Alexis çoktan Britney ve Orion 'un yanına gelmişti. Onlar çocukluk arkadaşıydılar ve ikisi de tıp okuyordu. Durumu anlattı ama bazı şeyleri anlatamazdı. Sadece ne yapacağını bilemediği kendini onların yanında bulmuştu. Britney sinirlendi.
-Seni pislik ! Köpek gibi kokuyorsun. Yarım yamalak anlatma hikayeyi.
-Ne diyorsun sen ? Diye diklendi Alexis. Zaten gergindi bir de Britney in böyle bir şey demesi onu iyice çılgına çevirmişti. Ne demek köpek gibi kokuyorsun. Orion ortalığı sakinleştirmeye çalıştı ve Britney ' e bir bakış attı, o da geri çekildi.
Orion : Nolduğunu anlatır mısın eski dostum ?
Alexis : Esas size ne oldu ?
Britney : Hala anlamadın mı salak ? (Dişlerini sıkıyordu ve artık daha fazla dayanamıyordu)
Orion : Britneyy !! Diye bağırdı. Britney hızlıca odasına gitti.
Alexis : Anladım ben kardeşim. Gitsem iyi olacak. Burada köpekleri sevmezsiniz.Orion hiç bir şey diyemeden oradan uzaklaşmıştı. Arabaya bindiğinde düşündü. Britney in o gözleri , bir anda sinirlenmesi , köpek kokusunu sevmemesi .. İnanamıyordu. Orion daha normal davranıyordu. Anlaşılan Britney yeni dönüşmüştü. Oturdukları yer zaten oldukça merkeze uzaktı. Tıp okumaları ve cerrahi operasyonlarda asistanlık yapıyor olmaları her şeyi açıklıyordu. Onlar bir daha görüşebileceği arkadaşları değillerdi. Onlar vampirdi.
—————-
-Duydun değil mi Orion ? Sende aldın kokuyu ? Anlattıklarına ne demeli peki ?? Sonumuz geldi.Britney endişeli bir şekilde oturduğu yerde ağlıyor ve söyleniyordu. Orion ise düşünüyordu. Ne yapabilirlerdi. Acaba Alexis durumu diğerlerine anlatır mıydı ? Ayın iki akşam önce kızıl olmasının sebebi demek buydu. Dünya değişiyordu ve onlara barınacak yer yoktu. Beklenen seçilmişler geldiyse , kurtlarla birlikte hüküm sürecekleri apaçık ortadaydı. Üstelik eski dostu , bir kurttu. Orion belli etmese de fazlaca endişeliydi.
Orion : Hazırlan Britney , buradan gidiyoruz.
Britney : Nereye ?
Orion : Uzağa , hem de çok uzağa.Hızlıca hazırlandılar ve evi harabeye çevirip alabildiğine gittiler. Alexis ve arkadaşlarının onları bulamayacakları bir yere. Bulmaları hiç kimse için iyi olmayacaktı.
—————
Alexis hızlıca eve geri döndü. Beylerin hepsi birden ona bakıyordu ama ağzını bıçak açmıyordu. Sigarasını çıkarttı ve bu sefer herkese uzattı. Alkolde almıştı. Daha fazla bu duruma katlanamazdı. İçmeye başladı. Deli gibi içiyordu. Aslında hepsi içiyordu. Bir süre sonra alkolün etkisiyle hepsi koltuklarda sızdılar. Onlarda günlerdir uyumamışlardı ve bu gerginlik onları kötü etkiliyordu.
—————-
Despina gözlerini açtığında yanında boylu boyunca yatan Scarlet ve İsabel i gördü. Hiç bir şey hatırlamıyordu. En son hatırladığı havada olduklarıydı. Ne oldu , burası neresiydi bilmiyordu. Yavaşça kızları uyandırmadan odadan çıktı. Merdivenlerden aşağıya indi ve salonda gördüğü manzara karşısında gülmeye başladı. Chris , Alexis in kucağında yatıyordu. Michael tekli koltukta elinde kitap , gözlüğü yamulmuş bir biçimde uyuyordu. Edward ise yerde yatmış , sanki birine sarılır gibi hareketler yapıyordu. Hızlıca gitti ve kapalı olan perdeleri araları.
- hadi uyanın koca bebekler. Diye bağırdı ve yavaşça hepsini uyandırdı. Ortalık darmadağındı. Tam beyler uyanacakken İsabel de aşağıya inmişti. Edward hızlıca yanına giderek ona sarıldı ve dudaklarından öpmeye başladı.
- Uyanamayacaksın diye çok korktum. Dedi Edward. İsabel şoktaydı. Öpücüğe mi şaşırsın , yoksa olanlara mı? Anlamlandıramıyordu.
- Scarlet ?? O uyanmadı mı , diye sordu Despina.
-Seslendim ama duymuyor. Hareketsiz bir biçimde yatıyor. Onu söylemeye geldim bende , demesine kalmadı ve Alexis o anda çoktan yukarıya Scarlet ' in yanına gitmişti.- Nolur aç gözünü artık. Lütfen sana yalvarırım. Hayatımda ilk defa , hem de ilk defa..... Lütfen Scarlet.
Alexis ağlıyordu. Chris daha önce arkadaşını hiç böyle görmemişti. Kapıdan hepsi birden onu izliyorlardı. Hepsi endişelenmişti.
- Uyanacak değil mi ? dedi Alex kapıda duran arkadaşlarına dönerek.
-Uyanacak , dedi İsabel. Scarlet güçlüdür , diye devam etti.
- Ağlama artık , dedi Chris.Dayanamıyordu. Onu öyle görmek Alex i mahvediyordu. Michael in de içi içini yiyordu ama söyleyemiyordu. Çünkü biliyordu , Scarlet te Alexten hoşlanıyordu. Bunu onları yanyana gördüğü ilk anda fark etmişti. Geceleri Scarlet in evinin önünde Alexis i görüyordu. O sadece uzaktan onları izlemekle yetiniyordu. Scarlet öylesine güzeldi ki , ama onun olmazdı. Olamazdı zaten düzene tersti. İki cadı bir araya gelemezdi ve burada esas kurban kendisi oluyordu. Bu zamana kadar kimseden hoşlanmamıştı , hayatına kimseyi almamıştı. Scarlet i çok istemişti ama onunla olması dünyanın dengesine tersti.
Chris , Despina nın uyanmasına çok sevinmişti fakat sevgisini belli edememişti. Edemezdi. Çünkü Despina hayat doluydu ve kesinlikle ona bakmazdı. Biliyordu. O daha iyilerine layıktı. Onun görevi sadece Despina yı korumaktı. Daha fazlası olamazdı. Hem Despina nın çevresinde bir sürü erkek vardı. İstediği her erkeği elde ediyordu. Bunları bildikçe çıldırıyordu ama elinden bir şey gelmiyordu. Aslında onlarda madalyondu ama zaman ikisine hiç adil davranmıyordu. Chris uzaktan sevmeyi iyi biliyordu ve bunu hiç bir zaman Despina ya hissettirmeyecekti. Şuan endişelenmesi gereken kişi Despina değil , Scarlet ti. Scarlet uyanmadığı sürece , Alexis kendine gelmeyecekti.
- Hadi aşağıya inelim , dedi o sırada Edward. Herkes bunu onayladı. Biliyorlardı ki Alexis yanındayken Scarlet e hiç birşey olmazdı.
- Kurt gibi açımm , dedi Edward. Herkes o anda istemsizce gülmeye başladı.
- ee zaten kurtsun dedi İsabel kahkaha atarken.
Hep beraber mutfağa girip bir şeyler hazırlamaya başladılar. Sonra da bahçeye çıktılar. Michael in evi çok güzeldi. Bahçesi kocamandı. Despina ' nın dikkatini bahçedeki mezarlıklar çekmişti.-Bunlar kimin mezarları ? Diye sordu.
- Aile büyüklerinin. dedi Michael ama yalan söylüyordu ve bunu Edward bile bilmiyordu.
- Bana biraz tuhaf geldi , dedi İsabel. Despina ile birbirlerine baktılar. Bu işte bir tuhaflık olduğunu hissettiler.Doğru hissetmişlerdi. Michael in bahsettiği gibi aile büyüklerinin değil , Michael in kurbanlarının mezarıydı onlar. Michael , her sene bir kişiyi doğaya kurban verip güçlerini geri kazanmak için yalvarıyordu. Bu sene kurban vereceği kişiyi biliyordu ama ona çoktan aşık olmuştu. O yüzden de korkuyordu. Onu ilk gördüğü anda kurbanım bu demişti ama onun seçilmiş kişi olduğunu anladığında vazgeçmeye yeltense de yapamadı. Çünkü , gücü olan bir cadıyı öldürdüğünde güçlerini belki geri alabileceğini düşünüyordu. Sürekli bunun planını yapıyordu ama aşkı ona engel oluyordu. Scarlet uyanmazsa , bu onun işine yarayabilirdi. Zaten baygın olan birini öldürmek daha kolay olurdu. O yüzden de uyanmasını bir yanı istemiyor , bir yanı da deli gibi istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVİCE WİTCHES
FantasyBirbirini geç bulan ama üçgenin tamamlanmasını sağlayan 3 özel genç kızın hikayesi..