Ráno mě probudili už známe hlasy které si něco šeptali. Podíval jsem se po zdroji zvuku a furt na ně koukal
,,helemese zlatíčko se nám probudilo"
Řekl jsem a šel k němu blíž. Zvedl jsem pomoci ukazováčku jeho tvář a políbil ho na ty jeho sladké rty
,,Dneska se těš" nad touhle větou jsem se jen usmálNevím co se dneska stane ale nemůže to být horší než všechno co mi za tu dobu udělal, nebo může? Nad touhle myšlenkou jsem sklopil pohled k zemi. Myšlenky mi lítali v hlavě sem a tam. Co mi chce sakra udělat?!! Během myšlení jsem uslyšel skřipot dveří po kterých jsem byl v místnosti zase sám v myšlenkách.
Po nějaké době jsem uslyšel zase ten otrávný skřipot dveří ve kterých stál Todoroki s jeho psycho úsměvem a s pouty v jedné ruce.
,,Zůstaň v klidu a nic se ti nestane" řekl jsem s chladným a klidným hlasem. Nožem který byl na stolku vedle mě jsem mu rozřízl provaz na rukou. ,,Vstávej"
Zvedl jsem se po dlouhé době ze židle, vždy jsem chodil ze židle jen v tu dobu kdy mě vedli do jiné místnosti kde mě vždy znásilňovali. Vyšli jsme ze dveří sklepa a šly dlouhou chodbou kterou už celkem dost znám. Prošli jsme okolo té už známe místnosti. Takže dneska (zítra) mě nebude bolet zadek? Díky bohu, ale furt z toho nemám dobrý pocit.
Prošli jsme chodbou a šly do druhého poschodí kde mě zavedl do větší místnosti která byla pravděpodobně ložnice. Místnost byla sladěná do černo-červené. Uprostřed velká červená manželská postel a po boku dvoje dveře kde byla pravděpodobně koupelna a šatní místnost (nebo jak se to jmenuje).
Todoroki mě po chvilce přivedl k posteli.,,Sedni si " řekl jsem zase klidně, když si sedl vzal jsem mu jednu ruku a tu připoutal pomocí pout k rohu postele.
Po tom co mě připoutal odešel na nějakou dobu pryč z místnosti. Po asi 15 minutách jsem si nějak lehl a usnul.
Během mého spánku mě probudila vůně jídla. Otevřel jsem oči a viděl před sebou tác s polívkou, chlebem a nějakým ovocem. Na tác jsem moc nedosáhl a proto jsem si pomohl nohou si tác přitáhnout. V klidu jsem se najedl a znovu usnul. Po nějaké době mě znovu něco probudilo a to co mě probudilo nebyla svůdná vůně jídla, ale obrovská rána jak kdyby do zdi narazil dinosaurus. V tu chvilku ke mě přiběhl Todoroki který mě odpoutal, zavázal oči, pusu a ruce k sobě a odnesl někam pryč z místnosti.Beze slova mě odnesl do jiné místnosti kde mě znova posadil a jen odvázal oči abych viděl. Slyšel jsem velké rány a hlasy které mi někoho připomínali. Předemnou byl Todoroki s jeho psycho úsměvem a vedle něho nějaký kluk který se prej jmenuje Dabi a holka s blond drdůlky na hlavě. Holka se kolem mě furt motala než si obkročmo na mě sedla a nevytáhla menší nůž. Nožem mi na tváři udělala menší ránku která byla později naplněná krví která stékala po tváři. Holka vytáhla ještě nějakou tubičku kterou naplnila mou krví a ránku pak olízla a vypadala že by měla semnou spoustu plánů.
,,SLEZ Z NĚHO TÓGO!"
Ozval se Dabi a blonďatá holka ze mě slezla. Todoroki pak na ně mávl rukou a oba zmizeli. Po tom co odešli si vzal ze stolku který byl nedaleko mě, injekci která byla naplněná nějakou látkou. Měl jsem strach abych pravdu řekl.
,,Tak a zábava začíná" uchechtl jsem se na Midoriyu
OHAYOU❤
Tak jo nakonec jsem tuhle kapitolu zveřejnila dneska. Snad se líbí😅
Jinak dneska se budu snažit napsat ještě jednu kapitolu >\\\<Q: Máte nějaký oblíbený ship?
ČTEŠ
Po Škole..... [BakuDeku YAOI]
RandomOhayou já jsem Midoriya je mi 16 let a tohle je příběh o mém běžném životě, který se avšak brzy změní. Žiju v Tokyu a chodím na tu nejlepší Hrdinskou střední školu pod jménem UA. Kde se avšak dostal i můj tiran který mě ,,doprovází" od školky. Ale...