«1» normální den

1.2K 76 3
                                    

Jako každý běžný den mě brzo ráno probudila otravná melodie mého budíku, který mi naznačuje abych pohnul se svojí línou prdelí a šel se chystat do školy.
Budík jsem vypnul,vstal a šel rovnou do koupelny udělat ranní hygienu jako běžně.

Až jsem udělal ranní hygienu chystala na mě v kuchyni snídaně.
,,Ohayou mami" pozdravil jsem s unaveným úsměvem mámu a rovnou zasedl ke stolu, na snídani jsem měl waffle se slaninou a vajíčkama, který jsem s chudí snědl.

Poďekoval jsem mámě a šel se převléct do školní uniformy.
Podíval jsem se na mobil a zjistil že nestíhám, málem mě kleplo.
Rychle jsem vzal batoh s učením a s rychlostí blesku se rozloučil s mámou a utíkal do školy, s mím štěstím jsem do někoho vrazil.
Okamžitě jsem spadl na špinavou zem a zvedl hlavu abych viděl do koho jsem vrazil

,,Oi! Dávej si bacha nerde!!!"
Co si to o sobě myslí, takhle do lidí narážet.... chvíli jsem na něj zíral, vypada roztomile NE! Nevypadá, jen jsem zatřásl hlavou a uchechtl se  a s uchechtnutím odešel

S otevřenou pusou jsem na něj zíral, pouze se uchechtl a odešel zase směrem do školy.
Než jsem se nadál vzpamatovat ze šoku už mi někdo pomáhal si stoupnout, ten někdo byla bruneta menšího vzrůstu.
,,Oh, ahoj Urarako. Moc děkuji"

,,Nemáš vůbec za co, ještě že se ti nestalo něco horšího"

Společně jsme se vydali do školy a rovnou ke skříňkám kde jsme si odložili věci a vzali učebnice.
Po chvilce mi někdo praštil do skříňky a já slyšel smích.

Tak jo tohle je moje první kapitola a doufám že se vám zatím líbila, tak co myslíte, bude něco mezi nimi?😏
OI! Na co ses to zeptala?!!
heh... na nic...

Po Škole.....    [BakuDeku YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat