Barbi - az első munkanap

389 2 0
                                    

A svéd kaland után, feltöltve érkeztem haza. Úgy éreztem minden sikerül. Ezért állásajánlatokat böngésztem és egy iskolába kaptam állást. 

Szeptemberben már tanár úr voltam. Az első nap olyan volt mint első osztályban. Ismerkedtem a kollégákkal, a gyerekekkel. Dél volt, mikor egy ismeretlen nő jött be a tanáriba.

-Jó napot! - köszöntem. Mire ő kérdően nézett rám. - Az új irodalom tanár vagyok. Rácz Ádám.- Erre elmosolyodott. 

-Jó napot! Simon Barbara, matematika. - Fiatal tanárnő, szinte azonnal megtaláltuk a közös hangot. Lyukas órája volt, így egy órát dumálhattunk és közben szemügyre vehettem.

Barbara az a tipikus szexi tanárnő volt. Kontyba kötött, hosszú barna haj, égszín kék szemek a szemüveg mögött, vadító vér vörös ajkak és kis kosztüm melybe a hatalmas mellei voltak préselve. Izgató látvány. Humoros, nagyon aranyos nő. Beszéltünk mindenről, kiderült, hogy szingli és egyedül él. Megkért, hogy ha tudok menjek át suli után és  segítsek pár dolgot megemelni. Mondanom sem kell, örömmel ígértem el magam.

Vártam a délutánt, öt körül érkeztem. Mikor ajtót nyitott a lélegzetem elállt. Egy póló volt rajta, melyben egyből feltűnt, hogy nincs rajta melltartó. Így a két óriás mell szabadon mozoghatott. 

-Gyere be. - mondta kedvesen. - Itt van bent... Igen. Ez az. - mutatott egy kis dobozra a padlón. Megemeltem, de alig volt több egy pár grammnál. Mikor kérdően néztem rá, kacéran mosolygott. 

-Könnyű? Akkor csak oda tedd le a polcra. De ez is az? - és az ölembe ugrott mint egy kis majom . - Vigyél az ágyba! - parancsolt miközben megcsókolt hevesen.- Nézd mi van az éjjeliszekrényben! - Egy bolyhos bilincs és egy szemkötő. Kivettem és kezébe adtam, mire ő pillanatok alatt az ágyhoz bilincsel majd elvonult, felvett egy csipke boxert és egy selyemköntöst, mind fekete. Egy üveg félédes rozéval és két pohárral leült mellém. Beletúr, a hajamba és mellém ült, lassan, két csók között kortyoltuk a rozét. Egyre hevesebben csókolóztunk, simogattam finoman a csipkén keresztül és megszabadítottam a köntöstől. A hátamra fektetett és rám ült, hevesen csókolt és közben kigombolta az ingem. Simogatom és érzem ahogy a bőre a bőrömhöz ér. Nyakam harapdálja, végig karmolja az oldalam és csókol. Átfordítom a hátára és pár csepp hideg bort öntök a bimbóira, majd forrón lecsókolom.

Közben kibontotta a nadrágom, hátamra fektet és lerántja rólam, ráül farkamra csúszkázik rajta és csókol az oldalamon, aztán felfele a nyakamon, néha meg-megharap. Lassú elnyújtott lélegzetekkel keresem az ajkait az ajkaimmal, közben a két tenyeremben a melleit simogatom kicsit gyúrogatom. A fülembe suttog, "őrülten kívánlak!"A hátára fektetem, hevesen csókolom és elkezdem a nyakán, a vállán keresztül mohón csókolva bebarangolni a testét, a mellkasát, a melleit, a hasán végig vissza lassan, lassan haladva a bimbói felé, majd bekapom és finoman körkörösen játszok velük. Végigcsókolom az oldalát és a maradék csipkén keresztül lágy csókokat lehellek a bőrére. Közben bebarangolom a testét és megszabadítom a bugyitól.Ellök magától, elővesz még egy bilincset és kibilincsel, ülve, hogy jól lássam és egy ujjával benyúlt és rákente a nedvességét a csiklójára, körkörös mozdulatokkal izgatta magát és síkosítót és tesz rá belőle, érzem a barack illatát, ahogy tovább izgatja a csiklóját, néha be-becsusszan az ujja majd, megkóstolja. Ken picit a jobb bimbójára, az ajkaira. Lenyalja és  elhúzza az ujját az orrom alatt. Érzem az illatát. Mindkét kezével a melleit markolássza. Vadító látvány és én nem tehetek semmit. 

Karmolászni kezdi az oldalam és kis nedvesség kenődik rám. Megcsókolja  a farkam, mire felsóhajtok. Ráül, de csak épp annyira, hogy kapjak a nedvességéből és lenyalja róla, mint egy fagyit. Két ujjal benyúl, ahogy kiveszi végighúzza a csiklóján és ezt is lenyalogatja. Már nem bírok magammal megcsókolom, nagyon lassan érzékien előbb az alsó majd a felső ajkát.

Beleül a férfiasságomba és lovacskázni kezd, lassan körkörösen.Érzem, ahogy a bimbói hegyesek és hozzá érnek a bőrömhöz, a nyakát kezdem el csókolni és szívogatom.

Amikor kezdi érezni, hogy elmegyek, abbahagyja, leszáll és kioldja a bilincset. Hátára fektetem és a feje felett összefogom a kezét, közben csókolom, egyre hevesebben aprókat harapok a nyakán, a szabad kezemmel a jobb bimbódat morzsolgatom, a farkammal pedig finoman simogatom, a csiklója csusszan a nedvességtől. Végig csókolom egész a puncijáig és mélyen bele nyalok, érzem a számban az édes ízét. Hosszú elnyújtott nyalásokkal izgatom, közben két kézzel masszírozom, a melleit. Amikor már közel van, felültetem, az ölembe de háttal, nekem és kicsit hátradőlve, a fali tükörben láthatjuk, ahogy mozog, a farkamon én meg benne. Egyik kezemmel gyors körkörös mozdulatokkal izgatom a csiklóját, a másikkal a testét simogatom közben halkan nyögdécselünk.

Gyorsít, majd pozíciót váltunk, 69 de én vagyok felül. A farkam hegyét kezdi nyalogatni, finoman aztán egyre mélyebbre engedi a szájába, a nyelvével körbenyalja. Közben mohón falom a finom barackízű pinát és két ujjammal egyszer finoman járok ki be a punciba, néha nagyot lökök.Egyre nagyobbakat nyög.  Közben a másik kezemmel a popsilyukát izgatom lassan körkörösen.
Annyira izgat a szájával, hogy elmegyek a szájába, az ajkaira és onnan lecsorog a bimbóira és sikít. 

Fokozom a tempót, addig míg spriccelve el nem megy és hagyom, hogy beborítsa az arcom aztán mohón felnyalogatom. Megfordul és mohón megcsókol, érzem az ízünk, nagyon finom édes. Magamhoz, ölelem és csókolom. Elmegyünk zuhanyozni, lemosom a testét, addig a férfiasságom is magához tér és az ölembe veszem, neki döntöm a zuhany falának és finoman mozgok, benne miközben csókolom. 

Reggel együtt indultunk munkába. Alig telt el a nap. Sejtelmes pillantásokat vetettünk igyekezve ne derüljön ki az éjszakánk. Mikor véget ért a nap nem volt kérdés, hogy megismételjük a tegnap éjjelt...

Levelek BolíviábólHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin