Az egyetem utolsó éve volt a csoport egy projekt megnyerésével svédországi utat nyert. Tizenkét huszonéves fiatal, akik kalandra, szexre és újdonságra éhes. Már a turistabuszon érezhető volt az izgalom, pedig el sem hagytuk az országot.
A harminc órás út lassan telik... a párok az első határátlépés után már egymásnak estek négy-öt pár smárol pettingel körülöttem. Útitársam egy csoporttársnőm akit három év alatt egy pasinak sem sikerült meghódítani. Lekicsinylően néz körül, majd alvást színlel. Követem a példáját és sikerül egy országot átaludni. Mikor felébredek, kiveszem a fülesem, a buszon szinte csak mi maradtunk. Apró kéjes nyögések jutnak a fülemig. Körbenézek. A mellettem ülők alszanak, előttem és a hátam mögött is. A mellettem ülő jégkirálynőre nézek, aki a ruhácskáját felhúzva a bugyijában matat. "Ezért már megérte elindulni" gondoltam és figyeltem az apró ujjait, ahogy ügyesen mozognak. Ahogy fokozódik benne a kéj lentebb tolja a kis csipkés bugyit, és csinos szőrpamacs villan elő. Vörös, virágokkal díszitett ruhájának pántja lecsúszva a vállán sejteti, hogy a melleit már kényeztette. "Érj hozzá!"- erősödik a hang bennem, ahogy a látványtól férfiasságom életre kel. Amikor újra kéjes nyögés hagyja el finom ajkait, finoman végig simítom a mellét. Barna pillái megrebbennek, mellén a a kezemmel megdermedek, de amit tett arra nem számítottam. Apró kezeit az enyémre téve összeszorítja mutatva, milyen ütemben markolgassam. Felbátorodva benyúlok a ruha alá és finoman gyúrni kezdem. Apró kis csúcs mutatja, hogy élvezi.
Lassan kihúzom kezem a ruhából, végig simítom a testét és a bugyi szélén kérek bebocsájtást. Kihúzza kezét és az enyémet engedi be helyette. Nedves ujjacskáival az ajkamat simítja végig. Lenyalom az íze csodás. Mélyen benyúlok, mire felsóhajt, majd a fülembe súgja, "Csináld!".
Kis keze könnyen befér a nadrágomba, ahol cirógatni kezdi férfiasságom. Gyorsítok, mire ő rámarkol és a nadrágban verni kezdi farkamat. Érzem, ahogy egyre nedvesebb lesz, a farkam is lüktetni kezd kezében. Pillanatok múlva teste megremeg, keze a farkamon szorul, majd elönti kezem nedvességével. Párat ránt még a farkamon, majd érzem, ahogy boxeremet elönti a meleg sperma. Kihúzza a kis kezét lenyalogatja nedvem, majd ennyit mond "Köszi, kvittek vagyunk." - befele fordult és elaludt. Többet nem beszéltünk az esetről. De soha nem felejtem a kis szőrpamacsot és az apró kezeket...
Erről nem is beszéltünk soha, de Berlin környékén mesélni kezdett. Váratlanul, ahogy a reggeli napfény megvilágította az arcát...
"Ezen a délután is, a főút mellet állva integettem a fuvarért. Már kezdtem lemondani arról, hogy haza juthatok. Türelmem fogytán már, csak zsebredugott kézzel álldogáltam, s azon gondolkoztam, hogy haza megyek és a kollégiumban töltöm a hétvégémet, mikor egy hatalmas fekete teherautó állt meg melletem. Óvatosan tekingettem a fülke felé. A sofőrök akikkel eddig találkoztam, nem voltak bizalomgerjesztőek, lélekben már most is felkészültem, amikor kinyilt az ajtó. Kellemesen csalódtam! Huszasévei közepén járó férfi mosolygott rám. Kellemes barna szeme fölött göndör fürtök játszadoztak ápolt szakálla alól kedves mosoly tünt elő.
"Hova mész?" kérdezte. A meglepetéstől széles vigyorral az arcomon mondtam meg kisvárosom nevét.
"Mássz fel!"- invitált. Csomagommal nehézkesen jutottam előre, ezért kezét nyújtotta, szinte beemelt a fülkébe. Segített elhelyezkedni és pár pillanat múlva már úton is voltunk.
A kellemes meleg, egy valahonnat ismerős jó illat és a kényelem ellazított, így hamar beszédbe elegyedtünk. Kiderült, hogy mostani rakományát Németországból hozza, s egy óra múlva meg kell állnia pihenni. Bár megígérte, hogy keres nekem egy másik fuvart, annyira jól éreztem magam, hogy megkértem inkább maradhassak.
Út közben, talán többet figyeltem én őt, mint ő engem. Bár tény, hogy a vastag pulcsi csak sejtetni engedett, ha nem is volt más alatta a melltartón kívül. Az ő alakját jól megfigyelhettem, s valami izgató bizsergés fogott el. Társaságában hamar elrepült az egy óra. Mikor megállt a kamionparkolóban, félelem fogott el, mégis mi jöhet ezután?! Jó pár forgatókönyv végig futott az agyamon, - kellemes és kellemetlen egyaránt- de amit tett az meglepett.
"Ha van kedved a felső ágyon te is alhatsz egyet." - mondta, így kicsit sértődötten próbáltam felkapaszkodni, reméltem legalább azért próbálkozni fog. Miután percekig vergődtem, óvatosan megfogta a talpam és felnyomott. Visszanéztem rá és kedvesen mosolygott rám, szemeiben majdnem elvesztem. Összeszedtem magam és nyelvet nyújtottam, amit ő viszonzott, majd kacsintott és szép álmokat kívánt. Mielőtt eltünt az ágyam alatt még láttam ahogy leveszi a felsőjét, megvadított a munkától edzett test látványa. Levettem a felsőmet és a fejem alá gyűrtem. Bár a vágy felpezsdítette a vérem, a meleg győzött és elszenderültem.
Arra ébredtem, hogy a kezem lelóg az ágyról és valaki játszik vele, amikor hirtelen ökölbe szorítottam, sofőröm halk nevetését hallottam.
"Milyen apró és puha pracli. Jajj, hogy megszorítodtad az ujjam, nesze!" - finoman megharapta a középső ujjam és apró puszit lehelt rá.
Leakartam ugrani az agyról, hogy valahogy viszonozzam tettét, de ahogy csúsztam volna le, a melltartóm beakadt, így fent akadtam, csak melleim ringtak szabadon. Izgatott a helyzet, kívántam, hogy hozzám érjen...
"Segíthetek?" kérdezte mosolyogva, miközben az önálló életre kelt dombjaimat méregette tekintetével. Jó lenne - mondtam színlelt unottsággal. Hátam mögé került és óvatosan kioldotta a csatot, meglepő ügyességgel. Ahogy végre talpon álltam érezni kezdtem merev férfiasságát a hátsómon és óvatosan megsimogattam.
Megremegett a teste és végig simított a hátgerincemen, libabőrös lettem, de hagytam. Tegyen amit akar. Magához húzott és a fülembe súgta, "Tudom, ez egy olyan helyzet... De kívánlak az első perctől kezdve." - válaszként az ajkába haraptam és végig simítottam a nyelvemmel. Puha ajkai az enyémre tapadtak és a testünk is egymáshoz tapadtak. Pár percig szenvedélyesen csókoltuk egymást, amikor a fenekemnél fogva megemelt és befektetett az ágyába. Karjaimat a nyaka köré fontam és úgy csókoltam, ő fölém hajolva egyik kezén támaszkodott a másikkal bebarangolta testem. Masszírozta a mellem, az ujjával körkörösen simogatta a bimbómat, mely megkeményedett, ekkor finoman a szájába vette. Aprókat nyögtem.
Csókjaival elhalmozta melleim és lassan haladt a hasamon keresztül lefele. Tudtam és vártam ami következik. Örülten jól csókol, de még jobb, olyan mintha minden érzékeny pontom ismerné. Egyre jobban felcsigáz, ezért fölé kerülök, és ráülök a férfiasságára. Gyengéden mozgok érzem ahogy egyre merevebb lesz. Közben ő kigombolja a nadrágom, néhány mozdulattal megszabadulok tőle. Csak a szürke francia bugyi marad rajtam, rajta érzem, hogy mennyire nedves a puncim. Megcsókoltam és egy mozdulattal lerántom a nadrágját a boxerével együtt.
Férfiassága vérerektől duzzadt, hegyén néhány csepp nedvesség csillant. A szemébe néztem és az ajkamba haraptam, és a bimbóimmal elkentem nedvességét. Megremegett, amikor meg fogtam a dákóját megszívtam és elkezdtem hevesen szopni. Megálltam, számba vettem a golyóit, majd tövétől a hegyéig megnyaltam és újra bevettem amennyire csak bírtam, egészen kitöltötte a szám. Nyögni kezdett.
Ekkor megfogott és magához húzott megcsókolt. Az ölébe vett és lerántotta a bugyim. Végig simított az arcomtól a puncimig, közben csókolt. Amikor fürkésző ujjai a puncimhoz értek, megremegtem és utat engedtem az ujjainak. Ha lehet ahogy az idegen puha bőr a csiklómhoz ért meg nedvesebb lettem, éreztem, ahogy apró patak a popsim felé indul, s izmos ujja követi, majd apró köröket ír bejáratán.
Engedd be a farkad, kérlek! Könyörögtem, mire ő megcsókolt és puncimhoz simította duzzadó hímtagját és belém hatolt. Felszisszentem, hiszen a tavaly nyár óta nem járt bennem férfi. Pár lökés után hatalmába kerített az orgazmus. Nem állt le.
Egyre gyorsuló tempót diktált, míg sikítva újra és újra el nem mentem. Reszkettem már a gyönyörtől. Amikor kihúzta belőlem lüktető szerszámát és mellém dőlt, majd megcsókolt. Remegő kézzel megfogtam a farkát és húzogattam le fel... gyorsítottam a tempón mikor éreztem, hogy közel jár beleültem a popsimmal. Ahogy éreztem magamban a meleg spermát párat mozdultam a meredező büszkeségen és spriccelve mentem el újra a férfi ölében.
Immár teljesen erőtlenül rogytam kedves idegen ölébe.Elaludtam. Mikor felkeltem kávé és friss zsömle illat köszöntött. Kinéztem az ablakon, szomszédvárosunk helységtáblája suhant el mellettünk.
"Jó reggelt...! Ne haragudj, de nem mutatkoztunk be. Én Ádám vagyok és te?" - köszöntött a kedves soför. "Vegyél zsömlét és kávét." Elpirultam, igaza van. Még a nevét sem tudtam.
Reni vagyok - mondtam és mellé ültem - ne haragudj szégyenlem magam az éjszkáért... Most biztos azt gondolod rólam, hogy...
"Egy gyönyörű lány vagy, aki elképesztően jó az ágyban és elszomorít a gondolat, hogy egy fél óra múlva elmegy és nem láthatom többet?" - meglepett. Nem bántam volna ha megismerhetem jobban, de nem reméltem, hogy ez kölcsönös lesz. Felmásztam az ágyra és megpusziltam az arcát.
Merre jársz a hétvégén? - kérdeztem. Mint csinálsz Reni? Megőrültél?! Nem is ismered! Háborgott a lelkiismeretem. De már késő.
"A hétvégét itt töltöm a városban, összefuthatnánk." - rám mosolygott és azok a szemek... persze, hogy igent mondtam és apró csókokat leheltem a nyakára. Megremegett. Kezemmel végig simogattam a mellkasát, egész le az ágyékáig. Kevés masszírozás után, kéjbotja már meredezett is. Letérdeltem és kiszabadítottam nadrágjából. A nyelvemmel kezdtem kényeztetni, nyalogattam mint egy fagyit. Nem szólt semmit csak néha megremegett a keze a kormányon. Halljalak! - parancsoltam és mélyen benyeltem dákóját... majd ütemesen mozgattam fejem. Mikor már pattanásig feszülté vált meg markoltam, vertem és nyalogattam a farkát, amíg egy hatalmas nyögéssel meg nem töltötte a szám. Rámosolyogtam és lenyeltem az egészet.
Arcán elégedettség sugárzott. "Ha megállunk, te jössz" mondta, perverz mosollyal az arcán... " Szája szomorkás mosolyra húzódott."Tudod, -folytatta- én nem vagyok olyan rideg mint ahogy sokan hiszik, de őt kerestem ezután mindenhol és mindenkiben. A szívem és a testem is az övé. Bocs, hogy rád zúdítottam ezt... Nem tudom mi lett velem..." Zavartan az ablak fele fordult és hiába próbáltam beszélgetést kezdeményezni már nem nem beszélt...
KAMU SEDANG MEMBACA
Levelek Bolíviából
Fantasi"Emlékeimbe menekülök, mik velem történtek, életem boldog pillanataiban. Most papírra vetem őket, reménykedve, hogy agyam nem játszik furcsa játékot, s mindent úgy olvashatok négy év múlva is, ahogy eddig őríztem emlékeimben." A leírtakban Ádám forr...