روايتي♥

15.6K 269 30
                                    

هي جميله ذات شعر بني طويل يصل الي اخر ضهرها يتخللو معظم الشعيرات السوداء لامع ناعم مثل الحرير ذو عيون عسلي صافي فا هي في الشمس يكون شكلها لامع جداا وتقلب رمادي احيانآ
ذات جسد مشوق متفجر الأنوثه بكل ما تحملو الكلمه فأهو ليس بالممتئل ولا النحيف فأهو يسمي بالكرفي ذات وجنتين ممتئله يخلبهاا اللون الاحمر وعندما تخجل تحمر بشكل خلاف خاطف للنفاس ووجهه ابيض جميل وفمم ممتئل جميل
فاهي تدرس تمريض ف سنة الثانيه تبلغ من العمر 19 عام مرحه طيبه واجتمعيه جداا شخصيتها مرحه مجنونه تعشق المقالب والضحك تعم البهجه وصرور بالمكان المتواجده بها بسبب مرحهاا وروحه الحلوه......

ملحوظه يبنات ( في بنات وناس كتييير هتقولي ليه اخترتيهااا ممرضه!؟ انا حبيت تبقي روايتي مختلفه لان ف مجتمعنا كله بيتكلم عن التمريض انو مش كويس واللي فيه مش كويسين سواء ف المعمله مع المرضه او الاخلاق دا وجهه نظر المجتمع لينا انا احنا بنتعامل مع رجاله عادي جداا ويقولو... حرام أولا دا حرام لان دي مهنتي ودرستي وعملي انا احنا ليست منزوعه الرحمه من قلوبنا زي مبتقلو لا احنا بنعامل ضمرنا جداا اه في ناس مبتعملش ضمره ف العمل بتاعه سوء دكتور مهندس ممرضه لو حتي وزير لكن مش كل النا مش عندهااا رحمه يعني وقلوبهم منزوعه منها الرحمه لا انا حبااا اغير وجهه الناس عن البنت اللي ف التمريض هي مش وحشه لا ولا اعصبنا تلاجه زي مبتقولو لا خلاص لان احنا الحالات دي عدتت علينا كتيييير جداا لما اعصبناا بقيت رماد محروق بس ضمرنا لسا صاحي لكن انتو اول مره تشوفو الموقف دا لكن احنا الاف الناس بتعيش ع ايدينا بعد ربنا بتموت بردو بس مش كل بنت ف تمريض تبقي مش كويسه واخلاقه وحشه وان هي مقضيهاا زي ما بعض ناس بتقول لا مش كداا خالص اسفه اني طولت عليكو )

نيجي لموز الروايه بقا احمم قصدي بطل الروايه😂😎
هو متعجرف مغرور ولالا فالغرور يتعلم منه يساده نعم انهو بطلنا سيف عمران يساده فاهو اسم علي مسمه حاد كألسيف
صاحب أكبر شركات بالعالم للمعماري فاهو فأحش الثراء يملك شركات بجميع أنحاء العالم شركه آل عمران للاستراد والتصدير فأهو لقبو بشيطان السوق من شده مكره وذكاءه
هذا يساده صاحب العيون الزرقه مثل البحر فأمن ينظر لها يتوووه في بحر عيناه الساحره لكن عند الغضب تظلم بشده بدرجه مخيفه فأتكون مش ظلام الليل القاحل المرعب ب( يختاااي بطل انتي وهي يختي تحلمي هنفضل سناجل بردوو😂 نرجع للمز قصدي البطل) وجسد الرياضي المنحوت عريض المنكبين كيف لا وهو يمتلك غرفه كبيره بقصره حديثه بكل انواع آلات الرياضيه ...
ذو أنف حاد وشفتاي غليظه ....!!
كيف البطله هتلتقي مع بطلنا وازاي هيحول حياته تلك المجنونه المرحه من فرحه وبهجه ومرح الي جحيم هل هتخدع له أم سوف تقاوم وتنتقم من أخذها عنويآ من خطيبها!!!؟
أم هل سوف تقع فريسه لعشقه ام هو سوف يتيم بعشقهاا !!؟ ويعشقهاا حد الجنون ومن فيهم سوف يتغلب علي الاخر ؟!!!

دي اول روايه ليا حبيت اشارك موهبتي وخيالي المريض معاكوو😂😎
يارب تنال اعجابكو لو عجبتكو قولو بصراحه بس مش صراحه اووي يعني ههههههه

اسيبكو ف رعايه الله♥♥♥ الروايه بالعاميه المصريه

ما بين التمرد و😎💋 العشق ( روايه الاوله من سلسلة متمرده عشقها متملك)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن