2.Bölüm

181 25 24
                                    

#Boyutun içinde

Boyuta baktım. Hâlâ oradaydı. "Senin için geliyorum Star, seni bulacağım."

Marco. Sizce nereye açılıyor?

Polaria. İyi bir yere olmadığı kesin.

Hızla boyutun tam önüne gittim. Şimdi tam karşımda duruyordu. O anda aslında her şeyin tam olarak bu boyutlar yüzünden olduğunu anladım. Starla tanışmam, buraya gelmemiz, Starı kaybetmem... Her zaman bir boyut vardı arkasında. "Başka bir boyuttan geldim..." Şimdi bende senin için geliyorum Star. Seni kaybetmeyeceğim. Boyuta doğru bir adım attım, o sırada Ephonie kolumdan tuttu.

Ephonie. Önce bizden birisi baksa iyi olur.

Marco. İyi ama kim?

Esterelia. Ben yaparım.

Polaria. Emin misin?

Esterelia. Evet, eminim.

Marco. İyi ama neden?

Esterelia. Çünkü ben onu... Onu çok seviyorum, yani arkadaş olarak. Aman neyse. 

Marco. Pekala ama dikkatli ol. Tehlikeli bir şey görürsen,  hemen oradan uzaklaş.

Esterelia. Tamam.

Şimdi boyuta bakıyordu. Az sonra ilk adımını attı ve ortadan kayboldu. Tek dileğim Starı bir an evvel bulmaktı. Az sonra geri döndü. 

Esterelia. Bu sihir boyutu.

Marco. Sihir mi?

Polaria. Oraya nasıl gitmiş ki?

Esterelia. Bilmiyorum ama iyi bir haberim de var.

Marco. Yoksa Starı mı gördün?!

Esterelia. Hayır ama daha iyisi. İçeride aklımız yerinde kalacak çünkü Sözlü dük tam boyutun üzerinde puding kutuları ile keyif yapıyor.

Marco. O halde durmayalım.

Ben, Esterelia, Polaria ve Ephonie boyuttan geçtik. Olivia ve Royel de boyutun başında beklemek istedi. Bunun kapanacağını sanmıyordum. Bundan son derece emindim ancak yine de bir şey demedim ve onları orada bırakıp boyuttan geçtik...

♡♡♡♡♡♡

Kaybolmuştum. Hem de tam anlamı ile! Nereye gideceğimi, ne yapacağımı bilmiyordum ve bana yardım edebilecek tek kişi de pudingi ile beraber ortadan kaybolmuştu. Elimdeki pudinge baktım. Bu beni uzun bir süre idare etmezdi. Yani bunun anlamı buradan çıkmak için az vaktim vardı. Etrafıma bakındım. Bir yön seçmeliydim. Sonra Sözlü dükün gittiği yöne baktım. En mantıklı olan buydu. Onu takip edersem belki bana çıkışın yolunu da gösterebilirdi. O yöne doğru ilerlemeye koyuldum. Uzun bir süre sadece yürümeye devam ettim. Aklımı yitirmek ve burada kalmak istemiyordum bu yüzden beni hayata bağlayan şeyleri tekrar ederek ve puding den azar azar alarak zinde kalmaya çalıştım. Yapmam gereken tam olarak buydu. Eğer gerçekten emin olduğum bir şey daha varsa o da Marco'nun beni ne olursa olsun bulacağıydı. Bunu biliyordum, bundan emindim.

♤♤♤♤♤♤

Esterelia. Unutmadan Marco, burası düşündüğünden de büyüktür ve kara koruyuculara yakalanmak istemezsin bu yüzden acele etmeliyiz.

Marco. Kara koruyucular da ne oluyor?

Ephonie. Siyah atçıklar.

Marco. Neden Sihir de böyle bir şey var ki?

Polaria. Sihir iyi şeylere yol açabildiği gibi kötü şeylere de yol açıyor, büyük annemin anlattığı hikayeye göre-

Marco. Yani Pandora'nın.

Star Vs The Forces Of Evil Zamanın Elleri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin