Két év iskolai szolgálat után egy csoportot bíztak rám, akiket a Balatonon, kellet felügyelnem. Húsz 15-18 éves diákkal indultunk útnak. A hatalmas buszban még csatlakozott hozzánk két csoport. A gyerekek hamar megtalálták a közös hangot. Óvó tekintettel figyeltük a kollégákkal, hogy ne huncutkodjanak míg megérkezünk.
Épp végig jártam a csoportom, érdeklődve, hogy vannak, mikor egy óvatlan pillanatban összeütköztem valakivel.
-Bocsánat! -hangzott az egyik ülésről. Melyen hirtelen csak két égnek meredő lábat pillantottam meg. Utána nyúltam és felsegítettem. Egy tizenhat-tizenhét éves forma lány mosolygott rám zavartan. Visszamosolyogtam rá és mélyen a szemébe néztem, majd udvariasan átengedtem. De a kísérője visítva utasította rendre.
Megfogott. Modell alkat. Hosszan leomló szőke haj, vidám kék szemek, a rövidnadrágban feszülő fiatal popsi... Bűnös gondolatok szálltak meg. Tudtam és bűntudatom volt miatta, ezért elkerültem a társaságát.Két nap telt el mikor, egy esti zenés aktivitáson, mellém került és hosszan beszélgetni kezdtünk. Aranyos lány volt, naiv és fura világnézettel... vagyis elsőre ezt hittem. Egy órája, beszélgethettünk, mikor arra kért sétáljunk egyet. Követtem, ő már ismerte a helyet, lassan a legeldugottabb és legsötétebb pontjára vitt a tábornak. Hirtelen megcsókolt. Nem mertem szólni sem. A bűnt elkövettem: viszonoztam csókját.
-Bocsi ezt nem szabad! Azt hiszem visszatalálsz. - Mondtam zavartan, mikor összeszedtem magam és elsiettem.
Úgy tűnt ennyi volt a kaland, mely talán a legveszélyesebb volt ez idáig a nőkkel. Persze figyeltem, minden nap vártam, hogy elmenjünk fürdeni a Balatonra. Hiszen láthatóan produkálta a magát, a kis fürdőrucijában. Tudta, hogy kínoz, mikor reggeli tornánál elém áll és több xL-es pólója alatt a kis fehér csipke tanga szembe kerül velem. Szerencsére egyedül voltam egy szobában ezért esténként kezembe vehettem, azt amit neki nem lett volna szabad...
Egy ilyen este elmentem zuhanyozni. Mikor végeztem, ő már az ágyamon ült, egyik keze a fekete csipke bugyiban, a másikkal melleit markolászta. Megbabonázott a látvány, mire a derekamra tekert törülköző alól kikandikált a férfiasságom, nem mertem mozdulni sem. A nagy barna szempillák, megrebbentek és rám néztek azok a kék szemek, de most nem vidámságot, hanem vágyat tükröztek. Macska ügyességgel mozdult, megmarkolta és finoman masszírozni kezdte hímtagom. Megremegek, az agytámlára támaszkodik, egyik kezével folytatja puncija izgatását és néha a számba adja, hogy lenyalogassam. Közben a hímtagom, a nyelvével kényezteti. Annyira finoman és ügyesen csinálja, hogy felnyögök.
Ekkor hátat fordít, egy mozdulattal letépem a bugyit, ő pedig a farkam bevezeti a nedves, forró punciba, mely sima, finoman szorul farkamra. Lassan mozogni kezd. Aprókat paskolok a popsijára és végig simítok rajta. Majd megfogom a csípőjét és gyorsabb tempót diktálok.
Előkerül a síkosító, bekeni a pinácskáját és a farkam, még gyorsabban mozgunk. Hangoskodunk.
Végig keni a popsiját síkosítóval és hozzá vezeti a dákóm. Nagyon finoman engedem befele, hogy picit se fájjon. Majd vissza punciba és gyors tempót diktálva izgatom a csiklóját, majd újra a popsiba nyomom gyöngéden. Az ölembe ültetem és a hátamra fordulok. Hagyom, hogy lovagoljon, közben a gömbölyded feszes melleit markolászom. Tocsogunk. Egyre nagyobbakat mozdul elönt a forróság és én is lüktetve lövellek ki. Érzem ahogy popsijából, finom dombján keresztül a farkamon folyik vissza a sperma... Egymáshoz bújva zsibbadva pihegünk...
-Tanár bácsi? Ügyes voltam? - kérdi huncutul, csak bólogatni van erőm.
Reggel indulni kellett, buszra ültünk, s mikor leszállt, még egyszer utoljára magamhoz öleltem.
-Vigyázz magadra kis Zoé....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levelek Bolíviából
Fantastik"Emlékeimbe menekülök, mik velem történtek, életem boldog pillanataiban. Most papírra vetem őket, reménykedve, hogy agyam nem játszik furcsa játékot, s mindent úgy olvashatok négy év múlva is, ahogy eddig őríztem emlékeimben." A leírtakban Ádám forr...