Niki - egy este

456 4 0
                                    


Pár haverrel kocsmatúrára mentünk. Tipikus kan bulinak indult az este. Talán a harmadik kocsma után, egy zsúfoltabb helyre értünk. Míg a sörünkre vártunk a bulizó tömeget figyeltem. Feltünt egy lány, vékony gazella testtel, barna göndör hajjal és nagy barna szemekkel megbabonázott. Talán érezte, hogy nézem, mert egyszer csak rám nézett. Szégyeltem magam. Ilyen feltűnően bámultam?! De ő mosolyog, viszonzom. Milyen gyönyörű!

Ámulatomból a haverom ébresztett megjött a söröm. Megkívántam egy cigit. A sörrel együtt kimentem és füstölni kezdtem, közben a lányra gondoltam. Valaki megszólít.

„Van egy cigid?" a lány volt az. Oda adtam a cigit és bemutatkoztam, ő is: Niki. Beszélgetni kezdtünk bár szemeim felfalták közben. Nagyon szexi volt, a fekete testhezálló, nagy dekoltázsú ruhájában, kocos hajával. Már a harmadik ciginél tartunk.

Értelmes csajnak tűnik, hosszan beszélgetünk. Egyre közelebb húzódunk egymáshoz, megölelem. Érzem, hogy remeg a teste. Felajánlom a kabátomat, elfogadja. Aranyosabb látványt nem láttam, ahogy a csöpp testén lógott a kabát. „Gyere bújj be te is." mondja, magamhoz szorítom a kabát alatt. Elvesztődik a karomban. Repül az idő. Órák telnek el így. Már hajnalodik.

Ahogy a fény beborítja az utcát, én is felébredek a mámorból. Megpuszilom és felajánlom, hogy taxit hívok. Bólint. Míg a taxira várunk, elkérem a számát, de ő nemet mond. Csügedten nézek rá, mire ő mosolyog és megkér, hogy kísérjem el hazáig. Kiáltanék örömömben, de csak mosolygok rá. A felkelő nap fényében még gyönyörűbb.

Megérkezünk a tömbház elé. Kiszállunk a taxiból, magunktól egymáshoz bújunk, szótlanul. Magamhoz ölelem, arca az arcomhoz ér. Egy pillanat múlva már az ajkunk is. Hosszú csók volt, közben magamhoz szorítom ő az arcom simogatja. Levegőt veszünk.

„Nem jössz fel? Tudod csak az álmom őrízni... A szüleim nincsenek itthon" biggyeszti le ajkát. Újra megcsókolom és a fülébe súgom, „Igen.". Ahogy a lakásba érünk a mosdót keresem megmutatja és egy ajtóra mutat. „Ott várlak!"

Egy fekete csipke halóingbe vár az ágyban. Mellé fekszem. Morcosan néz rám ,,Kabátot nem veszel? Le a gönccel nálunk így nem bújunk ágyba!"- de már veszi is le a pólóm és a nadrágomra mutat. „Le!" parancsolja. Engedelmeskedek. Összebújtunk. Ahogy átölelem érzem a testét. Legszivesebben letéptem volna róla a ruhát, de nem akartam sietni. Csak a férfiasságomnak nem tudtam parancsolni. Mikor popsijával neki dörgölőzött még inkább meredezni kezdett. Már elnyomott volna az álom, mikor felém fordul és megcsókol majd lábai közé vett és hevesen csókolni kezd markolászva az oldalam le és fel.

Kiszabadítom a csipke alól a melleit, csókolgatom a bimbókat és masszírozom, közben a másik kezemmel az oldalát simogatom végig le a combján és vissza. Megőrülök a bőre puhaságától, az ajkai izétől, egyetlen erős rántással leveszem róla a csipkét. Érzem a bőrömön a hegyes bimbóit meg-meg harapom az ajkát és közben megsimogatom a nyelvemmel. Finoman a nyakát szivogatom közben az egyik kezemmel simogatom a vállától a combjáig, kivül és belül. A combja belső felén közeledve a puncijához érzem a nedvessége illatát és már az egész puncija nedves, tocsog megmarkolom mind a két mellét és masszírozom közben az ajkatól, a nyakán, a mellein keresztül csókolom elidőzve a bimbóin egyre lentebb és lentebb míg érezni kezdem az illatát apró puszikat lehelek a puncijára finoman bejárom a pihepuha dombocskát végig simítom a testét és szétnyitom a lábait. Nőiessége szép rózsaszín és nedves, hevesen belecsókolok. Kélyesen nyögdécsel. Lecsókolom a nedvességét, érzékien és elnyújtva nyalom végig. Két ujjammal megkeresem a csiklót és gyors de finom nyelvcspásokkal kényeztetem, közben markolászni kezdem az egyik mellét, a másik kezem két ujját meg finoman kezdem ki be mozgatni. Remegni kezd a teste és megállít.

