Zsófi - játsz a 🐻

421 1 0
                                    

Fél órája keresem a kedvenc garbómat és a legingsemet. Fél éve nem volt rajtam ilyen, általában bugyi, majó az itthoni viseletem és az utcára is valami kihívót vettem fel.
Ma viszont Vivi barátnőm jön, a kis harcias lány kiakadna ha látná a testem. Ugyan az a látvány mint eddig, feszes, gömbölyded mell, lapos has, kerek fenék... Csak a bőrömön éktelenkednek lila-kék foltok. A tegnap esti civakodás maradványai.
Talán most arra gondolsz, hogy a párom, az a nagy maci, akinek kedvessége, türelme végtelen, aki a tenyerén hordoz, bántalmaz engem. Igen és nem.
Az egész egy aprósággal kezdődött. Ő dolgozott, én unatkoztam és matatni kezdtem a fülét, miközben dolgozni próbált, hagyta szinte nem is reagált. Mellé kucorodtam a kanapéra. Megcsókóltam, majd harapdálni kezdtem a fülét és a nyakát. Láttam, hogy élvezi, hát nem hagytam abba, de amikor tizedjére vétett, kért, hogy álljak le.
Oh az én nagy macim! Türelme, önkontrollja végtelen! Már látható , ahogy szépséges pénisze, egyre nagyobb lesz a nadrágban. Mégis türelmet kért, hangjában az izgalom nyoma sem volt, pedig szíve hevesen vert.
Nem hagytam abba. Sőt lecsaptam laptopját. Arca elvörösödött. Mélyen vette a levegőt, felnyitja a laptopot és semmi, kikapcsolt. Harminchat oldal, három és fél óra munkája elveszett.
Valami történt, tekintetete sötét lett, szemei furán villogtak. Szinte egyetlen villámgyors mozdulattal leterített a kanapéra és már felettem is volt. Kezeim összefogta fejem fölött. Testemet testével préselte a kárpitnak.
Méregetett, mint ahogy elejtett prédát a ragadozó. Tekintete forró volt. Ahogy végig nézett rajtam, libabőrös lettem és bizseregtem.
Oh, éreztem a veszélyt, az agressziót mint mikor egy medve teper maga alá. Izgatott ez az állatias  vadság. Elengedte kezem.
Vége? Ne! Még egy kicsit tartson!?
Alig fut át az agyamon a gondolat lenge leplemet ketté tépi, a foszlányok között ringanak melleim. Ohh, Istenem saját kínzásom látványától bizsergek!
Hozzá érnék de fél kézzel, ismét mozgás képtelenné teszi kezemet, marka bilincsként szorul rajta. Másik keze mellemen, picit fáj, de élvezem. Bimbóim égnek merednek, zihálok, mikor megharapja és kényeztetni kezdi őket.
Érzem, hogy esélytelen vagyok. Érzem, ahogy egyre nedvesebb leszek. Az izmai acélosak. Azt tehet velem amit akar. Oldalamra fordít és félre húzza a kis bugyit, mely reccsenve adja meg magát, közben a seggembe markol.
Alig egy mozdulat és kint mered nadrágjából farka. Az is keményebbnek, eresebbnek tűnik mint máskor.
Igen azt dugd belém! Kimondani sem tudom, végig simítja vele vágytól forró és nedves nemiszervem... És tövig tolja a popómba. Ordítanék de torkon ragad, a levegőt elveszi de vad, ritmusos mozgása seggemben kéjjel áraszt el.
Karjába kapaszkodok, izmaiban érzem azt az erőt ami elvehetné az életem. Játszik velem. Mikor már agyam és testem is feladná, levegőt ad és testem elönti a kéj.
Fergeteges orgazmus sorozat!
Nem lankad. Már felváltva két lyukam kúrja, mindenhonnan csorog a nedvesség és sikítok a gyönyörtől. Közben fenekel erősen.
Elernyedt testtel fekszek az ágyon. Mikor kihúzza belőlem kéjbotját és karon ragadva ledob a kanapéról, elterülök a padlón. Leült a helyemre és hajamtól fogva felhúz, majd farkához tolja fejem. Imádom leszopni őt. De alig vettem számba szerszámát tövig tolta, rászorította fejem és kúrta a szám, golyói államon csattogtak.
Ez a vad erőszak amit művel, annyira felizgat, hogy amikor csiklómhoz érek orgazmustól spriccelve, remegve erőtlenedek el. Pillanatok múlva ismét levegőért kapkodok. Torkom forró spermával telik. Nyelem ahogy tudom, de végig folyik mellemen. A démon ami megszállta eltűnni látszik ahogy farkával keni szét arcomon...

Aww. Még sehol a garbó és se a leggings, de már megint a vaginámban matatok... Istenem de szexi, ahogy a vérmedvévé válik az én nagy macikám.

Levelek BolíviábólHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin