12~ Özel bölüm 1~ Evde bir gün

483 56 44
                                    

Gözlüklerini kaldırıp gözlerini ovuştururken omuzlarını sarıp ovuşturan ellere bıraktı kendini.

"Olmuyor, anlamıyorum. Açık lisenin sınavları kolay demiştin. Ama ben yapamıyorum."

Jongin masada açık olan kitaba baktı ve diğerinin küçücük sıra sıra yazısına.

"Kuçum fonksiyon çalışıyorsun."

"Yani?"

"Yanisi beynin az biraz kasar tabiki."

"Kasmak değil Jongin, hiç yapamıyorum."

"Sana özel ders ayarlayalım ister misin?"

"Yok hayır! Masrafa gerek yok. Yeni ev alacağız."

Ovuşturduğu omuzlardan yakalarına sokulup göğüslerine indi elleri.

"Seni motive etmenin farklı yollarını deneyebilirim." dedi avuçlamış yoğururken. KyungSoo'nun başı geriye düştü, kalem elinden masaya..

"Zaten sevişesin varmış." dedi, eli ardındaki adamın yanağına uzandı, bir öpüş için gereken daveti verdi.

"Senin yok mu?" "Kaç zaman oldu?" "Özlemiyor musun?"

Dudaklarına bıraktığı kısa öpüşlerinin arasında söylenirken KyungSoo uzun bir öpüş için daha çok kışkırtılıyordu. Sonunda elini boynuna doladı ve Jongin'i kendinde tuttu. Boynu tutulsa bile öpüşmeye ara veremiyordu.

"Yatağımıza taşıyayım seni.."

"Gerek yok!" dedi KyungSoo. Sandalyeden doğruldu. Hayal kırıklığı ile somurtan adamın dudaklarından boynuna sıçrayan bir öpüş bıraktı. Kalktığı sandalyeye diğerini itmeden önce pijamasının lastiğine uzandı. Eline kadar yükselen hayasını başından okşadı.

"Buraya tamamen bu niyetle geldin değil mi?" dedi KyungSoo sataşarak.

Jongin hiç alınmadı, "hep bu niyetteyim kuçum.." dedi saçlarını tokasından çözerek, dağıttı omuzlarına..

"Örülür bunlar.." dedi. Boynunda dolanan dudaklarla nefesi ağırlaştı.

"Daha ne kadar uzatacağım?"

Geceliğinin düğmelerini çözdükçe öpüşler bırakarak karnına indi, bir de pijamasının lastiğinde bıraktığı uzvunu öptü.

"Göğüs..lerin.." dedi Jongin nefes nefese, karnında çözülen sancı düğümleri bacaklarını titretirken saçlarını avuçladı, tutundu.

"Göğüslerine kadar insin.. onları setretsin."

Bacaklarından sıyrılan pijamayla titredi, kalçalarını avuçlayan eller beline yükselip bütün vücuduna yangınını yaydı avuç avuç.

"Saçlarını aralayacağım.. bembeyaz göğsünde iki gül tomurcuğu bulacağım.."

KyungSoo'yu doğrulttu, kazağını eteklerinden kaldırıp sıyırdı başından, saçlarının tel tel dağılışını ve gözlerinin uykudan uyanır gibi aralanışını izledi. Yüreğinden göğsüne bir sancı çekildi. Elleri uzanıp omuzlarından kollarını, karnını dolandı.

Kollarını bedenine sarmak isteyen KyungSoo'ya engel oldu.

"Seni hiç üşütmem demiştim.."

"Huylanıyorum.." dedi KyungSoo.

Jongin, saçlarını omuzlarından geriye atıp boynunu öptü, omzunu, sol göğsünü.. göğsünün etrafında bir halka çizdi öpüşleriyle..karnına değin indi. Eşofmanını sıyırdı. KyungSoo'yu belinden çevirdi, bel kemiğinden öptü.

KyungSoo bir dayanak için masaya yaslandı. Kalçasına yol alan parmakların dokunuşlarını dinledi ve göğsünde çoğalarak bütün vücudunu yakan ateşi seyretti. Kucağına oturduğunda sevdiği adamın yüzünün zevkle kırışan çizgilerini öptü. Kalçasındaki avuçlarla yükselip alçalırken yüzünü hayran olduğu göğsüne sakladı. Kollarını sardı.

"Üşütmüyorsun.. ama yakıyorsun Jonginaahh.."

💛

Benim kıymetli DoKai'm 😭Bi fikte olmadı 🤧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim kıymetli DoKai'm 😭
Bi fikte olmadı 🤧

Stray Dog KyungSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin