Csilla - kicsi kocsi Suzuki

367 2 0
                                    

Elnézést a megtévesztő címért. Mert a kicsi kocsi egy öreg Golf volt. Jóval idősebb mint én... de kicsi pénz kicsi kocsi. Nem baj elgördülni a kocsmáig és vissza úgy, hogy mindenki hallja ha jövök megérte. A törött kipufogó, rozsdás ajtó és kopott lakkozás valami különös bájt kölcsönzött neki... és nekem is. Olyan voltam benne mint Mad Max.
Nem az a tipikus csajozós autó. De az első ilyen kalandom mégis benne szereztem.
Nyár este volt, egy mellékúton gurultam, mikor az úton egy női alak tünt fel. Kezében vitte törött sarkú cipőjét és mezítláb slattyogott az aszfalton. Haja borzos, ruhája rendezetlen. Lassan közelítettem meg. Mikor mellé értem megismertem. Ő Csilla. Régi osztálytársnőm, akinek fura mosolya volt de mégis édes lány, bár soha nem jött be...
Megállt én megállítottam a motort, hogy szólhassak.
- Szia Csilla! Elvihetlek? - rám nézett és láttam ahogy sminkje elkenődött arcán - Minden ok?
- Szia... - hangja rekedtes volt - te is csak megakarsz dugni?! Hagyj inkább!
- Csilla várj! Nem dugni akarok. Hova indulsz így?
- Haza! - volt a magabiztos válasz.
- De nem erre laksz... Szállj be elviszlek. - kérleltem, mire bátran a kocsihoz lépett és beszállt.
Megfordultam és a helyes irányba indultam.
- Kicsit gamatul nézel ki... -bókoltam- van nedves zsepi és rágó ha kérsz.. Lassan agyáig jutnak a szavak és a nedves zsepit vadul rángatni kezdte az arcán. Nem segített.
Lehúzódtam és egy másikkal óvatosan megtisztítottam. Szinte egy teljesen új nőt kaptam. Bár szemeit csak résnyire tudta nyitni, mosolya mindent megért.
- Rágót? - bólintott és markába vett egyet, azt az ajkai közzé és vad nyammogásba kezdett... valahogy undorítóan cuki volt.
- Jobb? - kérdezte pár pillanattal később az arcomba lehelve. Bólintottam. - Akkor jó... - megcsókolt. Nem álltam ellen.
Éjjel három. Onnat tudom, hogy az utcai lámpák lekapcsoltak. Mi még mindig csókolóztunk, egyre hevesebben.
Meglepő de macska ügyességgel mászott át az ölembe és átkarolta a nyakam. Megállt a tekintetem kereste a sötétben.
- Tudod hetedikben már vágytam erre. ‐ és ismét az ajkaimon csüngött .
Meglepő volt. De élveztem. Ahogy a csók közben köröket írt le popsijával ágyékomon egyre inkább izgatott. Végig simítottam a combjain a fenekéig... engedte, hát masszírozni kezdtem. Válaszul az ajkamba harapott és levette felsőjét. A fehér push up világított a sötétben. Mohón a mellei közé csókoltam, mire kacéran kuncogott és mellei közé nyomta fejem. Mikor a csatot kerestem. Megállított ez fent marad. Érdekes - gondoltam, csak a bimbóit próbáltam kipréselni a melltartóból. Közben a nadrágomban kutatott, ahol ágaskodó farkam könnyen a kezébe akadt és hamar kiszabadította. Új és izgató érzés volt ahogy a tanga selyme végig simogatta.
- Húzd szét a seggem! - suttogta, majd megnyálazva két ujját végig simított férfiasságomon. Finoman igazgatta popsijához majd egy lendülettel tövig nyomta magában.
Felsikított.  De a következő pillanatban ütemesen mozgott az ölemben.
A szűk popsi annyira izgatott, hogy én is nyögdécseltem, már nem sok kellett volna mikor kék-piros fény világította be az autót... Csilla amilyen gyorsan átmászott olyan gyorsan ült a helyére s amikor a rendőr bekopogtatott már nyoma sem volt, hogy mit tettünk.
Pár kérdés után elengedtek és tényleg elindultunk haza. Nem volt időm eldugni egészen, csak a pólóm leplezte férfiasságom. Így mikor Csilla átnyúlt, hamar kezébe kapta. Egész a házukig játszott vele.
- Húzz ide a nagy fa alá kérlek. - mondta vidáman és kiszállt, kinyitotta az én ajtómat - Gyereee Mire kiszálltam a motorház fedőre támaszkodva állt.
-Dugd vissza és fejezd be! - puncijához nyomtam farkamat, de megállított.
- Az csak a pasimé lesz. Dugj seggbe! - engedelmeskedtem és most már könnyedén nyomtam tövig. - Gyorsabban! - sziszegte. A kis autó csak úgy ringott mozdulatainktól.
Mindketten úsztunk a nedveinktől mikor éreztem ahogy spriccelve elönt a forrósága. Nekem sem kellett több farkam egyet rándult és lüktetve töltötte meg a finom popsit. Pár pillanatig így maradtunk. Lankadtan húztam ki farkamat.
Csilla megölelt.
- Jó éjt, Ádám! Ügyes voltál... - zavartan autóba ültem és haza hajtottam... ma sem értem, mit jelentett akkor ez a mondat...

Levelek BolíviábólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora