12.Bölüm

99 16 8
                                    

#1 Hafta sonra

Uzun bir süre sadece eğlence, ergenlik, zevk ve mutluluk ile geçmişti bizler için. Marco ile sorunsuz güzel bir ilişkimiz vardı aşk ile yapıyorduk her yaptığımızı. Birbirimize jestler yapmaya bayılıyorduk ve Mewya da güzel bir dönemden geçiyorduk. Mewya yani Dünya ve Mewni'nin birleşmesi şerefine Mewnililer ve dünyalılar bir şenlik hazırlıyordu bundan sonra her yıl bugün (şenliğin kurulduğu gün) yeni Dünya Mewya'nın birleşme günü olarak kutlanacaktı. Şenlik için her kesin güzel fikirleri vardı. Mewsanlar geleneksel yemeklerini (mısırlı tatlılar, mısırlı yemekler, mısır soslu mısırlar vb...) Dünyalılar da hem yemek hem de süslemeleri getirecekti. Mekan ise çok sevgili  canavarlar tarafından seçilmiş ve düzenlenmişti. Herkes bir uyum içerisinde yaşıyordu. Bu çok güzeldi...

Marco. Sen asmasan mı? Ben asarım Star.

Elimde ki süslemeyi Marco'nun boynuna doladım ve merdivenden indim.

Star. Tamam sen devam et.

Göletin oradaydık ve biz de hazırlıklara yardım ediyorduk. Janna ve Tom balon şişiriyordu. Biz de süslemeleri asıyorduk. Bu gece gerçekten mükemmel olacaktı...

------------------

-Cielo-

Orion ve Victoria dikkatle Zamanın Ellerine bakıyordur. Nixsie ise onları izliyordur.

Nixsie. Ne bekliyorsunuz hadi yapın?

Orion. Endişeliyim... Neyse.

Victoria yıldızı Zamanın Ellerine doğru tutar ve büyük bir ışık huzmesi ile büyüyü yapar. Az sonra Eller ışıl ışıl parlamaya ve çalışmaya başlar.

Nixsie. Unutmayın kimsenin bulamayacağı yere boyut açın. Gerçi zaten kapatamazlar ama...

Az sonra Eller ile Mewya ya boyut açılmıştır. Orion sıyırtarak boyuta bakar.

-----------------

Bu sırada sarayda herkes Orionu ve Victoria yı arıyordur. Esterelia ya olanlardan haberleri vardır. Sihir ile zorla konuşturulduğunu biliyorlardır. İşin en kötü kısmı ise zaten çok güçlü birine karşı kullanabilecekleri tek gözle görülür kozları da artık yoktur. Marco da olmadan Orionu durdurmaları mümkün değildir. Alice her ne kadar nerede olduğunu bilmediğini söylese de  Anastasia ve Pandora dışında kimse ona inanmak istemiyordur. Alice resmi olarak artık kraliçedir ve tacını halkının önünde takmıştır. Orionu bulmak için Eclipsa ile bile konuşmuştur ancak yine de onu bulamamıştır.

Pandora. Tedirgin bir biçimde evrak sayfalarını karıştırarak Sence nerede olabilir ki?

Alice. Bilmiyorum ama kesin kötü bir şeyin peşinde. Evrak işlerinde yardım ettiğin için teşekkürler Pandora.

Pandora. Tabi ki edeceğim ben kardeşinim.  

Alice bir şey demese de ona ısınmaya başladığı apaçık ortadadır. Bu da herkesin işine geliyordur tabi...

----------------

Orion. Boyuttan geçiyorum, orayı ele geçirmeye başlıyorum, zaferimizi ele alıp geri geliyorum ve öpücüğümü kapıyorum.

Victoria. Sus da git hadi.

Orion. Tamam tamam şans dileyin.

Nixsie. İhtiyacın mı var(?)

Orion gülerek boyuttan içeri geçer. Artık Mewya dadır. Her yeri gören bir yere çıktıktan sonra buranın aslında ne kadar büyük ve görkemli bir yer olmaya başladığını görür. Tam da ele geçir melik bir yerdir... Arkasında ki Portala bakar. Hala açıktır. Tepeye doğru bir büyü atar. Büyü yapabiliyordur. Nixsie yalan söylememiştir. İşte şimdi keyfi gerçekten yerine gelir ve aşağıda ışıkların bir yerde çok yandığı yöne bakarak gülümser.

Orion. Bugün güzel bir gün, özellikle de ele geçirmek için...

-
-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.

Star Vs The Forces Of Evil Zamanın Elleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin