Haneul's diary page fourteen

513 63 13
                                    

🍀

"Herkesin, bir umudu vardır. Bir savaşı, bir kaybedişi, bir acısı, bir hüznü... Çünkü; herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı..."

İçimden uğurlayamadığım bir sen, bir de babam. Babam da aynı hastalıktan öldü. Onunda öleceğini biliyorduk, ama çok erken bıraktı bizi... ona veda bile edemedim Chan. O gün Minji'yi dinleyip, okul gezisine gitmeseydim babama son kez sarılırdım. 

Fark etmeden, o sabah babamın yüzüne son kez bakmışım.

Uyuyamadığım gecelerde seni arardım. Sende o tatlı uykulu sesinle kızardın. "Her kimsen uykumu böldüğün için canını okuyacağım!" senin bu haline güldüğümde, benim olduğumu anlayıp özür dilerdin. 

Şimdi çok özlüyorum o zamanları. Bana o yumuşak sesin ile söylediğin şarkının dörtlüklerini...

But you'll never be alone (Ama bebeğim asla yalnız olmayacaksın)

I'll be with you from dusk till dawn (Alacakaranlıktan şafağa kadar seninle olacağım)

I'll be with you from dusk till dawn (Alacakaranlıktan şafağa kadar seninle olacağım)

Baby, I'm right here. (Bebeğim tam buradayım.)

I'll hold you when things go wrong (İşler kötüye gittiğinde seni koruyacağım)

I'll be with you from dusk till dawn (Alacakaranlıktan şafağa kadar seninle olacağım)

I'll be with you from dusk till dawn (Alacakaranlıktan şafağa kadar seninle olacağım)

Baby I'm right here. (Bebeğim tam buradayım.)

Neredesin Chan?

Dusk till dawnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin