Buraya kadar gelip okuyan herkese teşekkür ederim. Son bölüme hoş geldiniz.
Şarkı: Dynasty - MIIA
#Final
Tam bir büyü yapacaktı ki bir anda Ellerin oradan yüksek seste ve kimsenin bilmediği dilde fısıltılar yükselmeye başladı. (ତାହା କର ନାହିଁ) Kimse ne olduğunu anlamasa da Nixsie yumruğunu sıktı ve cisimlenerek ortadan kayboldu. Bu bir fırsattı onlar için. Çabuk değerlendirilmesi gerekilen nadir bir fırsat... Hepsi hızla Zamanın Ellerine doğru yaklaştı. Victoria boyutu açık tutmak için bütün dikkatini ve gücünü ona vermek zorundaydı. Yine de nefret dolu bakışlarıyla onları süzdü. Bağlantı koparsa bunu Orionla nasıl açıklayacaktı? Nixsie ortadan kaybolmak için çok yanlış bir zaman sevmişti. Öfkelense bile, artık bu hiçbir şeye yaramazdı.
Kraliçe Alice. Ellerini hemen o makineden çek.
Pandora. Artık bitti Victoria, teslim ol ve daha az bir ceza al.
Victoria. Bunu siz istediniz, Orion bir kaç dakika bekleye-
O daha sözünü bile bitiremeden Zamanın Ellerinde ki ışık huzmesinin rengi değişiyordu şimdi. Hayretle makineyi izlediler, bu sırada Victoria bağlantıyı koparmaya çalışıyordu ama bu hiçbir işe yaramıyordu.
Victoria. Neler oluyor?! Nixsie eğer bu senin işinse...
Anastasia. Saçmalama da hemen oradan uzaklaş, bu şey yine patlayacak!
Victoria. Bağlantı kopmuyor!
İşte şimdi hepten kötü bir çelişkinin içerisine girmişti.
------
Star suratına uzun zamandan sonra ilk kez bir gülümseme getirir.
Star. Henüz değil...
Şimdi herkes Star'ın baktığı yere bakıyordur. Meydanda bir boyut bir açılıyor bir kapanıyordur. Orion nereye baktığını anlamak için arkasını döndüğü sırada bu boyutun Eller tarafından açılan boyut olduğunu hemen anlar. Boyut kapanınca gücü bir gidiyor bir geliyordur. Tam boyut yine kapandığı anda Star hızla bir büyü atar ve Orion buna engel olamaz. Yediği darbe ile sendelese de yere düşmez.
Orion. En iyi atışın bu mu?
Star cevap bile vermeden hızla ona büyü atmaya devam eder. Orion umursamadan atışların üzerine doğru geliyordur. Bu dayanıklılık birazda boyutun arada açılıp kapanması yüzünden olan bir şeydir ancak Star buna aldırış etmez. Orion giderek ona yaklaşır ve büyü attığı elini tutar.
Orion. Senin o elini-
Daha sözünü bile bitiremeden Moon ve Eclipsa dan gelen ortak atışla metrelerce havada savrulur. Bir an Starda az daha yere düşecektir ki onu Marco tutar.
Marco. Neler oluyor?!
Star. Boyut, diğer tarafta bir sorun olmalı.
Marco. Onlar boyutu kapatana dek Orionu oyalamaya devam etmeliyiz o halde başka yapacak hiçbir şeyimiz yok.
Star cevap vermese de başka yapacak bir şeyin olduğunu biliyordur.
------
Pandora. Hemen buradan uzaklaşmak zorundayız.
Esterelia. Olmaz, yıldızla beraber havaya uçmasına izin veremem!
Pandora her ne kadar arkasından "Buraya dön!" diye bağırsa da Esterelia ona aldırış etmeden hızla Victoria'nın yanına inmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Vs The Forces Of Evil Zamanın Elleri 2
Roman pour Adolescents"Başka bir boyuttan geldim." Birinci kitabın devamıdır. 6. Sezon tarzında yazıyorum.