Alarmdan evvel aralanan gözleri diğerinin çehresini seyir seyir dolanıyordu. İzledikçe özlemek gibi bir sızı doluyordu yüreğine.
Saçlarına uzandı fakat saramadı tellerini.. yanağına uzandı.. kaşlarına.. burnuna.. kirpiklerine.. çenesine.. hiçbirine dokunamadı.
Yüzünü yastıkta ona biraz daha yakın bir yere yasladı.
"Uyandığını biliyorum.." dedi..
Kirpikleri daha çok kıpraştı.
Gözlerini aralamadan "Nasıl oluyor da benden evvel uyanıyorsun, anlamıyorum." diye homurdandı. Gerindi ve kollarını KyungSoo'ya sardı.
"Köpek huyudur." dedi KyungSoo gülerek.
Jongin homurdanarak boynuna sokuldu, "öpebilir miyim?" dedi.
KyungSoo itiraz etmedi.
Boynunda hissettiği dudaklarla kirpikleri titredi..
"İşe geç kalacaksın.." dedi, dudakların çoğalan gezintisinde.
"Seni hiç bırakasım yok.." diye sızlandı.
KyungSoo göğsünden ittirerek sıyrıldı kollarından.
"Daha önce bıraktığın gibi git işte." dedi. Şaşkın bakışları ardında bırakarak banyoya yöneldi.
Vücudunda çoğalan öpücük izlerine dokundu; saçlarına, alnına, dudaklarına, şakaklarına, boynuna.
Bu izlerin bir yolu olup olmadığını merak etti. Bu izlerin bir yolu olur muydu ki? Olsa nereye çıkardı, ne çıkardı?
Uzayan saçlarını avuçlayıp geriye attı.
"Monggu, gelebilir miyim?"
"Hayır, işiyorum!"
"Ses gelmiyor hani!"
"Al lan!" dedi ve boşalttı kendini klozete.
"Beğendin mi melodisini?"
"Bayıldım! Çok senfonik işiyorsun, uzun uzun!"
KyungSoo gülüşlerini ısırdığı dudaklarında hapsetti.
"Manyak herif!" homurdandı.
Kapıyı açtığında eşiği kaplayan bedenle geri çekildi. Fakat bir öpücük çoktan yanağına konmuştu.
"Edepsiz köpek!" dedi ve onun geçmesini beklemeden banyoya girdi.
"Sapığa bak! Köpeğe dönüştüğümde utanacaksın bu yaptıklarından!" diyerek tehditle işaret parmağını salladı ona, daha ciddi görünmek için sol kaşını havalandırdı. Fakat adam işerken bile ona öpücük atıyordu.
"Manyak!" dedi ve sertçe çekti kapıyı.
Mutfağa geçti. Ocağa ıhlamur çayı için su koydu. Dolaptan kahvaltılık bir şeyler çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Dog KyungSoo
FanfictionTaş attıkları sokak köpeği değilim artık.. 《Tüm hakları The United KaDi State vatandaşı SooSesi'ne aittir.》 ☆All My Love Dreams Just For KaDi☆