6~

455 59 52
                                    

Nefes nefese uyandı. Balkonda bir tıkırtı duydu.


Noluyor la diyerek kulak kesildi, sessiz adımlarla sesin geldiği salona yol aldı. Perdeler sıkıca çekili olduğundan ne olup bittiğini göremiyordu. Fakat birisi kapıyı ciddi ciddi zorluyordu.

Mutfağa koştu parmak ucunda. Bir eline kepçe bir eline çelik tencere kapağı alıp siper edindi.

Yavaşça balkon kapısına ilerledi. Kapı dururken eve balkon kapısından girmek hayırlı adam işi değildi. Kendi durumunu mevzunun istisnası saydı.

Koltuğa kuruldu, perdenin aralanmasını bekledi. Önce kapak sonra kepçe ile yallah edecekti bu gündüz aymazına.

Planladığı gibi de oldu. Kapı aralanınca rüzgarla perde uçuştu, o aymaz da havalana perdenin altından içeriye dalacakken KyungSoo tencere kapağını indirdi, perde havalandı, pembe saçı farketti ancak durmak için artık çok geçti, kepçe de diğer elinde inivermişti.

"Boyu devrilesice!" diye bir feryat koptu.

"Sıçtık!" diye yumdu KyungSoo gözlerini olacaklara.

"Jongiiiin!"

"Jongggiiiinnn!!!"

Kadının söylenmesi azalınca, KyungSoo sınıfta özür dileyen öğrenci gibi elini kaldırdı.

"Jongin evde değil. İşte."

"Biliyo-"

Kadın sızlandığı yerden ona dönüverdi.

"Sen de kimsin? Hırsız mısın?"

"Hayır! Ne münasebet! Ben namuslu bir adamım!"

"Ancak namussuzlar namuslu olduğunu söyler! Kimsin sen? Ne işin var yeğenimin evinde?"

"Yav belki arkadaşı, dostu filanım. Niye celalleniyorsunuz hemen teyzecim?"

"Beynimin pekmezini akıttığın için olabilir mi! Vay anam! Kafam zonkluyor! Kafa travması geçirirsem sigorta borcunu sana ödetirim!"

"Hah bir bu eksikti!"

"Sen kimsin onu de bakim?"

"Jongin'in arkadaşıyım."

"Yeğenimin hiç arkadaşı yoktur."

"Dostuyum işte. Sorun isterseniz! İnanmazsanız arayın sorun."

"Olmaz. Gündüz evine uğradığımı bilmiyor. Kilidi değiştirmiş boyu devrilmeyesice."

Kadın söylenirken KyungSoo aralık kalan kapıyı kapattı. Kadına elini uzatıp yerden kaldırdı kanepelerden birine oturttu. Bir bardak su ve ağrı kesici getirdi.

"Her şeyin yerini de biliyorsun. Demekki bir süredir burada kalıyorsun."

"Maşallah teyzecim."

"Teyzesi olduğumu da biliyorsun."

"Evet. Pembe saçlı bir kadın gelirse açma kapıyı dedi babalık."

Stray Dog KyungSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin