"Asyaa! Kızım kalk artık, öğlen oldu."
Annemin sesini duyup gözlerimi araladım.
Çarpılmış gibi esneyerek yatakta doğruldum ve bir süre halı desenini izlemeye başladım.
Astral seyahat! O sırada aklıma dün gece başardığım astral seyahat gelmişti. Hemen Derin'e haber vermeliyim!
Yatağımın yanındaki komodinin üstünden hemen telefonumu aldım.
A... B... C... Heh Ç!
Çilekli Turşum aranıyor...
"Asya? Kızım karga bokunu yemeden niye arıyorsun beni?!"
Anlaşılan hâlâ uyuyordu ve onu uyandırmıştım ama neyse çok önemli bir şey için aramıştım sonuçta ayoll!
"Yaw kızım önemli olmasa niye arayayım!? Boşver şimdi karganın bokunu falan. Ayrıca o nasıl deyim öyle ya? Aman neyse neyse... ASTRAL SEYAHATİ BAŞARDIM KIZIM!"
"NEE? CİDDİ MİSİN SEN?"
"EVETTT!"
"OHA KIZIMM! CİDDEN YANİ?"
"EVET DEDİM YA!"
"Ohaa! E kalbine bir şey olmadı mı pekiii?"
"Ya ilk başta biraz ağrıdı tabii ama ben ağrımasını pek önemsemeden yapmaya devam ettim."
"Ya manyak mısın nesin!? Kızım ya sana bir şey olsaydı yaa!"
"Ama olmadı ehehe..."
Derin bir süre durakladı ve iç çekip devam etti.
"Ya Allah'ım 1 tanecik bile doğru-düzgün, akıllı bir insan neden beni bulmuyor acaba? Hayır yani ben ne günah işledim ki?"
"Allah: Günahlarını saydırma bana şimdi..."
"Lan! Gülersem çarpılırım, gülersem çarpılırım, gülers- HSHAHHAHAH"
"DOSKXICODKXKCIFI"
"Neyse dalga geçmeyi bırak da, gerçekten oldu yani şimdi, değil mi?"
"Ya evet diyorum yaa, sana yalan borcum mu var kanka?"
"Kkdixkf ya ne bileyim, inanılır gibi değil. Çok şaşırdım, ondan."
"Evet, bence de öyle ama yaşadıklarım gerçekti kanka. Hatta gerçekten öte rüya gibiydi her şey..."
"Lan sen rüya falan görmüş olmayasın?!"
"Salag salag gonuşma beeğ! Gerçekti o bir kere."
"Hmm, eminsin yani..."
"Ay evet dedik ya! Lafı ne uzattık bee... Asıl sana diyeceğim şey, bu akşam bize geliyorsun ve seninle de deniyoruz. Tamam mı?"
Derin bir süre duraksadı.
"Ya kanka tamam mı diyoruum. Hadi lütfen gel yaa. Kesinlikle denememiz lazım, korkma."
"Ya bilemedim ki şimdi... Ben biraz korkuyorum. Zaten o gün başıma gelenlerden sonra..."
"Ya kanka benim de kalbim ağrıdı ama bir şey olmuyor, merak etme. Zaten internetten de araştırdık o kadar. Kalp ağrısı normalmiş, sabah olunca geçiyor. Hem sende de öyle olmamış mıydı zaten?"
"Ya evet öyle oldu ama... Bilemedim şimdi ya."
"Ya kanka lütfen gel bak çok güzel olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Astral Seyahat [TAMAMLANDI]
Paranormal2 arkadaşın astral seyahati denemesi ve başlarına gelen olayların anlatıldığı kısa bir hikayedir 😇