14.Bölüm

115 14 12
                                    

#çaresizlik

Star. İşe yaramayacak değil mi... Sihirli veya sihirsiz kötülük hep olacak.

Janna. Bak kızım haklısın ama buradan hemen gitmezsek bizde birazdan aynı bu arazi gibi yok olacağız. Bu iblisin şakası yok.

Star. Biliyorum... Gidelim hadi.

Onlar koşarak uzaklaşırken ilk ve son bir patlama sesi duyulur. Orion araziyi havaya uçurmuştur. Daha sonra gözlerinde ki o bakış o kırmızı ışık söner ve usulca yerden kalanların üzerine iner.

Orion. Wohho bunu yapmayalı baya olmuştu.

Üzerinde bulunduğu toprağa dikkatle baktı. Değersiz, dengesiz, gereksiz bir yerdi burası. Buraya gerçek bir anlam katacaktı bunu hedefliyordu. Etrafına bakındı. Kimse kalmamıştı incitebileceği. Arkasına bile bakmadan uzaklaştı ve ait olduğu yere Cielo'ya döndü...

Bu sırada oradan büyük bir telaş ile uzaklaşan Star ve arkadaşları da sonunda durabilmişlerdir. Hepsi soluk soluğa kalmıştır.

Star. Tamam, durun... Artık.

Marco. Anlam veremiyorum burada nasıl sihir yapıyor?

Star. Bende bilmiyorum.

Janna. Şimdi ne yapacağız?!

Star. Bilmiyorum.

Star bir türlü neyin neden olduğunu anlayabilmiş değildir. Bütün bu olanları diğerlerine de anlatmalıdır. Hızla saraya doğru yola koyulurlar. Hepsinin kafasında türlü türlü sorular cevapları ise Cielo da...

***********
-Cielo-

Burada işler her ne kadar normale göre daha sakin de olsa herkes Orion'un bir şeyler çevirdiğini biliyordur. Yine de evlerinde daha fazla sorunun var olmamasını dilemekten başka şansları yoktur.

Esterelia. Hepsi benim yüzümden, o ve onun basit bir büyüsüne bile karşı gelemedim.

Pandora. Senin bir suçun yok tatlım. Yemeğinden bir çatal alır ve yer kimse Oriona karşı gelemez.

Alice. Özür dilerim.

Pandora. Senin de bir suçun yok. Sadece oğlunun biraz sakinleşmesi gerek.

Her ne kadar kendisinin suçu olmadığını bilse de kimsenin yüzüne bakacak halı yoktur Esterelia'nın. Herkese "Afiyet olsun" der ve yine odasına gider. Kendisini suçlu hissediyordur hala. Usulca yatağına uzanır ve yine düşüncelere dalar. Kimse bilmese de, sormasa da aslında bambaşka bir hüzün vardır içinde. Özlüyordur onu... Hem de çok. Ne zaman gözlerini kapatsa o tanıdık hüzün geri geliyordur. Artık biliyordur bu duyguyu, ne zaman hissetse içinde esen fırtınayı duyabiliyordur.

Polaria. Kapısını tıklatarak Esterelia... Müsait misin?

Esterelia. Gözlerinde ki yaşları siler Evet?

Şimdi yanına gelmişti. Usulca yanına uzanıp onu izliyordu.

Esterelia. Neden geldin?

Polaria. Sırrını biliyorum, benden saklamana gerek yok.

Esterelia. Neymiş benim sırrım?

Polaria. Sen aşık olmuşsun.

Esterelia. Bunu da nerden çıkarttın?

Polaria. Seni tanıyorum kuzen, eğer içine biraz su serpecekse bildiğim bir denizci sözü var. Derler ki; her gemi er ya da geç karaya çıkar.

Esterelia. Bu ne demek?

Polaria. Bu buraya geri gelecek demek, güven bana.

O giderken sadece arkasından bakıp düşünmek ile yetindi...

*************

-Mewya-

Canavar tapınağına gelmişti hepsi. Star yolda gelirken kendi ailesini de buraya çağırmayı ihmal etmemişti. Bütün bu yaşananları konuşmak zorundalardı. Bir çözüm bulmak için... Gelir gelmez ilk yaptıkları şey bir yere oturup soluklanmak ve su içmek olmuştu.

Moon. Star neler oluyor?

Star. O Orion, neden ve nasıl burada bilmiyorum ama sihir olmadan ona karşılık veremeyiz. Yani bu da söylediği her şeyi yapabileceği anlamına geliyor.

Eclipsa. Peki onu nasıl durduracağız?

Star. Bilmiyorum!

Çaresizlik öyle bir şeydir ki... İçinde yok olup gideriz. Öyle anlar vardır ki gözü yaşlı öyle zamanlar vardır ki eli kanlı... Herkes mutsuz olmayı bilir ama herkes çaresizlik nedir bilemez. İşte bu an tam öyle bir andı. Şimdi ne olacaktı peki? Kim kazanacaktı bu savaşı? Aklının alamadığı yüreğinin dayanamadığı yerlere gidiyordu her şey. Kim sağ çıkacaktı bu savaştan? İyilik mi kazanacaktı yoksa kötülük galip mi gelecekti...

-
-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.


Star Vs The Forces Of Evil Zamanın Elleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin