«8» MIDORIYO!!?

795 55 13
                                    


Už nejakou dobu chodím s Kacchanem, chodíme ven, občas u sebe přespíme a občas jdeme někam ven např do kina nebo do cukrárny
BTW miluju sladký!!

Tenhle den jsem byl na návštěvě u Kacchana, když začal večer a začalo se stmívat řekl jsem si že už půjdu domů. U prahu u dveří jsem se otočil a podíval se lehce smutně na Kacchana ten se jen na mě usmál a políbil mě.

,,buď opatrnej" s těmito slovi jsem ho obejmul

,,budu" nechce se mi od něj, ale budu muset. Zítra je škola a věci mám doma.

Nechceš doprovodit?

,,Nene, ale díky" hodil jsem si na rameno tašku a s úsměvem odešel směrem domů. Naše domy nebyly tak daleko od sebe takže to bylo fajn.

Když jsem šel po ulici, cítil jsem pocit jakoby mě někdo sledoval, ale po každém otočení mi světlo pouličních lamp neumožňovalo vidět jasně. Furt jsem cítil na sobě cizí oči, chladné pohledy mi nesmírně vadili. Nevím čí pohledy to byly a ani to moc vědět nechci. Svižným krokem jsem si to ráčel za roh ulice než mě někdo přerušil. Přerušili mě dvě ruce.Jedná na očích a druhá na puse s hadříkem nasicená nějakou omamnou látkou.

Po chvilce snazení se ze ,,objetí,, vytratit jsem padl do říše snů a nic víc si nepamatuju....

Šel jsem se ještě večer projít. Když jsem byl blízko Dekua domu viděl jsem jak na ulici někdo někoho drží, neviděl jsem přesně kdo to je. Když jsem šel blíž, stál jsem na místě a nemohl se pohnout. Ten který tam stál byl ten Půlenej Bastard, ale byl nějaký divný.

,,Ale ale ale, koho pak to tu máme" Proč jsem zrovna narazil na tohohle kreténa? No nic bude alespoň víc zábavi ho pozorovat když mu jeho jedinou věc co miluje vzít.

Stál jsem jak přikovanej k zemi a pozoroval jak drží jednou rukou Deka a druhou nůž u jeho krku.
,,Co děláš!!?" Chtěl jsem se proti němu rozběhnout, ale zastavila mě natáhnutá pěst která mě odrazila směrem k zemi.

,,nedělej ukvapené závěry, nechceš přece aby se mu něco stalo" se smíchem jsem se podíval na Bakuga který ležel na zemi

Podíval jsem se komu patřila ta pěst.Patřila nějakému klukovi s modrýma očima, černými vlasy a jizvy po obličeji.
Furt jsem ležel na zemi a díval se co se teď stane. Po chvilce mi přilítla ještě jedna rána do spánku a já lehl k zemi. Jediný co si pamatuju byl pohled do uličky kde byl nějaký fialový oblak ve kterém Půlenec s Dekuem zmizeli.

Ohayou❤❤
Strašně moc se omlouvám že jsem dlouho nevydala kapitolu, trošku mi volný čas nehraje do karet. Ale dneska se pokusím vydat ještě alespoň 1 kapitolu

A abych nezapomněla....
DĚKUJU VÁM STRAŠNĚ MOC ZA PŘES 200 PŘEČTENÍ❤❤
A 29 HLASŮ 😵❤

Q: Čtěte Mangy? Pokud Ano vaše nejoblíbenější?

Za mě asi MHA, Bleach, Tokyo ghoul, zaslíbená země nezemě a Naruto 😅❤

Po Škole.....    [BakuDeku YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat