Když už jsme odcházeli od mého domů s věcma vyrazili jsme směrem ke Kacchanovi domů a cestou se drželi za ruce a povídali si při západu slunce.
Když jsme došli ke Kacchanovi bylo už celkem setměno (prostě skoro tma)
,,Tak jo tady si sundej boty a pak běž do obýváku který je hned vedle kuchyně"
,,Tak jo" odpověděl jsem a šel svižně do obýváku si sednout na velký rudý gauč, který ladil ke šedými zdi.
Po asi 10 minutách došel Kacchan s plnými rukami ve které držel misky s brambůrkama a popcornem a velkou CocaColu s dvěma skleničkama, divím se že to vše unesl.Když jsem došel, udiveně se na mě Deku koukal. Já se jen uchechtl s položil vše na malý stolek před gaučem.
,,Máte to tu mega hezké" s úsměvem jsem se podíval na Kacchana který se už cpal brambůrka, heh takovej otesánek
,,Dehuju" řekl jsem s plnou pusou bramburků.
,,Tak na jaký film se podíváme?" Zeptal jsem se s tázavým hlasem.
Kacchan se jen na mě šibalsky usmál a pustil horor ,,Neee horor né..." on ví že nenávidím horory a i tak ho pustil, potvora jedna.Vím že nemá rád horory, ale on je roztomilý když se bojí. Přitáhl jsem si ho k sobě a přetáhl přes nás huňatou deku.
Když přes nás přehodil deku přitulil jsem se blíž ke Kacchanovi a se strachem pozoroval film. U první lekačky jsem málem vyletěl z gauče.
U první lekačky jsem popravdě čekal že zareaguje hůř, jen jsem s ním propletl prsty na ruce a víc si ho k sobě přitáhl. Takhle jsme celou dobu sledovali film.
Když film skončil rozhodli jsme se uklidit jít se vysprchovat a jít si lehnout.
Po sprše a večerní hygieně jsme si šly lehnout, Kacchan měl velkou a měkkou manželskou postel. Dobře se v ní leželo. Po chvilce přišel Kaccham a šel si lehnout za mnou do postele.Lehl jsem si k Dekuovi a vášnivě ale jemně ho políbil, měl sladké rty nemohl jsem se jich nabažit, ale po nějaké chvíli jsme se museli odtáhnout protože nám docházel vzduch.
V tu chvíli se mi udělal poněkud větší problém v trenkách«[ pravděpodobně 13+]»
Když jsme lapali po dechu všimnul jsem si větší boule v Kacchanových (doufám že to dobře píšu xdd) trenkách. Po které jsem nechtěně přejel kolenem
Když mi kolenem přejel přes mého kamaráda utekl mi nechtěný tichý stén.
V jednu chvíli jsem se ocitl pod Kacchanem, měl jsem divný pocit. Začalo mi velmi rychle bušit srdce, a cítil jsem že jsem rudý snad až na prdeli. Nemohl jsem se na něj podívat cítil jsem se trapně, uhl jsem pohled a obličej schoval do dlaní.
,,Alee... copak? Nemusíš se přede mnou schovávat" v tu chvíli jsem mu dal ruce nad jeho hlavou a znovu ho políbil
Začali jsme se vášnivě líbat do té doby než si Kacchan všiml i mého problémů....
,Oi oi tady někdo potřebuje pomoct" pobaveně jsem řekl a hodil na něj můj šibalský úšklebek
,,No ty evidentně taky" jen jsem se zasmál a usmál se
,,Můžu?" Jen kývl. Nechci mu nějak ublížit
,,kdyby něco, řekni jasný?" Zase jen kývl.Tak jo, někdo si tady zítra nesedne.Začal mi kousat do krku a dělat malá znaménka lásky, pak přešel k bradavkám jednu opečovával rukou a druhou lehce kousal. Nějak mi utekl stén který jsem ,,zastavil,, rukou, kterou mi Kacchan dal bokem
,,Chci tě slyšet" má kawaii a přitom rajcovní vzdychy. Miluju ho, jeho celého
Po chvilce mi začal líbat vnitřní stranu stehen, a trenky začal dávat níž a níž než byly dole. Moji chloubu olízl po celé své délce a dal si jí do pusy se kterou začal jezdit nahoru a dolů po chvilce šlo dolů jak moje tak i jeho triko. Měl boží svaly. Moje zamyšlení zastavil divný tlak u mého vstupu.
,,Můžu?"
Jen jsem kývl, popravdě je to moje poprvé, ale jednou to přijít muselo a já Kacchanovi věřím a miluju ho takže to zvládnu.
Prvně mi dal tři prsty do pusy
,,Nasliň je"
Když jsem dostatečně naslinil prsty dal do mě jeden prst a až jsem si zvykl dal do mě druhý a pak i třetí. Až jsem si zvykl začal je roztahovat a hýbat.Prsty vyměnil za svého noo....né zrovna malého kamaráda a lehce do mě přirazil. Ze mě vycházeli tlumené vzdychy které byly vzdychy bolesti i slastí.
Když jsem našel jeho místečko začal jsem přirážet a přitom ho začal líbat. Pak jsem vzal jeho chloubudo ruky a jezdil y rukou. Po nějaké době se Deku udělal a já chvilku po něm. Jeho nadílku jsem z ruky olízl a usmál se na něj
,,Chutná?" Pobaveně ale zároveň překvapeně jsme se na něj podíval
,,Jojo" mile jsem odpověděl a vzal deka za ruku a šly jsme spolu do sprchy. Koukal jsem se na něj s úsměvem nad mou povedenou prácí na jeho krku.
Po sprše jsme si šly lehnout, po lehnutí jsme si popřáli s pusou dobrou noc a hned usly
OHAYOU❤
Omlouvám se že jsem nějakou chvíli nepsala (nebyla jsem doma), ale snažila jsem se vám to dneska vynahradit s 778 slovy. Tohle je zatím moje první zvrhlejší scénka co jsem kdy vymýšlela/psala takže snad alespoň trochu líbí >\\\<
Přeju vám hezký zbytek dneQuiz: jaké je vaše nejoblíbenější anime?
Moje asi MHA, Tokyo Ghoul, Fairy tail, HxH, Haikyuu.
ČTEŠ
Po Škole..... [BakuDeku YAOI]
RandomOhayou já jsem Midoriya je mi 16 let a tohle je příběh o mém běžném životě, který se avšak brzy změní. Žiju v Tokyu a chodím na tu nejlepší Hrdinskou střední školu pod jménem UA. Kde se avšak dostal i můj tiran který mě ,,doprovází" od školky. Ale...