Ráno jsem se probudil jako běžně a podíval na budík s digitálními hodiny na stolku který byl hned vedle mě ,,deset ? To se dá" řekl jsem si pro sebe když v tom jsem uslyšel pořádnou ránu plechu. ,,Shinneee!!!"
To tam boří kuchyň nebo co? Zvedl jsem se z pěkně teplé postýlky vzal si župan, protože že jsem byl stále ze včerejší noci nahej...
A vydal se do oné kuchyně. Otevřel jsem dveře a viděl naštvaného Kacchana jak zvedá spadlé hrnce ze země. A jeho pohled padl na mě.,,Ohayou, promiň že jsem tě vzbudil, ale nechtěně jsem učil hrnce létat" usmál se a poškrábal se na zátylku.
,,Oh Ohayou Kacchan. Nic se neděje " řekl jsem a šel si sednou ke stolu který byl v blízkosti kuchyně. Když Kacchan zvedl a uklidil poslední hrnec vydal se od kuchyňské linky přímo zamnou a v rukou držel dva talířky se snídaní. Na talíři byly moje oblíbené palačinky s nutelou s banánem a se šlehačkou. Ještě přinesl příbor a já se rychle pustil do jídla. Po jídle jsem šel odnést talířek a šel si sednou do obýváku a pustil TV. Mezitím když jsem stále unaveně hledal nějaký zabavný kanál jsem našel nějaký pohádky a začal se dívat. Ano pohádky!! xD za chvilku si zamnou sedl i Kacchan a já se k němu přitulil.
,,Divím se že po včerejšku ještě chodíš " zasmál jsem se.
,,Ticho buď...." řekl jsem a hodil po něm polštář co mi byl nejblíž ruky.
,,heh.... no nic jdem se převléct" řekl jsem s úsměvem.
Řekl a zvedl se a šel do ložnice a já hned za ním, sice kachní chůzí skrz bolesti v mém pozadí.... ale šel. Po nějaké době si mě všiml Kacchan který se zasmál a rozešel se zamnou.
,,No pocem ty moje princezno" řekl jsem s úsměvem a zvedl ho jako princeznu a šel vysmátě do ložnice. Když jsem tam došel, opatrně jsem položil Dekua na postel.
,,Co chceš za oblečení? " zeptal jsem se.,,šedý tepláky, nějaký černý triko, nějaký trenky a ponožky."
,,Dobře princezno" zahrabal jsem se do skříně a požadovaný oblečení vytáhl. Vytáhl jsem oblečení i pro sebe a šel k Dekuovi. ,,Sundej si ten župan" řekl jsem s důrazem
Udělal jsem to co mi řekl, župan jsem sundal a já tam seděl celý nahý. Podíval jsem se na Kaccahan a začal jsem se červenat když jsem se potkal s jeho pohledem.
,,Nestyď se, stejně jsem tě už hodně krát viděl náhého." Kývl a já mu začal oblékat tričko.
,,Vv...víš ž-že se dokážu obléct sám?" Koktavím hlasem jsem mu řekl.
,,Noa? Princezna potřebuje 100% péči. " zasmál jsem se a začal ho znovu oblékat.
Když jsem ho dooblékal dal jsem mu pusinku na nosík a šel se převléct teď já. Když jsme byly oba převlečení posadil jsem se vedle Dekua a obejmul ho. Takhle jsme se objímaly asi 5 minut než přerušil milé ticho ještě milejší hlásek.
,,Nepůjdem koupit Kirimu dárek? Když má dneska oslavu narozenin...." řekl jsem tichým, ale milým hlasem.
,,Heh... mohly bysme"
Oba dva jsme si stoupli, oblékli a vydali se do města. Venku už padl podzim a chladný větřík už padl na našich tváří, stromy už nabírali červenou a žlutou barvu a všude už vedla klidná atmosféra.
Po pár hodinách jsme měli nakoupený dárek, byl to velký plyšový žralok, různé oblečení a parfém. Cestou jsme si zašli na jídlo a pak domů se převléct do vhodného a pohodlnýho oblečení.Doma sem se podíval na mobil ,,Hmm... 17:25, mohly bysme už jít na tu oslavu" řekl jsem a podíval se na Kacchana který si něco ťukal na mobilu.
,,Mohly bysme" vzali jsme si zase věci a malý vak na záda kde byla power banka, mobil, peněženku a pár nezbytných věcí"
______________________________
Došli jsme před dvou patrovým domem domem s pěkně uspořádanou zahrádkou. Zazvonili jsme na zvonek hned u branky co byla pár metrů před domem.
Po zazvonění se ze dveří objevil Kiri s jeho příjemným úsměvem na tváři.Ohayou💓
Vím že jsem dlouho nic nepsala a proto se chci omluvit (╥﹏╥)
Mega moc se vám omlouvám že už skoro 2 týdny nevyšla nová kapitola. Ale nejsem občas psychicky dobře naladěná nebo nemám skrz školu čas. Ale pokusím se zase být trošku aktivní a psát💓Jinak OMG lidi přes 1k přečtení a 100 hvězdiček!!
Nikdy jsem nečekala že dosáhnu takových čísel.
Lavuju vás !!💓😻Q: Nejoblíbenější anime postava/postavy?
ČTEŠ
Po Škole..... [BakuDeku YAOI]
RandomOhayou já jsem Midoriya je mi 16 let a tohle je příběh o mém běžném životě, který se avšak brzy změní. Žiju v Tokyu a chodím na tu nejlepší Hrdinskou střední školu pod jménem UA. Kde se avšak dostal i můj tiran který mě ,,doprovází" od školky. Ale...