Bölüm 7 : Bu Yolda Tek Başına

140 12 9
                                    

Asya'dan...
En son deneyip başarısız olduğumuz ve korktuğumuz astral seyahatimizin ardından neredeyse 5 ay geçmişti. 5 ay önce o gece Derin'in başına gelenler yüzünden, bir daha astral seyahati asla denememiştik. Hatta astral seyahat konusu tamamen kapatılmış ve unutulmuştu. Taa ki, şu ana kadar...

Şu an ne mi oldu? Durun anlatayım. Tam Youtube'da gezinirken, anasayfama düşen astral seyahat temalı bir video çıkmıştı karşıma ve yeniden astral seyahate olan merakım canlandı içimde.

Resmen kendi zihnimde bir çatışma çıkmıştı. "Denesem mi, denemesem mi?" diye. O gece yaşanılanlar beni de çok korkutmuştu ama merak da ediyordum. Zaten Derin'in kalp ağrısı da sabah olunca geçmişti. Yani bir şey olmamıştı aslında.

Bu yüzden uzunca düşündükten sonra, tekrar denemeye karar verdim.

*********
Gece olmuştu ve yatağıma yattım. Astral seyahati denemek için sabırsızlanıyordum. Bu sefer başarmalıydım! Zihnimdeki tüm düşünceleri atmaya odaklandım. Bomboş olmalıydı kafamın içi. Sessiz, hissiz ve karanlık... Bunu başarmaya başladığımda, yavaş yavaş ruhumun bedenimden çıktığını hayal ettim. Hadi, çıkacağım. Hadi, çıkıyorum şu an, hadi! Evet, olacak...

Uzunca bir süre kendime telkinler vererek astral seyahate çıkmaya çalıştım.

Yapabilirim, hadi! Az kaldı, az kaldı. Olacak...

Ve o an yatakta bir dönme hissi oluştu! Bu astral seyahat olurken başımıza gelen şeylerden biriydi. Yani demek ki çıkmama çok az kalmıştı!

O an daha da odaklanmaya çalıştım. Hadi! Çıkacağım şimdi, hadi...

Ve o an bir şeyler oldu sanki! EVET EVET HİSSEDİYORDUM! Oluyordu, oluyordu!

Astral bedenim, normal bedenimden çıkarak yukarı doğru yükselmeye başlamıştı!

İŞTE! İŞTE ÇIKMIŞTIM! BAŞARDIIIM! OHA! BAŞARDIM LAAN! VALLA ÇIKTIMM , OHAA!

Astral bedenim, bedenimden tamamen çıkınca yükseldigim yerden hemen aşağı indim.

BİR DAKİKA! SAKİN OLMALIYIM, sakin olmalıyım! Tamam, sakiniim... Sakiniiim... Ah, sakin olmassam tüm emeklerim boşa gidecekti ve bedenime geri dönerdim. Bu yüzden olabildiğince sakin olmaya çalışıyordum.

Biraz sakinleşmek için ilk önce farklı bir yere gitmek yerine, odanın içinde gezmeye başladım sadece. Salona gittim, sonra mutfağa. Yaptığım şeyin ne kadar delice olduğunun farkındaydım...

Sonra hiç bakmadığım bedenime bakmak istedim o an ve yatak odama geri döndüm. Resmen bedenim orada yatıyordu!  B-bu cidden delice bir şeydi!

Düşünsenize ruh benzeri bir şey ile bedeninizden çıkıyorsunuz, sonra kendi bedeninize bakıyorsunuz ve aslında bedeniniz orada yatıyor. Cidden fazla ürkütücüydü.

Korkmamak için kendi bedenime daha fazla bakmadım ve hemen odamdan dışarı çıktım. Koridorda ilerledikten sonra dışarı çıkmaya karar verdim.

Oha! Duvarlardan geçebiliyorum! İnternette yazanlar doğruymuş... Bir kaç dakika evden çıkmak yerine sürekli bir eve, bir apartmana girip-çıktım duvarın içinden. Çok değişikti lan!

Birazcık böyle oyalandıktan sonra apartmandan dışarı çıkıp, sokakta dolaşmaya başladım.

Ciddi ciddi kimse beni görmüyordu! Özgürce dolaşıyor, salak salak hareketler yapıp eğleniyordum.

"Millet astral seyahatle bir yerleri gezer, ben şebeklik yapıyorum burada. Hay Allah'ım ya..." diye düşünüp kendi kendime güldükten sonra asıl amacımı gerçekleştirmek için gözlerimi kapatıp o an nereye gitmek istediğimi düşündüm.

Paris, Eiffel Kulesi!

Gözlerimi açtığımda şoktan donup kalmıştım. Resmen Eiffel Kulesi'nin dibinde duruyordum! Yok artık lan! Yuhh! Astral seyahat gerçekmiş!

"İç ses sen salak mısın? Yarım saattir niye bunları yaşıyor olalım astral seyahat gerçek olmasa? Yani anca mı anladın gerçek olduğunu?"

"Hayır salak, yani bu kadarını beklemiyordum anlamında demiştim. Hıhh..."

"Ya tartışmayı kesin!"

İç seslerimi susturup etrafıma baktım. Her şey rüya gibiydi, kusursuz... Heyecanla Eiffel Kulesi'ne çıktım. Tepesine çıktığımı hayal etmem yeterli olmuştu bile. Manzaraya baktım. Ne kadar da güzeldii... Bir süre şehri izledikten sonra, Paris sokaklarında dolaştım. Her şey çok güzeldi. Şaka gibiydi ama resmen yaşadıklarım gerçekti... Sonrasında astral seyahatimi bitirip eve döndüm. Son olarak bedenimin içine geri girmeliydim. Bunu yapmak için bedenime geri dönmemi istemek yeterliydi bile ve öyle yaptım.

"Bedenime geri dönmek istiyorum."

Bir anda ciddi ciddi astral bedenim normal bedenime doğru  girince resmen şok oldum. Sanki koca bir mıknatıs beni içine çekmiş de öyle girmiştim bedenime.

Bu cidden anlatması zor ve çok garip bir duyguydu ama bir yandan da çok mutluydum!

Çünkü bu muhteşem bir şeydi ve sonunda başarmıştım!

♡♡♡♡♡♡♡
Bölüm Sonu 😇
Oylarsanız çok sevinirim, şimdiden teşekkürleer 💞
Hadi yorumlarda toplaşalımm 👇

*Bu arada daha hikâye bitmedi he yanlış anlaşılma olmasın  jskskxkjf 1 ve ya 2 bölüm daha gelecek ;) *

Astral Seyahat [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin