Bölüm 6: Neler Oluyor?

146 10 16
                                    

Kalp atışlarım hızlanmıştı yine. Bu sefer deli gibi atıyordu. Sanki kalp krizi geçiriyor gibiydim ve korkmaya başladım ama daha önceden Asya bunun normal olduğunu söylediği için, korkmamaya çalıştım. Hadii, olacak! Birden yatağımda bir dönme hissi oluştu! Oluyordu sanırım lann! Vücudumda sanki değişik titreşimler başlamıştı, aynı internette okuduğum gibi... İŞTE! İŞTE OLUYORDU, OLUYORDU... VEEE... LANNN! ÇIKTIM, OHA! ÇOK KORKUNÇ! ÇIKTIM! BİLDİĞİN ÇIK-"

"Hğğ!"

Asya'dan...
Astral seyahatime tam odaklanmışken, Derin'in "HĞĞ" diye nefes almasıyla hemen gözlerimi açtım.

"Derin! İyi misin? Ne oldu? BAŞARDIN MI YOKSA?"

Derin hâlâ derin derin nefes alıp veriyordu ve cevap veremiyordu. Onun için endişelenmeye başlamıştım.

"Derin? Ne oldu kızım yaa, iyi misin? Bak korkutma beni."

Elini kalbinin üstüne koydu "Ahh!" diyerek.

"Ya Derin, bir şey söyle lütfen! Kalbine mi bir şey oldu?"

Derin kendini toparlamaya çalışıp, güçlükle cevap verdi.

"Kalbim... Ah... Çok fena ağrıyor. Offf, kalp krizi falan mı geçireceğim acaba yaa? Çok kötü bir şey bu."

"Ay tövbe de yaa! Allah korusun. Çok mu kötüsün?"

Başını salladı evet anlamında. Astral seyahati başardığı için falan mıydı acaba bu kalp ağrısı?  Hemen sormalıyım...

"Astral seyahate çıkmayı başardın mı peki? Belki ondan olmuştur bu kalp ağrısı."

"Evet."

" NEE !  EEE ? "

"Ya işte sonra sanırım heyecan yaptım ve bi anda istem dışı olarak bedenime geri döndüm. Birden bedenime geri girince de, sanırım bu yüzden böyle oldum."

"Hee şimdi anladım. Kanka büyük ihtimal o yüzdendir... Yaa kanka peki anlatsana nasıl bir şeydi?" dedim merakla.

"Kızım geberiyorum burada, hâlâ 'nasıl bir şeydi?' diye soruyorsun... Off ne yapacağım ben? Çok kötü durumdayım yaa! Kalbim çok kötü..."

Kız haklı, ben burada hâlâ neyi düşünüyorum yaa! Of Asya of!

Hâlâ eli kalbinin üstündeydi ve cidden yüzünden anlaşılıyordu ne kadar kötü durumda olduğu.

"Ya annemlere falan mı haber versek? Olmadı bir ambulansı falan ararız."

"Hee oldu. Ne diyeceğiz? 'Aslı Teyze'ciğim, biz 2 salak olarak astral seyahat diye bir şey yapmaya kalkıştık ve şu an kalp krizi geçiriyorum sanırım' mı?"

"Ya dalga geçme kızım! Seni düşünüyorum burada. Daha iyi bir fikrin var mı sanki?"

Umutsuzca "yok" dedi. Çaresizce ne yapabileceğimi düşündüm ve sanırım diyebileceğim en saçma şeyi söyledim...

"Su falan getireyim mi sana? Ya da bir yüzünü yıka istersen."

"Saçmalama Asya. Sanki okulda midem bulanıyor da, 'git bi yüzünü yıka gel' diyorsun şu an. Mide bulantısı değil bu, kalbim ağrıyor diyorum ne yüz yıkaması?"

"Off haklısın,saçma oldu biraz."

"Neyse uyumaya çalışalım bari. Duâ et ölmeyeyim."

"YAA DERİN! Saçma sapan konuşma kızım! Korkutuyorsun beni..."

Gerçekten de korkuyordum bir şey olursa diye. O benim en sevdiğim arkadaşımdı. Bazen kendimden bile çok severdim. Hatta istese canımı bile verirdim... Ayrıca eğer ona bir şey olursa, bu benim yüzümden olurdu çünkü 'astral seyahat yapalım' diye ısrar eden bendim. Bu yüzden ona bir şey olursa... kendimi asla affedemezdim.

Bu düşünceler gözlerimi doldurdu ve o an Derin'e bakıp, ona sımsıkı sarıldım. Sesim titreye titreye konuştum.

"Ya Derin... Sakın sana bir şey olmasın kızım! Ne yaparım ben sensiz? Özür dilerim sana astral seyahat yapalım diye ısrar ettiğim için. N'olur beni affet!"

Bi anda gözümden bir kaç damla yaş süzüldü.

Derin kollarımın arasından sıyrılıp, beni sımsıkı tuttu.

"Ya Asya, saçmalama. Tamam, bana bir sey olmayacak bak. Uyuyalım, sabah olduğunda geçecektir. Özür dilemene de gerek yok, affettim seni. Hem... Benden o kadar kolay kurtulamassınnn!" deyip, yanağımdan öptü beni.

Tam ağlama modundayken, son cümlesine gülüp "manyak yaa!" dedim.

"Neyse hadi uyumaya çalışalım. İnşallah yarın her şey geçer." dedi gülümseyerek.

"İnşallah." dedim ben de üzgün bir sesle ve yatağa geri yattık.

♡♡♡♡♡♡♡♡
Bölüm Sonu 😇
Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın çilekli çukulatalarımm💞
Sizi seviyorum, kendinize iyi bakın💙👋
Yorumlarda toplaşmak üzere ;)

*Ha bu arada bölüme gerilim müziği ekledim nasıl olmuş ODLSKCOCLDKSKD bence müq oldu 👌

Astral Seyahat [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin