Linda - férfi nő barátság

416 2 0
                                    

Sokan cáfolják, hogy létezhet, férfi és nő között igaz barátság. Én hiszek benne. Talán az szükséges, hogy mind ketten annyira elvetemültek legyenek, hogy azt csak egy más neművel élheti meg az ember. Ilyenkor a nemi vágy már nem is áll közétek.

Nekem ilyen volt Linda. Modell alkat, nagy barna őzike szemek, akiért más férfiak rajongtak. Mi csak beszélgettünk, akár hosszú éjszakákon át. Terveket szőttünk nagy csínyekről amit megvalósítunk majd. Éveket vártunk a legnagyobb és legédesebb terv megvalósítására.

Édes hármas, pattant ki a fejünkből egy csendes téli éjszakán. Agyaltunk a megfelelő emberen. Legyen férfi vagy inkább nő? Ismerős vagy ismeretlen? Fiatal vagy idősebb? Reggel elnevettük az ötletet. Majd évekig súgva, titokban tervezgettünk.

Pár év múlva, egy buliban megismerkedtem Biával. Tizennyolc éves fiatal bevállalós csaj. Találkozgattunk, együtt buliztunk és szexeltünk. Egy buliba ahova Linda is velünk tartott bemutattam neki. Újjongva ölelt át és sugta a fülembe: Ő az! Ma nálad alszok! Majd nyomatékosan a szemembe nézett. Mindketten, hamar haza kívánkoztak, így a tv előtt töltöttük az est további részét. Filmeztünk. Bia ült középen. Csókolgatni kezdtem mint máskor az arcán, de most Linda is csatlakozott. Feszülten figyeltem mit reagál, de csak lecsukta a szemét. Lentebb a nyakán folytattuk és lassan kényeztettük. Felemeltük a pólóját és teljesen megszabadítottuk a ruháitól. Két oldalról csókolgattuk, simogattuk a melleit. Bia apró, kéjes sóhajokon kívül nem reagált.

Mikor egyre jobban közeledtem, fiatal puncijához, elkezdte Lindát levetkőztetni. Linda szemében világított az "Én megmondtam" felírat. Bia meglepő ügyességgel kényeztette az ő melleit. Én meg Bia csiklóját nyalogattam, szopogatom és lassan kialakítottunk egy háromszöget melyben én nyalogatom Bia pináját, Bia két kézzel markolva Linda seggét kényezteti és Linda farkamat szopja eszeveszettül. Nem hittem, hogy ilyen megtörténhet. Linda cserélni akart, folytattuk ketten a kényeztetését. Linda a pinájánál nyalakodva és ujjazva, én a felsőtestét izgatom és kényeztetem. Amikor az első kéjes hang kijön cserélünk, lassan behatolok Biába és finoman mozgok benne. Linda felé hajolva a bimbóikat össze simítva kényeztet és közben hevesen smárolnak. Egyik kezemmel simogatom Bia kellemes idomait, a másikkal meg Lindába járok sebesen míg ő is el nem kezd nyögdécselni.

Pillanatra ellöktek és 69-esbe fordultak. Miközben férfiasságom ki be járt Biába, Linda nyelve sebesen járt csiklóján. Egyre gyorsabban mozgok és egyre hangosabban tocsogunk.

- ÁLLJ!!! - a nyögéseken túlról Linda hangja törte meg a gyönyör közelgő hullámát.

Biát levette magáról, majd súgott a fülébe. Az ágyra fektettek és Biát az arcomra ültette, ő meg a farkamat engedte magába. A vér elöntötte az agyam, a nyelvemmel dugtam már Bia szűk seggét, amikor hirtelen forró nedvesség árasztotta el arcom. Pár pillanattal később ágyékomon is ezt éreztem. Bia az arcomra ereszkedett, nem láttam se nem hallottam. Mikor felemelkedett , s kissé magamhoz tértem, lenézve ketten smárolva a hímtagomon néztek vissza rám. Őrületes erővel tört elő belőlem arcukra és szájukba csordogált levem...

Biával egy darabig találkozgattunk még, Linda pár héttel később bepasizott. Régi jó lány barátommal bebörtönzésemig napi szinten beszéltünk. Biának viszont annyira tetszett a Lindával való közös élményünk, hogy egy buliban három pasival is édes négyesezett... azóta nem hallottam felőle...

Levelek BolíviábólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora