Dwa tygodnie później...
@fusialka
Za 8 miesięcy będzie nas o jedną osobę więcej!
@wujekluki
Polubione przez natalia.w, wersow i 859 469 innych użytkowników.
@natalia.w Moje gratulacje! Bliźniaki będą miały z kim się bawić!
@faniekipy Kolejne dziecko w ekipie. Ciekawe kto kolejny
@trombabomba Proszę, proszę wujaszek nie będzie tylko wujaszkiem, ale i tatą
@wersow To cudowna nowina!
--
Widząc post na instagramie, zaraz po skomentowaniu i polubieniu, zjechałam windą na parter i krzyknęłam chyba na cały dom. Mój starszy brat zostanie ojcem. No to podczas zajmowania się moimi szkrabami trochę się podszkoli i nabierze doświadczenia.
- Łukasz poproszę mój tysiąc złotych polskich! - zaśmiałam się i weszłam do salonu, wyciągając rękę w stronę brata - Jejku, tak się cieszę. Oczywiście moje gratulacje, ale wygrałam z tobą! Wygrałam! - gdybym mogła to bym ze szczęścia skakała.
Cała ekipa, która była w salonie patrzyła się na nas, zdezorientowana i patrzyła jak Łukasz wyjmuje pieniądze, przeliczając je i podając mi mój tysiąc złotych.
- Dobra, wiemy doskonale o tym iż wasza dwójka ma swoje jakieś sekrety, o których nie wiemy, ale to już jest dziwne, że Kasia jest w to nie wtajemniczona. - Karol pokazał na kolejną ciężarną w naszym gronie - Także co tutaj się stało ? Bo Natalia chyba od miesiąc tak szybko nie chodziła, a ty Łukasz dajesz pieniądze niechętnie szczególnie Natix, a tutaj nawet nie marudziłeś. - zapytał w imieniu wszystkich Karol. Ja się tylko zaśmiałam i usiadłam na kanapie, obok Kamila.
- A to bardzo prosta sprawa. Dzień po zakończeniu kwarantanny, nikogo nie było w domu oprócz mnie i Łukasza, ja byłam po badaniach, rozpłakałam się, ale to już wina hormonów - ucięłam temat, bo widziałam, że Kamil już chciał pytać co się stało - Zeszło na temat, kto z ekipy będzie miał zaraz po nas dzieci, no to wpadłam na pomysł małego zakładu. Każde z nas wzięło dwie pary. Ja wybrałam ciebie i Werkę oraz mojego braciszka z Kasią, natomiast Łuki chciał Martę i Mixera oraz Marcysię i Trombę. Myślę że w przypadku pierwszej z par liczył na jakąś wpadkę - zaśmiałam się cicho - A jak widać po poście mojej szwagierki jest ona w ciąży, czego wam jeszcze raz serdecznie gratuluję. Dzięki temu jestem też tysiąc złotych do przodu i to już trzy tygodnie po tej rozmowie - pocałowałam Kamila w policzek i zaczęliśmy rozmawiać na inne tematy.
- Natalia, co jeszcze potrzebujesz z rzeczy, które masz mieć gotowe na wypadek wcześniejszego porodu ? - zapytała Werka, która mi bardzo pomagała przy zakupach.
- Zostały jeszcze foteliki do samochodu, wózek ma przyjść w tygodniu jeszcze. Ubrania mam w kilku rozmiarach, ponieważ nie wiem jak duże się urodzą. No z tego co się orientuje to tylko foteliki - zastanowiłam się na głos i przytuliłam się mocniej do Kamila.
- Dobra ludzie, kończymy temat bobasów, bo za 4 tygodnie nie będziemy się wysypiać - zaśmiał się Patecki i zaczęliśmy nagrywać jakiś filmik do Werki na kanał. Był to filmik typowo kanapowy z udziałem calutkiej ekipy
CZYTASZ
Instagram Ekipy / Poczciwy Krzychu /
FanfictionInstagram jak instagram nie ? No to zobaczymy Data rozpoczęcia: 19.06.2020 Data zakończenia: ???