TATO ČÁST JE PODOBNÁ Z ANIME TAKŽE SE POPŘ. OMLOUVÁM ZA SPOILER
(většina z příběhů je vymyšlená),,Všichni jsme se rozdělili podle tříd.
A pak to začlo...."Bylo ticho, které jasně a velmi hlasitě prolomil Profesor Mic
,,ARE YOU READYYY!!!"
Všichni jednohlasně odpověděli
,,Anooo...!!"
Publikum jásalo a my pak byly potichu, před námi na pódiu se objevila půlnočnice.
,,Takzě teďka vám ukážeme vaše Tři úkoly, při kterých možná budete potit i krev!" Řekla s úsměvem jasně a hlasitě Půlnočnice.
Všichni jsme se podivali na Tabuli nad Půlnočnicí kde se objevili 3 kolečka. První se začalo točit a pak přestalo
,,Takže první úkooool" (kolečko se zastavilo)
,,Máme překážkový běh na 3 kilometry, quirky jsou povoleny"
,,Takže máte 15 minut na přípravu" řekla s úsměvemŘady po třídách se rozpustili.
Se třídou jsme šly na kraj a tam se rozcvičovali a připravovali.
Šel jsem mezitím na záchody si opláchnout obličej, otevřel jsem dveře od koupelny a namířil si to k umyvadlu, spustil vodu a opláchnul si ruce který jsem vzáměrně utřel o obličej.
Tváře jsem měl v rukách od vody do té doby než jsem ucitíl dotyk ruky na mém krku u zátylku.
Sundal jsem ruce z tváře a otevřel oči.
Byl to Todoroki který mě rychle přirazil ke zdi, křečovitě jsem zavřel oči a bolestí zdechl.,,ššš...." Todoroki tiše zašeptal
Po chvilince jsem ucítil něco vlhké na rtech, byly to jeho rty plné zbrklosti, zlosti a vášně. Snažil jsem se ho odstrčit což se mě najednou povedlo a já utíkal z koupelny/záchodů pryč s menšími slzyčkami v očích které unikli ze šoku a z strachu
,,Však mi se ještě potkáme" S úšklebkem jsem se na Midoriyu podíval.
,,Však mi mi se ještě potkáme" tyto slova mi stále hrály v hlavě. Nevím co má v plánu, ale budu rád když mu plán nějak zkazím.
------PO SPORTOVNÍM FESTIVALU-----
Celý Sportovní festival dopadl náramně dokonale, dostal jsem se na druhé místo a Kacchan na První.
To s Todorokim mu zatím říkat nebudu.... určitě to byl omil.... musí být....
Před Sportovní halou na mě čekal Kacchan za kterým jsem s úsměvem přicupital,,Ahoj lásko" při této větě jsem dal Dekuovi pusinku na nosík.
,,Ahooj" pozdravil jsem jo a políbil ho na rty.
,,hele napadlo mě.... nechceš dneska u mě kouknout na Film? Rodiče budou pryč takže by nás nikdo neotravoval" a ušklíbl se na něj
Chvíli jsem se zamyslel a hned vzal do ruky mobil a volal máme
,,Ahoj Izuku, jsi v pořádku??"
,,Ano, jsem neboj. Jen se chci zeptat jestli nemůžu přespat u Kacchana?"
,,Jasně že můžeš jen si alespoň přijdi pro věci a hygienu"
,,Jasně" tímto slovem jsem hovor zavěsil a mobil schoval do kapsy a podíval se na Kacchana který se udiveně na mě koukal
,,Takže platí?"
,,Jasně že jo" drželi jsme se za ruce a spokojeně, ale přesto unaveně šly ke mě domů pro věci. Cestou jsem viděl Todorokiho který jen zase na mě hodil ten jeho nechutný úšklebek. Otočil jsem se radši na Kacchana který si všimnul Todorokiho.
,,Ty půlený Bastarde co se na něj tak usmíváš!!? Ten je můj!"
Todoroki se jen zasmál, otočil a odešel ,,Hm, je divnej"
,,Jdeme Izuku?",,Jasně" s úsměvem jsem se na něj podíval a v klidu jsme si to mířili ke mě domů pro věci.
OHAYOU
takže doufám že se vám libila takhle kapitola, Co se děje s Todorokim? A co má v plánu uvidíte v dalších kapitolech.
Takže zatím
SAYOUNARA~❤
ČTEŠ
Po Škole..... [BakuDeku YAOI]
LosoweOhayou já jsem Midoriya je mi 16 let a tohle je příběh o mém běžném životě, který se avšak brzy změní. Žiju v Tokyu a chodím na tu nejlepší Hrdinskou střední školu pod jménem UA. Kde se avšak dostal i můj tiran který mě ,,doprovází" od školky. Ale...