Bölüm 13 ( Scarlet )

2 1 0
                                    

Ne olduğunu nasıl olduğunu anlayamadığı bir biçimde sadece yürüyordu. Evden kendisini dışarıya atmıştı sadece. Tek bildiği buydu. Kulaklıkları kulağında müzik dinliyordu. Düşünmek istemiyordu. Alexis ile yaşadıkları ve karşısına bunca zaman sonra Britney in çıkması. Üstelik yanındaki ise Orion du. Kafası allak bullak olmuştu. Bunlar nasıl sevgili olmuşlardı ? Herkes onları konuşuyordu. Okulun gözde çocukları olmayı başarmışlardı.
Ama nasıl oluyordu aklı bir türlü almıyordu.

———-
(Geçmişten bir kesit. )

-Britneyyy !! Heyyy!! diye koşmuştu Scarlet arkasından. Britney gözyaşlarını hızlıca silmiş ve arkasına dönmüştü.
-(gülümseyerek) Scarlet ! (O sırada scarlete sarılıyordu ama içten bir sarılma değildi. )
-Nereye gidiyorsun daha parti bitmedi?
-Eve dönmem gerek. Sana bakındım fakat seni göremedim. Bende geç kalmamak için hızlıca çıktım. Özür dilerim.
- Sizinkiler mi ??
-Evet. (Britney burada yalan söylüyordu. Kimsenin kısıtlama yaptığı filan yoktu. Bugün Scarlet in doğum günüydü ama en yakın arkadaşı sevdiği adam ile beraberdi. Orion a karşı duyduğu aşk onu içten içe bitiriyordu. )
-Peki o zaman yapacak bir şey yok. Evdekileri çok öp benim için , dedi Scarlet. En samimi en içten sarılmasıyla Britney e sarılıyordu ve geldiği için teşekkür ediyordu.

O sırada bir gariplik olduğunu anlamıştı Scarlet ve Britney i yolcu ettikten sonra partiye geri döndü. Orion u aramaya başladı. Bütün evi geziyordu ama Orion yoktu. Her yere baktı ve en sonunda çıldıracak şekilde sinirlendi. Gördüğü her şeyi yıkmaya başladı. Bu onun en kötü doğum günüydü. Ağlamaya başladı. Evdeki herkesi kovdu ve kendisini odaya kapattı. Çünkü Orion gitmişti. Sevdiği çocuk doğum gününde onu terk etmişti.

Günler geçmişti ve Scarlet ikisinden de haber alamıyordu. Artık anlamıştı. Ne Orion vardı ne de Britney. En güzel yaşında hem yakın arkadaşından olmuştu , hem de sevdiği çocuktan.

—————

Scarlet bunları düşünürken kendisini bir banka oturmuş buldu. Üstelik Britney i gördüğü gibi onun yanına gitmişti. Amacı neydi onu da bilmiyordu ama sadece kendince bir oyun oynamayı düşünüyordu. Yaşadığı şeylerden sonra nasıl oluyordu da böyle bir oyuna giriyordu. O sırada yanına Alexis geldi. Hissetmişti ama tepki vermiyordu. Sadece kendi kendine kalmak istiyordu. Kulaklığını çıkarttı ve bağırdı.
-Git başımdan Alex. Yalnız kalmak istiyorum.

-Gidemem Scarlet. Konuşmamız gerek.

-Benim konuşacak bir şeyim yok. (Hala arkası dönüktü ve konuşmak istemiyordu. )

Alexis yanına oturdu ve Scarlet in konuşma isteği gelene kadar bekledi. En sonunda Scarlet pes etti ve dinliyorum bakışı attı. Alexis artık anlatmaya hazırdı.

-Nereden başlayacağımı bilmiyorum ama söylemeliyim ki Orion benim yakın arkadaşım. Yani öyleydi. Taa ki şu Britney ile sevgili olana kadar. Çocukluk arkadaşıydık biz ama sonra biz taşındık. Konuşmaya devam ettik ama bağlantımız hep zayıftı. Sonrasında da tamamen koptu. Bir daha haber alamadım. En son sen baygınken onların yanına gittim. İkisi de tıp okuyordu ve yardım alabileceğimi düşündüm ama onların bizim okula geleceğini hiç düşünmemiştim. Özür dilerim hepsi benim suçum. Britney ile yakın arkadaş olduğunuzu bilmiyordum. (Aslında orion ile aralarında bir şey olduğunu da biliyordu ama bunu bildiğini söyleyemezdi. )

Bu sözleri söyledikten sonra susmuştu. Şu anda Scarlet te Alexis te konuşacak durumda değillerdi. İkisi de birbirinden bir şeyler saklıyorlardı ve sonucunda bu konuşma gerçekleşmişti. Scarlet şaşkındı ama bildiği bir şey vardı. Alexis i seviyordu. Kimse ikisinin arasına giremeyecekti. Gerekirse tüm dünya ile savaşmaya hazırdı. Orion veya Britney buna engel olamayacaktı.

NOVİCE WİTCHESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin