Bölüm 4: Rüya

187 14 36
                                    

Gözlerimi araladığımda, Asya'ya sarılıyordum ve Asya hâlâ uyuyordu.

"Tövbesteyşın yaa, ben nasıl uyumuşum awsu." deyip, hemen kolumu-bacağımı Asya'nın üstünden çektim.

Ee napçam ben şimdi? Evde kimseden ses çıkmıyor. Sanırım en erken ben uyandım. Of yaa, nefret ediyorum şu durumdan... Acaba Asya'yı mı uyandırsam?

Tam aklımdan bunlar geçerken, Asya bir şeyler sayıklamaya başladı. Ne diyordu bu salak? Dediklerine odaklanmaya çalıştım ama çok zor anlaşılıyordu.

"Yaw ben daha ülkeyi fethetçem, salın beni..."

nEE? Ay kı*ımın kenarı, daha gö*ünü yıkayamıyon lan. Ülke fethetçekmiş... Kahkaha atmamak için zor duruyordum o an.

"Hayır, bi saniyee saçım bozulacak... Attan düşeceğim şimdi yaa, siz iner misiniz şu attan? Ne demek inemem kardeşim ya, kan benim damar benim. İn lan atımdan! Atın zindana bunu! Şövalyelerr!"

JSISKXJXJDJ delircem cok komik lann! Bu manyak rüyasında bile milletle kavga ediyor. Hayır yani her şeyi geçtim 'kan benim, damar benim' ne alaka ki JSKSMXNDJSM

(0.26 - 0.37 arası izlemeniz yeterli kalan kısımlar küfür içerir.)

Dinlemeye devam ettim.

"Oha zengin oldum, fethettim lan ülkeyi! Osmanlı padişahı Hürrem Sultan'ımm! Oğlumu verhin baağnaaa!"

Lan bu manyak uyumadan önce ne içti aq?! Ben de bu kafadan istiyorum...

"Hayri pıtırrr, şu Bizanslılara bi büyü yapıver de o ülkeyi de fethedelim anamm."

LAN! JSKSDJSJS Harry potter'den Bizans'lıları yenmek için büyü yapmasını istemek mi... 10/10 ...

"Asyaa, kalk yavrum senin götün açıkta kalmış herhalde, kalk."

Asya'yı dürtüklemeye başladım.

"Ya prensiimm, 1 gün daha uyuyayım lütfeen."

Vay anasını biz 5 dk'cık isteriz, kız 1 gün daha diyor... Ayrıca, prensim mi dedi o? Şimdi de kendini uyuyan güzel falan sanıyor herhalde.

"Asyaaağ, uyansana lan!"

Beni asla duymayacaktı. Benim de aklıma bir fikir geldi.

"Asya! Furkan mı lan o?! Yanında kız var lan bi dee!"

"NEE?! NERDE LAN O ŞEREFSİZ!?"

"PUAHAHAH SALAK!"

"Ne oluyor aq! Nerede lan o pislik söylesene!"

"Lan salak hâlâ anlamadın mı?" dedim gülerek.

"Ne biliyim aq Sherlock muyum ben?"

"Uyan diye yaptım mal."

Göz devirip, bir kaç saniye yüzüme baktı. Sonra bağırarak konuşmaya başladı.

"Derin... SENİ DÖVMEK ISTIYORUM!" deyip g.tüme vurdu.

"Lann, popişmden ne istiyosun?! Sapıgg!"

"Hakettin banane." dedi umursamaz bir tavırla.

"Tööbe estaaafurullahh!"

Astral Seyahat [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin