«5»Sportovní Festival #1

917 66 6
                                    

----O 2 měsíce později----

Už je to nějaký ten čas co jsme od incidentu Po škole začali s kacchanem chodit.
Zrovna se blížil sportovní festival takže jsme se moc neviděli za polední týden.

Všichni řádně a denně cvičili aby mohli na sportovním festivalu vydat ze sebe to nejlepší a stát se Top 1.
Tím pádem jsme se i moc ve škole naučili, juhů :D.

-DEN NA SPORTOVNÍM FESTIVALU-

-Brzo ráno-

A je to tady... sportovní festival na který jsme velmi a velmi cvičili.....
Ráno započal jako běžně, otravná melodie budíku naznačující mi abych vstal.... ,,ještě pět minut...." vyslovil jsem svým rozespalím hlasem, ale po chvilce přišla mamka

,,Vstávej Izukuuu!!" Řekla svým milým hlasem mamka

<nic> ani to semnou nehlo

,,Izuku!! Příjdeš pozdě na Sportovní Festival!!" Řekla mamka už zdůrazem abych vážně vstal

Jen jsen vykulil oči úžasem ,,Ajo! Sportovní Festival"
S těmito slovi jsem si to rychle namířil do koupelny kde jsem si udělal ranní hygienu a rovnou se převlékl do cvičícího úboru. Stoupl jsem si před zrcadlo co jsem měl v pokoji a trochu se upravil při tom jsem se usmál na společnou fotku co mám s Kacchanem. Už se těším až ho uvidím, i když budem pravděpodobně proti sobě ,,bojovat,,

 Už se těším až ho uvidím, i když budem pravděpodobně proti sobě ,,bojovat,,

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

«FOTKA ZE ZRCADLA» ⬆

Po svém zasnění o Kacchanovi jsem se připravil do školy (pití a nějaký jídlo) a rovnou se rychle nasnídal.
Po snídani jsem uslyšel zvonek ,,Půjdu otevřít!"
Když jsem otevřel myslel jsem že tam bude Uraraka a Lida, ale nebyly..... Byl tam Kacchan! Hned jsem mu skočil na krk a políbil ho na ty jeho sladký rty.

,,Dobré ráno ty moje Brokoličko"
Popřál jsem mu s úsměvem a dal mu malou pusinku na ten jeho roztomilý pihatý nos.

,,Dobré ráno Kacchan" a oplatil jsem mu úsměv vrátil se domů pro tašku (kterou jsem vůbec málem nezapomněl) a rozloučit se s mámou.
Popřála mi štěstí a ať jsem hlavně opatrný aby se mi něco nestalo. Obejmul jsem jí a s Kacchanem šel před školu.

Drželi jsme se za ruce a cestou ,,nabrali,, Lidu s Urarakou

,,Omgg, vy jste nejvíc ňuny pár"

Podíval jsem se na ní s úsměvem a trochu zčervenal.

Když jsme se dobelhali (došli) před školu, bylo tu hodně lidí, snad celá škola ne? No prostě hodně lidí. Po nějaké době přišla Půlnočnice s Panem učitelem Aizawou (aka Eraserhead)

,,Dobré ráno žáci, prosím pojďte za námi. Přesuneme se do Sportovní haly" odpověděl jako vždy s únavou Pan učitel Aizawa.

A je to tady..... akce na kterou jsme všichni tak pilně pracovali...

Deku vypadal dost zamýšleně... tak jsem ho po cestě vzal za ruku (zase) a palcem hladil dlaň aby se uklidnil.

Když jsme dorazily do Sportovní haly málem mi spadly oči z ďůlků.... tolik lidí..... všem na očích oh né..... Začal jsem být víc a víc nervózní, pouze jsem se nadechl, vydechl a pořádně stiskl Kacchanovu ruku.

Všichni jsme se rozdělili podle tříd.
A pak to začlo....

OHAYOU <3
Takže doufám že se vám tahle kapitola alespoň trochu líbila a omlouvám se za zpoždění.
Jinak přeju vám hezký zbytek dne ❤❤❤

Po Škole.....    [BakuDeku YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat