Primář zatím mou návštěvu nedoporučil, ale zato se mě snažil poslat domů. Nemohla jsem, ač jsem byla nevyspalá a rozlámaná, nešlo odjet domů. Jedna sestřička se nade mnou smilovala a nabídla mi lůžko v neobsazeném pokoji. S velkým vděkem jsem ho přijala.
Jen, co jsem dolehla, usnula jsem. Když jsem se probrala, bylo kolem ticho. Hodiny ukazovaly, že můj spánek trval přesně hodinu. Zavřela jsem oči a znovu pokračovala ve snění.
Poté, co mi Pavel navrhl, abychom se vzali jsem dlouho mlčela. Nemohla jsem se rozhodnout, jak moc velký risk to je.
Jenže nakonec jsem stejně souhlasila, a tak jsme si pobyt na hotelu prodloužili. Zašli jsme si na oběd a večer se opět zavřeli v pokoji. Ještě před tím jsme společně jeli vybrat zásnubní prsten. Byl úchvatný, ale dala jsem si pozor, aby nestál moc peněz. Nikdy jsem nebyla na okázalé věci.
Jako bychom neměli dost. Ta noc v pokoji byla výjimečná. Pavel sehnal od recepčního pár svíček, které v našem pokoji zapálil.
Posadili jsme se spolu na postel a jen se chvíli dívali navzájem do očí. Pak vzal mou hlavu do svých dlaní a dlouze mne políbil. Cítila jsem jeho horké ruce a nedokázala myslet na nic jiného, než na jeho lásku. Jeho polibky byly tak krásné. Jemně mi skousával spodní ret a přitom hladil krk. Rukou mi čechral vlasy a druhá mapovala mé lícní kosti. Byla jsem naprosto ponořená do jeho náruče. Položil mne na postel a něžně přejížděl od ramene, přes ňadra, boky až po stehna. Téměř jsem nedýchala, protože naše polibky byly čím dál tím víc vášnivější a nenasytné. Pak mi opět zajel rukou do vlasů a já pomalu přesunula ruku na jeho krk a nahmatala knoflíky od košile. Jeden po druhém jsem je pomalu a opatrně rozepnula. Pomalu jsem mu ji svlékla a rukou zmapovala celý povrch jeho nahé hrudi. Znovu jsem ho vášnivě políbila a mé rty sjely pomalu na jeho krk. Doputovaly až na jeho prsa a opět se vrátily zpět. On mezitím snadno rozepl mou halenku a za chvíli jsem před ním ležela pouze v košilce. Jeho ústa se vydala směrem dolů, zatímco rukou mi sundal i košilku. Má noha spočinula na jeho a naše ruce se propletly. Stále mě hladil po vlasech a neskutečně krásně líbal. Pomalu jsem uvolnila pásek jeho perfektně střižených oblekových kalhot. Dolů šly velice snadno a mnou projela nová vlna vzrušení. Polibky se přemístily z krku na ňadra a já propadla úplné vášni. Za chvíli ani jeho spodní prádlo nebylo na svém místě a já na sobě cítila horkost jeho dokonalé postavy. Polibky mi zasypával celé tělo a já nebyla schopna ničeho než vášně. Jeho ruka něžně putovala po celém těle, až dorazila do mého klína. Nekontrolovaně jsem vzdychla a chopila se též iniciativy na jeho potěchu. Nebylo již cesty zpět, a tak jsem za nedlouho cítila mužství ve svém klíně. Byl to naprosto explodující pocit a souznění dvou těl bylo nepopsatelné.
Mé tělo se prohýbalo v hluboké vášni, jak se ve mně rozpínala jeho horkost. Stále mě u toho zasypával svými polibky a hladil má ňadra. Netrvalo dlouho a naše těla se spojila ve společné explozi vášně. Tentokrát jsme si však nedávali pozor, ani trochu. O to víc byla sílu okamžiku intenzivnější.Slastně jsem vydechla a on mi své vzrušení zašeptal do ucha.
Leželi jsme pak nazí vedle sebe a popadali dech. Byla to nejkrásnější noc ze všech.Usnuli jsme ve společném obětí s pocitem bezpečí, že máme jeden druhého. Někdy kolem třetí ráno jsem se s mírným škubnutím probudila. Pavel ležel za mnou a spokojeně mi oddychoval do ucha. S úsměvem jsem zavřela oči a vzpomněla si na večerní milování. Čím více jsem nad tím přemýšlela, tím více mne zavalovala další vlna vzrušení. A tak jsem jeho rty začala zahrnovat malými polibky. Nejdříve nereagoval vůbec, po chvíli se však začal usmívat. Za pár okamžiků mi je již horce a vášnivě vracel. Skončili jsme až k ránu, kdy jsme už ani jeden neměli dost energie na další prožitky.
Bylo to něco nezapomenutelného.Opět jsem se probudila v pokoji sester a ticho, které před tím panovalo nebylo již tak ničivé. Kolem byly slyšet hlasy zaměstnanců. Bylo brzy ráno a chystala se vizita. Primář byl z mé přítomnosti velice nervózní, ale svolil k mé návštěvě u lůžka mého manžela.
Ani jsem nedýchala, když mi tento nový fakt sděloval. Měl asi pocit, že jedině tak se mne zbaví.
Rychle jsem se opláchla na toaletách a zanedlouho již následovala doktora na speciální oddělení. Klepala jsem se jako by byl mráz. Únava, strach, hlad - to vše způsobilo, že jsem si přišla oslabená. O mém těhotenství moc lidí nevědělo, a tak to mělo také zůstat.
Pavel ležel na posteli se zavřenýma očima. Jeho mělké dýchaní bylo patrné až tehdy, když se člověk soustředil na jeho pohybující se hrudník.Usadila jsem se u postele a chytila ho za ruku. Měla jsem povoleno hodinu a vyloženě doporučeno s ním hovořit. Jen jsem se nadechla a vydechla. Velmi jsme přemýšlela, o čem bych měla mluvit. A tak jsem opět spustila.
Tenkrát, když jsme spolu prožili tu noc v hotelu, když jsi mne požádal o ruku..Tenkrát se to asi stalo. Myslím, že to byla ta noc, kdy jsme počali naše dítě. Byla to tak nezapomenutelná chvíle, že mi nedalo moc velkou práci vše spočítat. Ano, bylo to před třemi měsíci. A my pak začali plánovat svatbu. Místo, hostinu, hosty. Společně jsme prožívali tu realitu, že pro bezpečí našich rodin, tam nemůže nikdo z nich být. Ale bylo to tak lepší.
Dodnes si vzpomínám, jak jsem si s tvou komornou šla vybírat svatební šaty. Ač to nebyl má nejlepší přítelkyně, bylo to moc příjemné. A jak si mne prosil, abych ti pomohla s výběrem obleku. Možná jsme měli zvolit tmavší, nebyl by jsi v té tmě tak vidět.Musela jsem použít trochu humoru, abych se v té chvíli nezhroutila úplně. Nepředpokládám, že by to bylo tím, ale po mém malém vtipu jsem cítila, že mi Pavel stisknul ruku. Možná to bylo jen v mé hlavě, ale já byla skálopevně přesvědčená, že jsem jemný dotek cítila. Pokračovala jsem tedy ve vyprávění.
ČTEŠ
Smrti vstříc
Historia CortaAlžběta je mladá dívka, která touží po nekonečné lásce. Je vychována v lepší rodině, a tak jí vybrané chování není cizí. Vše se však změní, když potká Pavla, mladého muže, který si v nedalekém hotelu zaplatí pokoj. Ač se zdá, že je to láska jako z p...