64.

534 17 1
                                    


Uśmiechnęłam się delikatnie, podnosząc się z łóżka. Dzisiejsza noc była naprawdę spokojna, ale też Kamil miał w tym swoją zasługę. Wstawał do dzieci, a mnie budził w sytuacjach, kiedy potrzebował mojej pomocy. Nie wiem ile potrwa ta sielanka, ale mam nadzieję, że ja najdłużej. Pocałowałam oba moje małe skarby w czoła i zabrałam się za zmienianie im pieluch i przebieranie. Potem włożyłam je do wózka i ruszyłam z nim do windy. Zjechałam na sam dół z nadzieją, że kogoś spotkam. Jak okazało się po chwili moje prośby zostały wysłuchane, gdyż w salonie siedział Karol. 

- Jejku Karol, dzięki że jesteś. Po pilnujesz tej dwójki przez jakieś 30 minut ? Ponieważ chce wziąć prysznic i się ogarnąć. Są nakarmione, przebrane i wszystko tylko chodzi o to, aby ktoś miał na nie oko - spojrzałam na chłopaka prosząco.

-Jasne Natala - chłopak wstał z kanapy podchodząc do mnie i wózka, a potem spojrzał na maluchy i wziął ode mnie wózek - Pójdziemy na dwór z wujkiem Karolem co smyki ? 

-Dzięki Karol naprawdę! - ruszyłam na górę, gdzie sama się ogarnęłam i przebrałam. Kiedy wróciłam po 30 minutach na dół widziałam jak Karol nadal z maluchami jest na dworze co było urocze. Zabrałam się za robienie śniadanie i cicho nuciłam pod nosem, kiedy pod nosem na swojej tali poczułam dłonie, a na karku usta. 

- Karolowi dałaś dzieciaki, a już wróciłem - obróciłam się do Kamila przodem i pocałowałam delikatnie jego usta. 

- Hej kochanie, Karol sam wyszedł z nimi na dwór, a ja mogłam się ogarnąć i coś zrobić do jedzenia - wróciłam wzrokiem do patelni na której była jajecznica i wyłożyłam ją na talerz. - Ale nie wiedziałam kiedy wrócisz, więc mam porcję tylko dla siebie - zaśmiałam się cicho i ruszyłam do stołu ze swoim śniadaniem. 


---------------------------------
Długo mnie tu nie było co ? Ale skoro się zaczynają wakacje to mam nadzieję, że będzie też mój powrót!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 27, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Instagram Ekipy / Poczciwy Krzychu /Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz