Bölüm 2: Oyun

324 20 65
                                    

Bu bölümü bff'im ve aynı zamanda bu bölümdeki bazı konuşmaların ilham kaynağı olan sleepwalker_zuzu 'ya ithaf ediyorum 💚😇

Aradan saatler geçti ve saat 7 olmuştu. Asya'nın ailesiyle birlikte yemek yiyecektik. Zaten hepsi beni tanıyordu ve kızları gibiydim çünkü Asya'yla 9 senedir arkadaştık. Yani ilkokuldan beri ve şu an lise 1'deydik. Asya'nın anne-babası , küçük erkek kardeşi Eren, Asya ve ben vardık sofrada.

Asya'nın annesi Aslı Teyze yemek yerken, babası Ahmet Amca sohbet etmeye başladı. Zaten bizimle hep şakalaşırdı.

"Nasılsın Derin kızım?"

"İyiyim Ahmet Amca, sen nasılsın?"

"Bu keratayla uğraşmaktan yoruldum be kızım, nasıl olayım? Okulda olay çıkartmış yine küçücük boyuyla."diyip, Eren'in ensesine bir şaplak attı.

"Ya ama baba benim suçum mu müdürün odasına torpil atmak? Okul kurallarında öyle bir şey yazmıyordu. Şakasına yaptım ben de yani, eğlenelim diye."

"Sus len, eşek sıpasi."derken Ahmet Amca, biz "OHA!" dedik Asya'yla aynı anda.

"Bunu da mı yaptın Eren yaa! Ben ilkokuldayken Derin'le ebelemece falan oynuyordum, senin yaptığına bak!"

"Cidden yaptın mı Eren yaa?!"diye şoka girdim ben de.

Eren'se sadece gülüp "Hee, yaptım. Çok komikti."diyip, gülmeye devam etti.

"Baba bu çocuk nasıl atılmadı okuldan yaa?"dedi Asya.

"Cidden çok mantıklı bir soru sordu, nasıl atılmadı?"

"Valla az kalsın atılacaktı da müdürü yalvar yakar ikna ettik. Bi de tanıdığımızdı zaten ama yine de zor yırttık. Bir daha böyle bir şey yapsın, kulaklarından tavana asacağım bu eşek sıpasını."diyip , Eren'e kötü bir bakış attı Ahmet Amca. Eren'se umursamadan yemeye devam etti.

"Ee başka napıyorsunuz?"dedim saçma bir şekilde. Kendimi nedense bayramda konu açmaya çalışıp ee daha daha nasılsınız diyen yaşlı teyzeler gibi hissetmiştim. Ve sanırım öyleydim de şu an.

"Aynıyız kızım işte, annenler nasıl?" dedi Aslı teyze. Bu sefer o konuşmuştu benimle.

"Onlar da aynı. İşe git-gel , ev işleri falan derken günler geçiyor." dedim.

Bir kaç dakika sonra Ahmet Amca devam etti yine.

"Kızım, sen bu deli Asya'yla anlaşabiliyor musun peki? Bak kendine dikkat et ısırır bu , daha aşılarını yaptırmadık." diyip gülmeye başladı ve ben de güldüm.

"Baba yaa! Bi oğluna bak, bir de bana. Haksızlık ediyorsun resmen." dedi Asya göz devirip.

Ahmet Amca "Ay şaka yapıyorum, güzel kızım benim." diyince Asya da gülümsedi.

Eren sofradan kalkıp, "Ben kaçar millet. Bayat esprilerinize daha fazla dayanamayacağım, şuracıkta bayılıvereceğim ayoll. Hadi öptüm baay!" diyerek koşarak odasına gitti.

Bizse Asya'yla birbirimize ne dedi bu salak bakışı atıp, anıra anıra gülmeye başladık.

Ahmet Amca "Kızlar yeter, ben de gülme krizine gireceğim şimdi."dedi kendini zor tutarak. 

"A-ama... Ç-çok komikti HEWHDHDHE" dedi Asya gülmeye devam ederek.

10 dakika sonunda kendimizi zor toparlayarak yemeklerimizi bitirdik.

"Biz de kalkalim, size afiyet olsun."dedi Asya ve tabaklarimizi alıp mutfağa bıraktıktan sonra , Asya'nın odasına çıktık. Kardeşiyle ayrı odalarda kalıyorlardı. Zaten evleri 2 katlıydı ve Asya'nın odası üst kattaydı.

Astral Seyahat [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin