#Sihirden çıkma vakti (2/1)
Star. Sanırım şimdi gerçekten bir sorunumuz var.
Marcoya baktım, hemen Ephonie'nin asasını elinden aldı ve ata tuttu.
Marco. Endişelenme Star, seni almadan buradan gitmeyeceğim!
Onu öyle elinde asa ile görünce yine aklıma sihri yok edişimiz gelmişti... Ona onaylarcasına başımı salladıktan sonra Butterfly formumu aldım. Biraz at pataklamak için güzel bir gündü. Önümüzde duran büyük siyah ata yöneldim. Diğerleri de onun peşi sıra gelen küçük atlara. Burası şimdi tam bir savaş alanına dönüşmüştü. Bütün sihirlerimi kullanarak savaşıyordum. Marco da öyle yapıyordu. Az sonra elindeki asayı tekrar Ephonie ye attı ve o da benim gibi Butterfly formuna büründü. Diğerleri hala dönüşmemişti. Birden aklıma onları hiç kelebek formunda görmediğim geldi nedensizce... Bu siyah midilliler tahmin ettiğimden de güçlü ve zorluydu. Bizim sihirdekilerden daha da güçlü... Ancak biz de artık eskisinden de güçlüydük. Her ne kadar şuan yorgun ve anlamsız biçimde neler olduğuna dair bir fikrim olmasa da.
Marco. Pudingin etkisi geçmeden atları ekmemiz gerek Star!
Star. İyi de nasıl?!
Marco. Bir planım var ama bana ayak uydurmanız gerek.
Star. Nedir bu plan?
Cevap vermek yerine hepimize boyutun yolunu gösterdi ve Ephonie, Esterelia ve Polaria'nın savaşmakta oldukları atların önüne geçti. Dikkatlerini üzerine çekiyordu, ama bu çok tehlikeliydi. Ya burada sıkışıp kalırsa?
♡♡♡♡♡♡
Böylece önce Anastasia ve Pandora ardından Orion korka korka içeri girer... Onları ilk gören ve karşılayan kişi Violet olmuştur. Onun da üzeri başı kan içerisindedir. Üzgünce ablasına sarılır. İşte o an herkesin içerisine öyle bir kurt düşer ki bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacakmış gibi hissederler.
Violet. Estes, o olmasa şimdi ölmüştü.
Pandora. Derin bir oh çeker Şükürler olsun, iyi demek.
Orion. Nerede? Annemi görmek istiyorum!
Pandora Oriona bakar. Şimdi ilk defa onu küçük bir çocuk olarak görüyordur. Annesi için endişelenen, az daha kendisi yüzünden gözlerinin önünde ölecek olan küçük masum bir çocuk... Bütün bu olanların tek sorumlusu Zed olamaz, Zed değildir. Bütün yaşananlar aslında tam olarak "ön yargı" yüzünden, Kraliçe Pandora'nın ön yargısı yüzünden ortaya çıkmıştır. Pandora Violetten ayrılır ve Oriona döner. Hala kızgın, öfkeli, içi kötülük, intikam duygusu ile dolu bile olsa o onun yeğenidir. Hayatını mahvettiği yeğeni.
♤♤♤♤♤♤
Star. Yapma Marco bu çok tehlikeli! Hepsi ile baş edemezsin!
Marco. Çıkışa gidin Star! Bir kez olsun bana güven!
Hâlâ olduğum yerde duruyordum. Ona zarar gelmesinden korktuğum kadar hiçbir şeyden korkmuyordum. Ölümden bile...
Esterelia. Gidelim, hadi!
Her ne kadar gitmek istemesem de diğerleri sayesinde bende çıkışın yolunu tutmuştum. Ancak aklım hala Marcodaydı. Dönüp dönüp ona bakmam da bundan... Hızla çıkışa varmıştık. Marco hala arkada tek boynuzlu atlar ile mücadele ediyordu.
Esterelia. Önce Polaria... Şimdi sen Ephonie... Sıra sende Star, hadi!
Star. Peki Marco ne olacak?
Tam Esterelia cevap verecekti ki Marco'nun büyük bir patlama yaptığını gördüm. Daha sonra her yer karardı ve Marco sisin arasında kayboldu. Esterelia ya baktım. O sırada bir şey fark ettim. Boyut giderek küçülüyor, kapanıyordu. Aklıma Sözlü dükün söylediği şey geldi birden...
.
.
Sözlü dük. Pudingini ye küçüğüm ve kapıyı bul çünkü bu atlar seni buraya kadar getirmekte ısrarcıydı. Acele etsen iyi olur çünkü Eller sonsuza dek sihri kucaklayamaz...
.
.
Sihir derken buradan, Eller derken de boyuttan bahsediyor olmalıydı! Boyut sonsuza dek açık kalamaz... Tekrar Marco'nun olması gereken yere baktım hala bir hareket yoktu.Esterelia. Gitmeliyiz Star boyut kapanıyor.
Star. Sen git, Marco olmadan dönmeyeceğim.
Her ne kadar içten içe bana itiraz etmek istese de boyuttan geçti. Tekrar sisli ortama baktım. Hiç hareket yoktu...
◇◇◇◇◇◇
Orion. Hadi ama! Sonsuza dek beklemeyeceğim.
Kraliçe Pandora. Tamam.
Kraliçe Pandora Violete bakar. O da onaylarcasına bir bakış atınca ilk önce Orionu içeri almaya karar verirler ve üst kata çıkarlar. Anastasia onlarla gelmez ve salonda kalır. Ne yapması gerektiğini biliyordur. Onmitraxusla konuşmalıdır. Onmitraxus bu güne dek her zaman onun akıl hocası olmuştur ve bu nedenle ne yaparsa yapsın devamlı onunla iletişim içerisinde bulunmuştur. Sözleri biliyordur. "Onmitraxus ile konuşmak istiyorum." der ve az sonra zaman durur. Ortam değişir ve Anastasia kendisini Onmitraxus un boyutunda/evreninde bulur.
Anastasia. Merhaba.
Onmitraxus. Yaptın mı?
Anastasia. Evet, sence doğru şeyi mi yaptım?
Onmitraxus. Evet, bundan eminim. Emin olmasam sana doğru yolu gösterir miydim?
Anastasia. Sanırım hayır. Peki sence şimdi ne olacak?
Onmitraxus. Bunu zaman gösterecek Anastasia. Bizler geçmişi değiştiremeyiz ancak geleceği şekillendirebiliriz. Yeterince açık konuşabildim mi?
Anastasia. Tertemiz bir su kadar net ve berrak.
Onmitraxus. Güzel, şimdi ailenin yanında ol. Sana ihtiyacı var.
Anastasia tek sefer de annesinden bahsettiğini anlar. Onaylarcasına başını sallar. Az sonra yine etraf değişir ve şimdi tekrardan evindedir. Saate bakar, zaman da akmaya devam edince yukarıya annesinin yanına çıkmak için merdivenlerin yolunu tutar.
♧♧♧♧♧♧
Onsuz dönemezdim! Marco olmadan buradan ayrılamazdım! Sessiz ve derin bekleyişim çok kısa sürdü. Birden her yerde değişik ışıklar uçuşmaya ve her ışık çıktığında da Marco yu görmeye başlamıştım.
Star. Marco!!!
Marco. Geçitten geç! Geliyorum!
Star. Sensiz geçmem.
Yanıt vermesini bekliyordum ancak hiç ses gelmedi . Onun yerine tam üzerime doğru uçarak gelen Marco yu görmem ile boyuttan içeri geçirilmem bir oldu.
☆☆☆☆☆☆
Bu sırada krallıkta yaralı kız kardeşlerinin kapısının önünde bekleyen kardeşlerin bekleyişine Anastasia da eşlik eder. Onu gören Kraliçe Pandora hemen kolundan kaptığı gibi onu boş bir odaya götürür.
Kraliçe Pandora. Bugün yaptıkların Anastasia... Onlar olmasaydı ne gibi şeylere sebep olduğumu, bunun sonuçlarını öğrenemeyecektim.
Anastasia. Yani kızmadın mı?
Kraliçe Pandora. Aksine seninle çok gurur duydum. Ancak artık... Artık kraliçe olamam. Bütün bu yaşananlardan sonra olmaz.
Anastasia. Peki kim Kraliçe olacak?
Kraliçe Pandora. Eğer kabul ederse, Alice.
Anastasia. Peki sence edecek mi?
Kraliçe Pandora. Umarım eder. En azından bundan sonrasını değiştirebilirim belki.
□ □ □ □ □ □
Sırtım ağrıyordu. Kanatlarım gitmişti ve sanırım bu üzerimde ki ağırlık... Marco!
Star. Başardık mı?
Marco. Star a sarılır Başardık!
Star. İyisin, yanımdasın! O da ona sarılır
Marco. Sende öyle.
Royel. Öksürür gibi yapar Aşk kuşları, biz de buradayız...
Yalnız olmadığımızı yeni fark ediyordum. Sanırım Marco da benimle aynı düşüncedeydi. Hemen üzerimden kalktı ve kalkmama yardım etti. Ayaklanır ayaklanmaz üzerime sarılmak için atlayan kızlar ile birlikte az daha yeniden yeri boyluyordum. Hayattaydım, Marco yanımdaydı ve- Bir dakika ne...?
-
-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Vs The Forces Of Evil Zamanın Elleri 2
Teen Fiction"Başka bir boyuttan geldim." Birinci kitabın devamıdır. 6. Sezon tarzında yazıyorum.