Bölüm 5: Deneme 2

160 13 17
                                    

Bu bölümü Bff'lerimden biri olan YagmurAytekin3437'e ithaf ediyorumm 💙 Şimdiden iyi okumalarr 😇

Sonunda hafta sonu gelip çatmıştı ve tekrardan Asyalarda kalacaktım. Çok heyecanlıydım. Acaba astral seyahati başarabilecek miydik? Saat 6'da akşam yemeğini yedikten sonra hazırlanıp evden çıktım.

"Görüşürüz anne."

"Görüşürüz kızım, hadi dikkat edin."

"Tamaam."

Biraz ilerledikten sonra otobüs durağına geldim ve otobüsü  beklemeye başladım. Hava aşırı sıcaktı ama yine de ilkbaharı seviyordum. Her yer cıvıl cıvıldı... Kuşlar ötüyordu, çiçekler açmıştı. Çocuklar etrafta koşturuyordu. Rüzgarsa hafif hafif esiyor ve saçlarımı uçuşturuyordu.

Etrafı izlediğim sırada otobüsüm gelmişti ve hemen otobüse bindim. Çok şanslıydım! Boş yer bulmuştum ve oraya oturup camdan dışarıyı izledim. Kulağımda da kulaklıklarım vardı ve yabancı bir şarkı çalıyordu. Sözlerini söyleyemesem de mırıldanarak şarkıya eşlik ediyordum. Melodisi çok hoştu...

10-15 dakika sonra otobüsten indim ve Asyalara doğru yürümeye başladım. Onların evine giden bu yolu çok seviyordum. Çünkü yol boyunca ağaçlar vardı ve sol taraftaki parkta da çocuklar neşeyle oyun oynuyorlardı. Kulağımda kulaklığım, elimi kolumu sallaya sallaya yürüyordum. Sonunda Asyaların evi gözüktü ve adımlarımı hızlandırıp, hemen bahçe kapısından içeri girdim.

"Ben geldimm!"

"Şükür gelebildin kanka yaa! Hoşgeldiin."

Hemen birbirimize sarıldık. Sonra Eren'e döndüm.

"Bi' hoşgeldin yok mu bana ya Eren paşa?"

"Yok. Gelirken bana mı sordun?"

"nEE" diye kalıverdim birden.

"Ereen!"diye gözlerini kocaman açtı Asya.

"Neyse takma kanka sen benim salak kardeşimi. Boşver,biz içeri geçelim en iyisi." dedi Asya.

"Peki... Hadi gidelim. Sana da aşk olsun be Eren! Hıhh." deyip, şakacıktan trip attım. Tam içeri geçerken, Eren bir şey daha ekledi.

"Amin amiiinn, aşk olsun bana. Aşk gel bul beni lan artık!"

JXKSKXJDK Asya'yla buna kahkaha attık.

"Niye lenn? Ne oldu eşek sıpası? A-aa yoksa paten alamadın diye havalı olamadın ve kızlar sana pas vermedi miii?"

Hah, şimdi uğraşma sırası bendeydi.

"Hah, hayır canım sadece çok mükemmelim ve beni hakedecek kız henüz karşıma çıkmadı." diyerek sinsice gülümsedi.

Bense şoka girmiştim. Lan bu çocuk daha ilkokula gidiyor! İlkokulda ben konuşmayı bilmiyordum, bu bebe laf çarpıştırıyor habire!

"Allah Allah, egoist..."

'Allah Allah, egoist' mi? Derin, 10 yaşındaki çocuk senden güzel laf sokuyor lan, Allah'ın laf fakiri! Daha düzgün bir şey bulamadın mı he!?

Kendime sinirlenmeyi bırakıp, daha fazla rezil olmamak için Asya'yı kolundan çekip içeri sürükledim.

"Ay Allah sabır versin kardeşim sana ya! Bu ne bilmiş çocuk! Evlat olsa sevilmez yani."

Asya gülerek "Amin amin. Bence de öyle ama alıştım artık." dedi.

O sırada mutfaktan çıkan Aslı Teyze beni gördü ve "Aa sen mi geldin Derinn? Ne ara geldin kızım, yeni görüyorum." deyip güldü.

"Ay merak etme Aslı Teyze, ben de yeni gelmiştim zaten."

"Heh, iyi bari. Kusura bakma canım mutfaktaydım da, farketmemişim geldiğini."

"Yok yok ne kusuru, olur öyle şeyler."

Aslı Teyze'yle biraz sohbet ettikten sonra Asya'yla onun odasına çıktık.

Hemen yatağının üstüne zıplayıp konuşmaya başladık.

"Kanka ben yokken evde tek başına falan denedin mi hiç?" diye sordum.

"Yok kanka yaa, g.tüm yemedi tek başıma yapmaya." diyerek sırıttı Asya.

"Hmm, ben de hiç tekken denemedim ve bugün denemek için sabırsızlanıyorum. Bayağı heyecanlıyım yani. Bir yandan da korkuyorum sanki..."

"Yaaani, olsun ya yine de deneriz. Bak eğer başarırsak her yere gidebiliyormuşuz yaa! Hadi diyelim her yere gitmeyi başaramadık, en azından gece geç saatte dışarı çıkabilsek o bile bize yeter. Bir kız olarak yani..." deyip , göz devirdi.

"Aynen yaa! Çok iyi olur. Neyse inşallah başarırız."

"İnşallah."

Şimdi tek yapmamız gereken, gece olmasını beklemekti.

Birlikte tekrardan tabu oynadık. Sonra sessiz sinema, monopoly, adam asmaca oynayalım derken zaman hızla akıp geçti. Ben yavaş geçer diye düşünmüştüm ama bu kadar oyun oynayınca zaman hızla akıp geçmişti ve şimdi herkes uyumak için odalarına çıkıyordu. Biz de hemen Asya'yla onun odasına çıktık.

"Oh bee,sonunda!" deyip, yatağa zıpladı Asya. Ben de hemen onun yanına yattım.

Gözlerimizi kapatıp, astral seyahati tekrardan denemeye başladık.

"Dudu dudu dilleri lıkır lıkır içmeli, gözleri derya deniizz." diye 'Tarkan-Dudu Dudu' şarkısını söylemeye başladı iç sesim.

"Lan suss!" diye geçirdim içimden. İç sesimle sürekli böyle kavga ederdim.

"Senin- kocanın- evi- yok, senin- kocanın- evi- yok."

"E bana var dedileerrr, e var dendiiğ!"

"Beni çıldırrmak mı istiyorsun sen? Senin kocanın evi yok!"

"E var dendieeğ"

"Hay aq böyle işin yaa! Olumm,sussanızaa."

"Senin kocanın evi yok, senin kocanın evi yok... Kocanın evi yok kii."

"Sikerim kocanı hee!"

LANN! Bu sefer dışımdan söylemiştim sinirlenip...

Asya gözlerini açıp salak salak gülmeye başladı ve "Kanka ne diyon sen? İyi misin aq?" dedi.

"Yaa iç seslerim tarkan dudu dudu'dan, senin kocanın evi yok'a kadar her b.ku söyledi. Odaklanamıyorum bi türlüü."

Asya dalga geçercesine gülerken, ben göz devirdim.

"Kanka tamam yaa, sinirlenme. Birazdan durdurursun onları. Sadece nefesine odaklanmaya çalış , tamam mı?"

"Uff kolaydı sanki... Neyse tamam, bir daha deneyeceğim."

Tekrardan yattık. Dakikalar sonunda iç seslerimi susturmayı başarmıştım. İyice uyku moduna girmeye çalıştım. Ruhumun bedenimden çıktığını hayal ediyordum. Olacaktı sanki... Ve o anda bir şeyler olmaya başladı!

♡♡♡♡♡♡♡
Bölüm Sonu😇
Sizce o an ne olduu? Yorumlara yazın bakalımm.👇
Oylarsanız sevinirimm.💙
Sizleri seviyorum, kendinize iyi bakın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree! 💞

Astral Seyahat [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin