«16» Párty

754 46 14
                                    

"Došli jsme před dvou patrovým domem domem s pěkně uspořádanou zahrádkou. Zazvonili jsme na zvonek hned u branky co byla pár metrů před domem.
Po zazvonění se ze dveří objevil Kiri s jeho příjemným úsměvem na tváři."
______________________________

,,Čauu!! Jste tu brzo, ale Sero s Denkim tu byli dřív..... no nic pojďte dál" řekl s jeho příjemným hlasem Kiri a ukázal gesto abysme vešly dovnitř do domu.

Když jsme vešli dovnitř, sundali jsem si boty v malé chodbičce a šly jak káčátka za Kirim.
Za dlouhou chodbou jsme došli do menšího obýváku kde už na pohovce seděl Sero a Denki, který když nás uviděl okamžitě se rozzářil přišel nás obejmout a pozdravit. Za ním pádil i Sero který nás pozdravil a stoupl si vedle Denkiho.

Po chvilce stání a povídání, (ehm spíš oni si povídali a já poslouchal). Nás přerušil Kiri který nás pokynul abychom si šly sednout na pohovku. Všichni bez Kiriho jsme si šly sednou a zase si začli povídat. Občas jsem něco řekl, ale jinak jsem je spíš poslouchal.
Po pár minutách došel s plnými rukami misek s jídlem jako křupky, brambůrky a nějaký bonbóny. Pak zase zmizel a objevil se po chvilce se skleničkami s vínem a s kolou.

,,Tákže, za pár minut dojde ještě Mina. " přisedl si Kiri a řekl a úsměvem.

Po pár minutách zazvonil zvonek a Kiri letěl ke dveří.

,,Ahooj !! " řekla Mina která vyletěla ze dveří a šla všechny obejmout.
__________________________

,,Tak jó guys! Oblečte se a někam vás vezmu. Doufám že máte celkem volný oblečením protože ho budete potřebovat." Odřekl s úsměvem Kiri.

Všichni jsme se oblékli a nechápavě pajdali za Kirim. Nikomu nic neřekl, jen se usmíval a šel. Po pár minutách cesty jsme došli před nějakým klubem kde se ozívala hudba.

,,Tak joo, poslední věc mé oslavy je party v klubu" řekl hrdě Kiri a snažil se udržet smích z jejich překvapených  výrazů.

,,Tak pojďte!!" Ozvala se Mina která se už hrnula do dveří klubu.

Všichni jsme se na sebe podívali, usmály a utíkali přímo za Minou. Doufám že tam nebude moct lidí....

Otevřeli se dveře Klubu a my vešli do vnitř.
Páni... tolik lidí tam bylo, což mi popravdě dělalo problém. Začal jsem se lehce klepat když se toho všimnul Kacchan a vzal mě za ruku a táhl do davu lidí kteří se vlnili do rytmu hudby. Ostatní se přidali a já se cítil o trochu líp. Všichni jsme si užívali hudbu, ale stále jsem měl nějaký divný pocit.

Furt jsem se držel Dekua protože jsem někde v davu uviděl tu půlenou hlavu což nevěstí nic dobrého. No nic musíme si to užít, ale stejně si budu dávat bacha hlavně na Dekua kdyby náhodou.

Nějakou dobu jsme tančily a někteří i trošku víc pili.... Deku furt někde padal a motal se. On vážně neumí pít....

,,Kacchan půjdu si odskočit počkáš tady na rohu?" Jen kývnul a já šel na záchod. Po své vykonané potřebě jsem si šel umýt ruce když v tom mi něco měkkého zakrylo oči. Nějaká látka která mi povědomě voňela.
,,Kacchan??!" Řekl jsem s nejistým úsměvem na tváři když v tom mě to něco zakrylo i pusu a táhlo nějak do pryč. Snažil jsem se bránit, ale to něco mělo velkou sílu. Po chvilce jsme zastavili a já uslyšel cvaknutí zámku. Zůstal jsem stát na místě a chtěl začít ječet, ale přes látku na puse ze mě šly tlumené výkřiky. Začal jsem kopat kolem a já ucítil ránu na své tváři. Tak jsem zkusil znova ječet. Osoba mi silně chytla ruce a začala pomalu stahovat kalhoty než skončili evidentně na zemi i s trenkami. Ucítil jsem silné štípání na mém stehni a později i divně teplou tekutinu která mi stékala po noze. Neříkám nic hrozně to bolelo. Po chvilce trpení mi osoba odekryla látku z mé pusy a já ucítil cizí něžné rty na mém krku a pak i na mích rtech. Snažil jsem křičet, ale mrštný jazyk dotyčného mi to omezoval. Po nějaké chvilce jsem ucítil prsty u mého otvoru a já už začal být silně hysterický.

,,Je Deku v pořádku?" Pomyslel jsem si když jsem uslyšel nějaké tlumené zvuky od záchodků. Šel jsem se tedy podívat co se děje a jestli je Deku v pořádku. Otevřel jsem dveře záchodků a tlumené zvuky šly z jedných zavřených dveří kde byl záchod.
Chvilku jsem poslouchal když se ze dveří ozvalo ,,Nech mě!" Ten hlas bych poznal všude. Začal jsem silné bouchat do dveří ze kterých se ozval celkem dost známy hlas.

,,Co chceš ty kazišuku?!!" Ozval se naštvaný hlas Todorokiho.

,,Já věděl že si tady ty půlenej bastarde! Co mu sakra děláš !"

,,dítě" řekl s úšklebkem Todoroki

Heh dítě ? Moment cože ? Todo co? Emhajj co se to sakra děje ,,Kacchane pomoc!" Řekl hodně nahlas Midoriya

Uslyšel jsem dveře od vchodu od záchodů a ticho, to znamená že můžu pokračovat. Řekl si pro sebe Todoroki

Rychle jsem letěl pro Kiriho nebo někoho když v tom se mi do cesty dostal Denki a vše mu řekl, hned utíkal volat policii a já se vrátil za Dekem vyrazit dveře.
Otevřel jsem dveře od záchodů a ty oné dveře zůstali přivřené. Otevřel jsem je dokořán a uviděl nebohého Dekua ležet na zemi s kalhotama i trenkama mimo. Posadil jsem ho na záchod, všimnul jsem si krvavé rány na stehnu kterou jsem obmotal svým trikem aby nekrvácela a oblékl ho a snažil se ho probrat. Po menším profackováním se už trosku pohl a otevřel mírně oči. Silně jsem ho obejmul ,, díky bohu seš vzhůru" řekl jsem s úsměvem a slzami v očí. Po chvilce došel Kiri s Denkiˇ a Serem společně i s policií a vše řešili. Dojela nakonec i sanitka která mu ránu ošetřila a zkontrolovala jestli je v pořádku. Po prohlídce nás svezli i přes ten kousek domů. Poděkoval jsem všem za pomoc a hlavně jsem se hodně omluvil Kirimu, který s úsměvem řekl že se nic neděje hlavně aby byl v pořádku.
________________________

Během rána jsem se probudil se silnou bolestí hlavy a stehna.  Rozhlédl jsem se kolem a uviděl spícího Kacchana vedle mě. Vypadá tak sladce a klidně když spí. Chtěl jsem se posadit, ale silná bolest nohy mě zastavila dřív ,,Sss..." syknul jsem bolestí ale bohužel hlasitě a spící Kacchan se probral.

,,už jsi vzhůru ? Konečně jak se cítíš?" Vyvalil jsem na Dekua hromadu otázek a rovnou ho pokynul aby si lehl.
,,pokud něco chceš řekni mi, přinesu ti to."

,,no.... bolí mě hlava a noha, přinesl bys mi prášek na hlavu prosím? A ještě mám otázku co se včera stalo?"

___________________________
Vše jsem ve zkratce Dekuovi řekl, vypadal celkem smutně tak jsem ho silně obejmul a dal mu pusinku na čelo. ,,no co bys chtěl na snídani ?"

,,Toasty prosím " udělal jsem psí oči.

zbytek dne pokračoval v klidu a příjemně. Koukali jsme na filmy a jedli to co Kacchan uvařil. Vaří vážně dobře by mohl i na Mastercheva a vyhrál by to i s jednou rukou za zády.

Ohayou!!!
Tak jo vyšel další kapitola a budu doufat že se vám líbí.
❤️❤️
Prosím hlavně ignorujte moje gramatické chyby nemám v tom cit😂

Btw kdybyste se ptali co je s Minou. Vytratila se z párty a nikdo neví kam a s kým

Q: už se těšíte až skončí lockdown?
2 Q:co byste chtěli na Vánoce?

1. Já se mega moc těším až skončí 😂❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 09, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Po Škole.....    [BakuDeku YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat