#Sorun (2/1)
Sonunda gerçekten mutluydum... Annem ve babama sarılıyor bir yandan Janna ve Tom ile sohbet ediyordum. Annem bu gece uyumamız ve dinlenmemiz gerektiğini söylese de Marco da bende başımızdan geçenleri anlatmakta ve bütün gece ayakta kalmakta kararlıydık.
Janna. Demek orada bir yığın Butterfly vardı. Peki Sözlü dük? O da orada mıydı?
Star. Evet orada da bir Sözlü dük vardı. Bizimkinin aynısı mı bilmiyorum ama en az bizimki kadar garip ve gizemli konuşuyordu.
Marco. Ayrıca orada korsanlar, garip yerler, değişik haritalar, berbat derecede kötü kötüler, acayip dramlar ve mükemmel bir döngü de vardı. Bunları atlayamayız değil mi sevgilim?
Star. Evet bu doğru. En korkunç olanı ise az daha yok oluyordum. Hâlâ nasıl hayattayım bilmiyorum.
Moon. Ovv benim tatlı çöreğim iyi ki hayattasın ve şimdi buradasın.
Star. Anne, beni utandırıyorsun.
Tom. Peki başka neler oldu?
Marco. Butterfly formuna geçtim. Acayip güçlüydüm ve Oriona kafa tuttum.
Janna. Şu Orion acayip güçlü ve yakışıklı olandı değil mi?
Tom. Janna.
Janna. Ne, yalan mı?
Star. Evet oydu Janna. Ayrıca buraya gelmeden önce garip bir şey de fark ettim. Bizim üçüzlerin ortancası Ephonie Jr. ona aşık sanırım.
Marco. Eğer bu doğru ise işi çok zor.
Angie. Sıcak çikolata içmek isteyen?
Hep bir ağızdan "Olur" denince Marco'nun annesi ve babası sıcak çikolata hazırlamaya gitmişti. Şakalaşmalar ve muhabbete kendimizi o kadar kaptırmıştık ki saatlerdir Diazlarda olduğumuzu daha yeni fark ediyordum.
Tom. Peki artık orada Kraliçe kim?
Star. Kraliçe Pandora tahtını kız kardeşine vermek istiyordu en son.
Moon. İyi eder. O kadar şey yaşamışlar ki... Taht doğal olarak Alice'in hakkı.
Marco. Biz de aynı düşünüyoruz. İyi olan artık aralarında ki buzlar eriyor. Sanırım birbirlerini gerçekten affettiler.
River. Ben affedemezdim. Tatlım orada annen ve ben de var mıydık?
Star. Şey, annem çok gençti ve genelde sürekli işi vardı bu yüzden hiç konuşamadık.
Marco. Evet sizi de görmedik zaten.
Moon. Peki arkadaş edinebildiniz mi?
Star. Evet herkes ile arkadaştık.
Janna. Yanak işaretleriniz var mıydı?
Marco. Evet benim de vardı Star'ın da.
Tom. Peki orada eğlenceli şeyler oldu mu? Hep savaşlardan ve kaos dan bahsediyorsunuz da.
Star. Şey, Alice ve ordusu Krallığı baştan aşağı yok etti ve biz de tekrar yaptık. Bu baya eğlenceliydi.
Moon. Gerçekten o sorunlu boyuttan kurtulduğunuz için çok mutluyum. Dilerim bir daha oraya yolunuz düşmez.
Buna bir şey diyemedim. Diyemezdim de zaten. Gerçekten oraya bir daha gitmek istemiyor muydum? Hayır tam aksine hep orada onlar ile kalmak istiyordum. Onlar ve ailem ile birlikte... Keşke bunun bir yolu olsaydı... Marco ya baktım o da bir cevap veremiyordu. Bu kez sadece susmak ve yeni gelen sıcak çikolatalarımızdan birer yudum almak ile yetindik.
♡♡♡♡♡♡
-Cielo-
Bu sırada boyutun diğer tarafında Orion biricik annesini geri kazanmak ve Kraliçe Pandora ya yaptıklarının bedelini gerçekten ödetmek için intikam ateşi ile yanıp tutuşurken ve krallığa annesinin yanına gitmek yerine sokak sokak dolanıp bir çare ararken karanlıktan gelen bir ses ile olduğu yerde durur.
X. Gerçekten bunu istiyor musun? İntikam almayı?
Orion. Sen kimsin?
X. Birazdan öğreneceksin ama önce soruma cevap vermelisin genç Butterfly.
Orion. Hıh kim Kraliçe Pandora ya haddini bildirmek istemez ki?
X. Güzel, o zaman neden birlikte çalışmıyoruz?
Orion bir şey demez. Tanımadığı insanlara karşı her daim bir ön yargısı olmuştur ve yine olan şeyde budur. Az sonra karanlıklar içerisinden gelen sesin sahibi sokağın bir bölümünü aydınlatan sokak lambasının altında ışığın önünde belirir. Orion onu ilk görüşte tanımıştır. Bu Nixsie'dir.
Orion. Senin burada ne işin var? Sessizlik yemini ettin sanıyordum?
Nixsie. Kötülük... Asla ölmüyor değil mi? Sana bir teklifim var. İkimizin de işine gelecek bir teklif.
Orion. Ne teklifiymiş bu?
Nixsie. Krallık istiyorsun değil mi? Alacaksın. Bende güç istiyorum daha fazla güç...
Orion. Bak işte sen onu alamazsın.
Nixsie. Emin olma. Ben yıldızı istiyorum Orion. Beyaz gözlü ile ne konuştuğunu biliyorum. Yıldızın kimde olduğunu biliyorum... Bana onu getir bende sana hükmedebilecek krallığına açılan sırrı vereyim.
Orion düşünmeden edemez. Ne istediğini çok iyi biliyordur bu nedenle onunla ortak olmak en doğrusudur. Onaylarcasına başını sallar ve elini uzatır. Şimdi ikisi de el sıkışmıştır. İşte bir kez daha ters Cielo'nun sessiz ve ıssız sokaklarında, bir sokak lambasının altında, kötülük sessiz ve sinsice planlarını kuruyor ve ortaklıklarını olan ediyordu. Birlikten kuvvet doğar derlerdi ya hani. Doğruydu bu. Bilmedikleri bir şey vardı ancak, aslında bunu ikisi de biliyordu ama kim önce davranacak onu bilmiyorlardı. Lider olma arzusu için satacaklar birbirlerini...
♤♤♤♤♤♤
Sabaha dek aralıksız sohbet ve muhabbet ile bütün geceyi geçirmiştik. Ailem... Onları o kadar çok özlemiştim ki... Anne kucağı bir başka oluyormuş meğerse... Onun kokusunu, başımda duran elini, saçımı okşamasını, tatlı sesi ile benimle konuşmasını, sevgi ve şefkat ile beni öpmesini o kadar özlemişim ki... Bu hayatta sevgi diye bir şey var ise eğer, o bundan daha fazlası veya daha azı olamazdı. Karşılık beklemeden yürekten gelerek içten gelerek sevmek... Bir çıkar arzulamadan, sadece o olduğu için birini sevmek... Ah sevmek ne güzel şeydi. Kalbim acıyana dek sevdiğim şeyi kendimden fazla seçene dek sevmek istiyordum. Gülüşünü seviyordum, sesini, sohbetini, yüreğimdeki duruşunu... Sonsuza dek o bir anlık mutluluk için, işte onun için her şeyimi vermeye razıydım. Seviyorsun ya karşılıksız bir aşk ile işte o zaman her şey geçip gidiyor geriye sadece mutluluk kalıyor. Sevmesini bilene...
-
-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Vs The Forces Of Evil Zamanın Elleri 2
Teen Fiction"Başka bir boyuttan geldim." Birinci kitabın devamıdır. 6. Sezon tarzında yazıyorum.