate.

Toata ziua fetele au fost ocupate cu organizarea petrecerii. Cu ajutorul doamnei Irina, mama Sarei, totul a iesit perfect, decoratiunile, gustarile, bautura.. Acum este seara, iar fetele incep sa se pregateasca. Maria poarta o rochie rosie de seara, de o simplitate si o eleganta impecabila. Linia decolteului coboara pana la corsajul simplu, iar fusta cadea intr-o cascada maiestuoasa de un rosu aprins. Pantofii negrii si machiajul sclipitor completau tinuta perfect. La sugestia prietenei ei, Sara imbraca rochia facuta cadou. Este de departe una din cele mai frumoase si delicate creatii. Este alba, tivita cu un voal la fel de pur si stramta in talie. Parul ii cade in niste bucle usoare pe umeri, iar inaltimea ei apreciabila ii da un aer gratios.

- Este tot ce iti trebuie, arati impecabil!

- Datorita tie, iti multumesc!

Fetele sunt acum jos, in living, asteapta invitatii. Deodata Irina intra in camera. Purta o pereche de pantaloni negrii, cu talie inalta si o bluza din dantela alba, totusi decenta.

- Draga mea, vreau sa vorbim!

Sara se ridica de pe canapea si se indreapta alaturi de mama ei spre o camera de la parter.

- Ce s-a intamplat, mama?

- Iubita mea, vreau sa stii, acum, dupa 18 ani de tacere ca sunt foarte mandra ca esti fetita mea.

- Mami! Si eu sunt mandra ca esti mama mea si vreau sa iti multumesc pentru tot, ca m-ai iubit, sprijinit si ca m-ai sustinut in toate.

Conversatia din ce in ce mai emotionanta, dar este brusc intrerupta de Maria.

- Aaa, scuzati-ma, este cineva la usa!

- Vin acum! Spune Sara, apoi o imbratiseaza pe mama ei si ies impreuna din camera.

Sara fuge repede catre usa, in timp ce Maria si Irina vorbesc despre petrecere.

- Cred ca sunt Alex si Caleb! Ii sopteste Irinei. Am pregatit o surpriza pentru Sara.

Tanara deschide, iar in cadrul usii este tatal ei.

- Tatiiiiiii!! Si ii sare in brate.

- Puiul tati!! Mi-a fost foarte dor de tine!

In maini avea un buchet de crini imperiali roz, iar in buzunar ascundea o doua cutiute, una imbracata in catifea rosie, iar cealalta in catifea neagra. Ii inmaneaza florile apoi scoate cutiutele! Aceasta le primeste incantata si le deschide. Cutia neagra ascunde cheile unui Audi R8 pe care fata nu se astepta sa-l primeasca atat de devreme.

- Tata, dar nu pot sa cred ca ai facut asta!! Doamne.. Esti perfect!

Ii cunostea fetei gusturile, se astepta la o reactie normala dar tanara era de-a dreptul entuziasmata. Acum deschide cutia rosie.

- Cat de perfect este!! Chiar nu ma asteptam! Nici nu stiu cum as putea sa iti multumesc!

Nu ii cumparase fetei diamanta, safire sau smaralde scumpe, erau mult prea pretentioase pentru o domnisoara. Ii cumparase o unica bijuterie, o perla pe un lant delicat din aur alb.

Irina ii privea cu lacrimi in ochi, iar domnul, se apropie timid de ea si o saruta pe obraz, apoi o saluta.

In tot acest timp Maria era in baie, vorbea cu Alex la telefon.

- Cat mai aveti?

- Tine-o departe de fereastra inca 5 minute! Suntem aproape gata!

- Ok, imi dai un apel.

Maria isi aranjeaza putin parul in oglinda, apoi iese din baie. Ramane surprinsa cand iese si vede casa plina de oameni!

Sara este foarte fericita. In urmatoarele doua minute Maria primeste apelul. Ii face apoi Sarei semn sa se apropie. O ia de mana si urca in dormitorul ei. Se apropie impreuna de fereastra, apoi da de o parte draperia alba.

Pe strada din fata casei era scris un mesaj pentru Sara: TE IUBESC! SPER CA ACUM SE VEDE! . Alex si Caleb privesc de jos fetele inlacrimate ale fetelor. Marginea strazii era smaltuita de flori, iar soarele aproape ca apusese, era un cadru perfect. Sara fuge jos cu lacrimi in ochi si iese pe usa. Toata lumea a ramas uimita in urma ei.

- La multi ani!

- Te iubesc!

S-au imbratisat pret de cateva secunde, s-au jucat cu nasurile, au zambit, iar el i-a sters lacrimile si i-a oferit cadoul.

- Este doar unul, i-as fi cumparat pe toti din lume, dar tot nu ar fi insemnat atat cat insemnj tu pentru mine.

Fata primeste trandafirul apoi intra amandoi de mana in casa. Cand toti revin la petrecere, cei doi se aseaza pe canapeaua mare din living. Muzica este foarte tare asa nimeni nu aude ce vorbesc ei, oricum toata lumea era preocupata cu dansul.

- Stii ce imi place cel mai mult la tine, iubita mea?

- Nu, dar chiar vroiam sa stiu asta!

- Imi place tot la tine, vocea ta calda, felul in care mereu ma faci sa zambesc. Imi place ca ai avut incredere in mine dib prima clipa. Felul in care zambesti si te comporti si cum arati!

- Pf, esti asa dragut!

Cei doi se apropiau de un sarut dar..

- Ati promis ca veti canta! A intervenit Alex.

Tinerii incep sa rada, Caleb se ridica si ii intinde mana Sarei. Ia mana fetei si urca impreuna pe scarile ce duceau la etaj. El a luat chitara, iar fata l-a urmat indeaproape cu vocea. Erau asa diferiti si totusi lumea ii privea cu admiratie.

Seara s-a terminat foarte repede, dar stiti cum e .. Tot ce e frumos dureaza al naibii de putin.

Cei doi sunt acum afara, pe terasa din spatele casei.. Ploaia cadea usor peste lac..

- Stii ce mi-am dorit mereu?

- Probabil ca daca as fi stiut.. Acum nu ti-ai mai fi dorit..

- Mi-am dorit mereu sa dansez in ploaie..

Atunci baiatul se ridica..

- Ce faci?

- Iti indeplinesc dorinta!

Era o ploaie de vara.. O ploaie calda, cu stropi marunti, iar ei se bucurau de ea. Dansau si sareau, si radeau si sarea si din nou dansau.. Totul era atat de perfect .. La fel si relatia lor.

When you find your love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum