Би: Ээж та энд юу хийж явж байгаа юм бэ?
Ээж: би чамайгаа харах гэж л энд ирлээ. Ойрын хэдэн хоног чи харагдсангүй юу тохиолдоов?
Би инээмсэглэн: юу ч болоогүй ээ би зүв зүгээр харж байгаа биздээ гэж хэлэхэд ээж инээмсэглэн намайг тэврэн: ээж дээрээ ойр ойрхон ирж бай лдаа гэхэд нь би юу ч хэлж чадсангүй. Одоо юу гэж ч хэлэх вэдээ. Ямар таньд дээр очвол аав ч бас тань дээр очно гэж хэлэх нь ч хаашаа юм...
Би зөрүүлж тэврэн: ээж би одоо хэсэгтээ очиж чадахгүй байх
Ээж: айн? Яагаад?
Би: шалгалт давтлага ихтэй байгаа болохоор миний ээж хоолоо сайн идээд байж байгаарай за... би өдөр болгон утсаар ярих болно за юу?гэхэд ээж инээмсэглэн:би ямар жоохон хүүхэд бишдээ. Ойлголоо доо ойлголоо би ингээд явлаа аав чинь харвал бас л олон юм ярих биз ээж нь ингээд явлаа гэж хэлэн цааш яваад өгөв.Би ээжийг цааш булан эргээд алга болох хүртэл нь харж зогсоод дараа нь гэр лүүгээ орон шууд өрөө рүүгээ орлоо.
Өрөөндөө орж ирэн хувцасаа сольж байтал утсанд мэссэж ирэх шиг болов. Би гайхан харвал танихгүй дугаараас мессэж илгээсэн байв. Би орон харвал Тэхён "би Ким Тэхён байна. Өнөөдрийн явдалд үнэхээр их баярлалаа сая санахад чамд олигтой ч баярласанаа хэлсэнгүй дараа амласан ёсоороо хоолонд даанаа" гэх ба миний нүүрэнд яагаад ч юм инээмсэглэл тодроно.Би "миний дугаарыг хаанаас олсон юм?" Гэж бичив үү? Гүү юу? Шууд хариу ирэв.
Тэхён "Жиминаас" гэх ба би дотроо яагаад ч юм Жиминд уурласангүй харин ч сайн юм болжээ гэж бодогдоно.Би "аан" гэх хариултаас өөр хариу бодоод бодоод олдсонгүйд ингэж явуулвал Тэхён "за" гэж бичсэнээр бидний богинохон ч гэсэн харилцан яриа өндөрлөсөн юмдаа.
Би дараа нь contact дээрээ дугаарыг нь юу гэж тэмдэглэхээ бараг худлаа ч үгүй 1 цаг гаруй бодсон байхаа тэгж бодсоны эцэст 'Ким' гэж хадгалсан юм.
~~~~
Тэгж мэссэж бичсэнээс хойш 7 хоног өнгөрлөө. Тэхён эмнэлгээсээ өнөөдөр гарах ба гарсан ч сургууль дээрээ ирэхгүй тул царайг нь харж чадахгүй. Тэгэхдээ яагаад ийм сонин гонсойх мэдрэмж төрөөд байнаа.Хичээл таран би байнга цэвэрлэж байгаа биеийн тамирын заал руу хөлөө зөөж ядан явах бол гэнэт Жимин хажууд ирэн чанга дуугаар:хөөе би Тэхён руу явлаа. Чи хамт явах уу? Гэж орилход би түүн лүү муухай харан гарт байх шалны модоороо түүний бөгс рүү цохин:би завгүй байгааг харж байна уу?
Жимин бөгсөө барин: тэгээд үхсэнээ хүн цохиод байгаа юм?
Яагаад ингэж уурлаад байгаагаа өөрөө ч ойлгохгүй түүн лүү муухай харан: Тэхён хэзээ хичээлдээ ирэх юм?
Жимин: бараг ахиад 2 долоо хоног гэртээ байх юм шиг байналэ-
Би: ахиад 2 долоо хоног? Яахаараа тийм удаан... гэж хэлэн өөрийн мэдэлгүй чанга дуугаар хэлэхэд Жимин гайхан: чи юундаа уурлаад байгаа юм айн?
YOU ARE READING
-Pain- 《✔✅》
RomanceХэрвээ энэ дэлхий дээр чи надтай уулзаж...надад хайрын амт гэж юу байдгийг мэдрүүлээгүй байсан бол...би ч чи ч арай бага өвдөх байсан биз...?