Végre elindulhattunk a buliba. A hely számomra idegen, bár sokak szavát értem. Laurát várom. Meg akarom ölelni és megcsókolni. Hiányzik az ajkai érintése. Ez normális? Alig 48 órája ismerem...
Pillanatokon belül megjelenik a barátnők gyűrűjében. Mindenki fekete , köldökig dekoltált felsőt, melyből kebleik szinte kibuggyannak és forró farmernadrágot visel. A pasik, akik mellett elhaladnak, méregetik őket. Én is ezt teszem, megértem őket.
Öt nő. Az én skálámon Laura 10/10, a szőke kék szemével, hosszú lábaival, formás de nem igazán nőies alakjával Bianka 7/10, barna haja kreol bőre 8/10 Bella, Karola, akinek hatalmas mellei és vörös haja 9/10-es értékelésre elegendők és Luca kinek különleges szürke szemei és édes mosolya 8/10-es.
Barátom nője Luca mosolyogva üdvözöl, bár beszélgetünk egy pillanatra sem tudom levenni szemem Lauráról aki italt rendel. 1, 2, 3, 4, 5, 6... Hat poharat tölt tele a pultos, kié lesz a hatodik pohár?
Pár perc múlva boldogít a tudat, az enyém. Átadja és megcsókól. A barátom szájtátva nézi a jelenetet. Mikor a lányok táncolni mennek morcosan jegyzi meg, hogy jól átvertem. Engesztelésként egy sört hozok és innen kezdve már vidáman figyeljük, ahogy nőink jól érzik magukat. Szexi táncuk vágy gerjeztő, talán jobb nézni, mint része lenni.
Az italok fogynak, a hangulat érezhetően forró, mikor Bella és Karola hosszú csókot váltanak. Körbe nézve látható, hogy sok férfi fantáziáját mozgatta meg a jelenet. Barátnők, vonszolják el nyáladzó pasijukat. Néhányan alig leplezett izgalommal bámulják őket szemtelenül. Sokaknak lesz forró... vagy álmatlan éjszakájuk. Mikor Bianka is elfoglalja magát egy osztrák sráccal, végre megkaphatjuk Laura és Luca figyelmét. Fejükbe szállt az alkohol, sugdolóznak és kuncognak. Édesek, nagyon.
Kettőkor a hely bezár. Hazafele a két lány nevetve, botorkálva halad előttünk. Ma Lucáéknál alszunk... Laurát ismerve keveset.
...- Laura, Ádám, tietek a vendégszoba... Van zuhanyzó, törölközőt is ott találtok. - irányít Luca, mint jó háziasszony. Hát elbúcsúztunk és a szobáinkba vonultunk.
Reménykedtem a közös zuhanyban, de Laura előre küldött. A falnak támaszkodva áztattam magam, hátha meggondolja magát. Pár perc múlva végig karmolta hátam, mintha áram járt volna át. Becsukott szemmel hagyom, hogy ő irányítson. Nyitja a tusfürdőm, majd lassan kenegetni kezdi mellkasom jó alaposan, hátulról ölelve. A hátamat a fenekemet sem hagyja ki. Ezzel ébresztve fel férfiasságom. Ahogy egyre keményebb lesz, kis kezeibe veszi és finoman masszírozza. Lélegzetem mélyül, apró sóhajok hagyják el ajkamat. Majd ahogy jött, eltünt. Gyorsan leöblítem a habot, s egy kendővel a derekamon igyekszem ki a fürdőből.
Laura az ágyon fekszik, meztelen. De testén, haján. Nyoma sincs, hogy vízközelben járt volna. Álmodtam... gondoltam és elindultam az ágy fele.
- Állj! - parancsolt rám. - Előbb dolgod van. Luca, Robi gyertek be.
Ahogy az ajtó kinyílt, barátom és kedvese meztelenül bejöttek. Értetlenül néztem rájuk, majd Laurára.
- Lucának, Robi volt az első, ahogy a dolgok állnak az utolsó is. De nem mehet úgy férjhez, hogy ne lett volna mással is. Nem akarom, hogy a legjobb barátnőm, megcsalja a férjét, majd elváljon és tíz év múlva egyedülálló anyaként kelljen élnie. - adta elő a megindító történetet Laura. - Ezért te most megdugod, hogy ne legyen megcsalás Robival együtt... Hogy engem se csalj meg, itt leszek veletek.
Hangja hideg, tárgyilagos. Ez a lelomboz. De Luca máris mellettem van, kioldja a kendőt és cirógatni kezdi félmerev szerszámom. Laura hátrahúz és az ágyra ültet, Luca fejét irányátva a szájába adja farkamat. Ügyes, Robi tényleg szerencsés vele. Barátom közben mögé kerül és lassan behatol. Luca hatalmasat nyög farkamra de nem áll le. Szívja, nyalogatja, közben a golyóimat markolgatja. Jó ebben, nagyon jó. Érzem, abogy Laura mögém térdel, átölel és egyik kezével izgatja magát.
Remegni kezdek.
- Naaa arról volt szó, hogy megdug! - csattan fel, mire Luca abba hagyja a szopást. Laura lefektet és arcom fölé ül. Luca pedig háttal nekem, ráül a farkamra óvatosan segglyukához illeszti és egy erős mozdulattal tövig befogadja. Lassan mozogni kezd. Pár pillanat múlva egészen idegen érzés, ahogy a barátom behatol puncijába. Laura rá ül arcomra. Hevesen nyalni kezdem csiklóját és a seggét markolom. Luca finoman köröz, közben érzem ahogy a vaginájában ki be jár barátom farka.
Rájöttem ez nem hoz lázba. Laura, Luca és Robi is hangosan nyögdécsel már, én viszont csak lelkesen nyalogatom le Laura nedvét. Robi gyorsul én is gyorsítok kedvesem nedvétől alig kapok már levegőt, mikor eldől és spriccel a nedvessége arcomra. Pillanatok múlva érzem, a farkamon ahogy Luca nedve elönti farkam, mozdulattal leugrik és Robi előtt térdel szopva őt vadul.
Fentebb húzódok az ágyon és Laura ágyékára hajtom fejem. Ő finoman szájába veszi és nyalogatja, szívja... Igen! Lüktető erővel sülök el de nem áll le minden csepjét magának akarja. Erőtlenül fekszek. Mire magamhoz térek csak Laura cirógat senki sincs a szobában.
- Ügyes voltál. Holnap jutalmat kapsz kuncog és hozzám bújik...
Máris alszunk...
KAMU SEDANG MEMBACA
Levelek Bolíviából
Fantasi"Emlékeimbe menekülök, mik velem történtek, életem boldog pillanataiban. Most papírra vetem őket, reménykedve, hogy agyam nem játszik furcsa játékot, s mindent úgy olvashatok négy év múlva is, ahogy eddig őríztem emlékeimben." A leírtakban Ádám forr...