A hátamra fektet és felém fekszik hatvankilencesbe, mohón a szájába veszi a farkam már szinte ácsingózott, hogy megtegye, lenyalta az összes nedvességem, a haja ki van engedve kissé csiklintja a golyóimat miközben a jobb kezével kényezteti, minden kicsordúlt csepp nedvességet lenyal és a nyelvével keni el.

Én mohón falom közben két kézzel markolom a fenekét, néha beleharapok a popsijába vagy aprókat csapok rá és mélyen befúrom az arcom a puncijába, az ujjaim helyett a nyelvemmel ficánkolok benne.

Miközben a szájában van a férfiasságom, az egyik kezével izgatja magát és aztán megkóstolja vagy farkamra keni.

Kibújok alóla és így engedem be a farkam lassan hátulról egyre gyorsulva lófarkoba fogom a haját és úgy tartom. Az egyik kezével tartja magát a másikkal pedig izgatja, közben megmarkolja néha a golyóimat a nedves kezével. Tocsog, a golyók pedig csattognak a punciján. Lefektet és lovagolni kezd, előbb körkörösen mozog, majd egyre gyorsabban, ringnak a mellei le fel. A melleit masszírozom egyik kézzel a másikkal izgatom a csiklóját. A bimbói kemények és hegyesek, szinte arra várnak,hogy megszívjam őket. Megfogom a csipőjét, egyre gyorsítom, magamohoz húzom és mohón szívom egyszer az egyiket, aztán a másikat. Közben körkörösen mozog rajtam, elengedem és gyorsít csak tovább nézem, ahogy ringatóznak a mellei. Hírtelen abbahagyja és az arcom fölé emeli a punciját, úgy, hogy lássa amit csinálok, hevesen nyalom és ujjazom. Három ujjammal, a kisujjammal a popsiját izgatom egyre gyorsulok. Széthúzza a popsiját. Tocsog mindene. A hátára fordítom és a nyakamba veszem a lábiat. Fölé hajolok, nagyon gyors tempót diktálok, majd pici szünet, a férfiasságommal végig simítom a popsijától a csiklóig és újra hevesen elkezdek mozogni benne. Mélyeket nyögök. Pillanatok kérdése, de magához szorít és elmegyek benne. Fölé hajolok és csókolom, míg a férfiasságom bírja benne marad és finoman mozgok benne. Mielőtt feladná kiszáll a farkamból és lenyalogatja aztán megcsókol és ismét egymáshoz bújunk. Az ujjaimmal kényeztetni kezdem, kettővel sebesen mozgok benne, míg spriccelve el nem megy. Az ujjaimról lenyalogatom minden csepp nedvét és finoman megcsókolom. Lecsúszik a feltámadt férfiasságomhoz, megnyalogatja, előbb a hegyét, hevesen a nyelvemmel majd az egészet a szájába veszi és a kezével is izgatja közben, ráül lovagol és látom ahogyan ismét ringnak a formás mellei, rengeteg nedvességben tocsogok szinte egyszerre megyünk el és kimerülten rám borul... Elalszunk. 

Reggel, egy mély férfihangra ébredek. Az ágyon csak Niki illata emlékeztet, az éjszakára. Kinyitom a szemem, egy mogorva arcú férfi áll előttem.

- Takarodj! - Szólít fel a távozásra, ellentmondást nem tűrő hangon. Egyből magamhoz térek. A hatalmas ember kezében puska. Rémülten rángattam magamra a nadrágom és rohantam kifele. 

Nem túl férfias, de egy dühös apától féltem... 

Levelek BolíviábólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora