Bölüm 1 : Karar

567 27 35
                                    

Medyayı şimdi izlemeyin, aşağıda bi yerde izlemeniz için haber vereceğim o zaman izlerseniz daha komik olabilir :) Şimdiden iyi okumalar

♡♡♡♡♡

-Asya, emin misin kızım yaa? Tehlikeli olmaz mı bu?

-100 kere anlattım Derin! Gümüş kordonla astral bedenimiz, normal bedenimize bağlı zaten. Ölmek gibi bir tehlike yok, hatta direkt hiçbir tehlikesi yok yani.

-Ya ama düşünsene resmen ruhun bedeninden çıkıyor. Çok korkunç bir şey değil mi?!

-Ruh değil, astral beden cınımmm. (Canım)

-Her neyse işteeğ."

-Yani düşününce biraz korkunç gibi ama başardığımızı düşünsene kızım! Paris, Miami, New York... Her yer bizim!

-Ya evet çok güzel olur ama...

-Ama falan deme yaa, lütfen deneyelim kanka nooluuur.

-Of Asya ya, of. Belasın başıma cidden. En sonunda bi not bırakacağım: "Ölürsem sorumlusu Asya'dır."diye.

Bunu dememle birlikte gülüştük. Yaklaşık yarım saattir Asyaların evinde, astral seyahat yapıp-yapmamak konusunda tartışıyorduk.

Astral seyahat ne miydi? Size kısaca şöyle anlatayım :

Astral seyahat : Astral beden denilen bedenimizin (ruh benzeri bir şey), normal bedenimizden çıkmasıdır ve eğer bunu başarabilirseniz dünyadaki her yere gidebiliyorsunuz. Hatta profesyonelleşip, uzayda gezenler bile varmış.

Aslında ben de bu konuyu yarım saat öncesine kadar hiç bilmiyordum ve bana da Asya anlattı. Şimdiyse deneyip- denememek konusunda tartışıyoruz çünkü bu bana çok korkunç geliyor. O ise başarırsak her yeri gezeriz diye denemek istiyor... Bakalım sonumuz ne olacak?

*******
Yaklaşık 10-15 dakika sonra kararımızı vermiştik. Asya beni maalesef ikna etmişti ve maalesef astral seyahate çıkıyorduk!

******
-Kanka şimdi bana tüm detayları anlat. Nasıl çıkacağız, nasıl geri döneceğiz, başımıza neler gele-

-Ay tamam tamam, dur. Taramalı tüfek gibi durmadan soru sordun yaa. Anlatıcaz herhalde şimdi.

-Ay ne bileyim ben, heyecan yaptım zaten burada! A-aa yaniii!

Güldü.

-Tamam tamam, anlatıyorum. Şimdi beni iyi dinle. Öncelikle aslında bu herhangi bir saatte yapılabilir ama daha iyi odaklanmak için ya gece uyumadan ya da sabah uyandığımızda yapmamız gerekirdi. E biz ikisini de yapamayacağımıza göre... YA DA DUR LAN! GECE BIZDE KALSANAAA!

-Kanka emin misin yaa? Annemden nasıl izin alacağız?

-Kanka ben alırım merak etmee. Hadi arayalım hemen.

O an içimden geçen tek şey 'annem inşallah izin vermez' cümlesiydi. Çünkü hâlâ yapmak istemiyordum ama Asya benim en yakın kankam olduğu için ve çok ısrar ettiği için kabul etmiştim.

-Alo, Hatice Teyze... Evet benim Asya... Şey, bugün Derin bizde kalabilir mi acabaaa? Lüüütfen yaaa, noooolursunuz. 1 kerecikkk! Allah rızası içinnnn. Allah'ınızı seviyosanız.

*medyayı şimdi izleyebilirsiniz skzkxmjsks*

-VALLA MI YAA! ADAMSINIZ HATICE TEYZE. HADI GÖRÜŞÜRÜZ!

Anneme 'adamsınız' mı demişti o?

Asya üzerime atlayıp sarılmaya başladı ve kollarımdan tutup beni salladı.

-WUHUWW! ANNEN IZIN VERDI KANKAAĞĞ!

Anne... NORMALDE IZIN VERMEZDIN ANNE ! IZIN VERCEGIN MI TUTTU ANNEĞ ! ALLAH'IM! Bu kadın çıldırtacak beni... Ağlamak istiyorum...

İçimden bunları geçirirken sevinmiş gibi yaptım.

"Aa ne güzel ! Artık astral seyahata çıkabileceğiz."

"EVETT!"

Allah'ım inşallah başımıza bir şey gelmez...

♡♡♡♡♡♡
Bölüm Sonu
Yiaa ben buraları çok özlemişimm bee... Böyle size çilekli çukulatalarım falan demeyii, 3'lü kalp emojisini, bölüm hakkında yorumları okumayı ve cevaplamayı... Aslında hepsi öyle güzel şeylermiş ki, bunları bölüm yayınlamadığım an farkettim ve değerini anladım. Tekrardan iyi ki varsınız 😇💙

Ve şimdi tekrardan buralardayımm! Bol bol hasret giderelim kuzularım💞

Oy atarsanız da çok sevinirim, şimdiden teşekkürler. Umarım bölümü sevmişsinizdir. 😇

Dip not* Aa bu arada astral seyahati deneyen var mı aranızda? Eğer varsa yorumlara yazın, konuşalımm. 👇

Astral Seyahat [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin