Dört gün oldu. Scarlet hala uyanmamıştı. Herkes merak içindeydi ama geceden beri sayıklıyordu. Tek söylediği isim ise Alexis ti. Alexis bir kez olsun başından ayrılmamıştı. Elini tutuyor, yanında yatıyor, nefes alışını kontrol ediyor ve sürekli onu izliyordu. Bir ara gönlü geçmiş olacak ki , ismini duyunca uyandı.
- Alexis.
Bunu söyleyen Scarlet ' ti. Gözleri kapalıydı ama ağzından adını duymuştu. Elini oynattı ve Alex hemen elini tuttu. Scarlet in gözünden bir damla yaş süzüldü. Gözlerini açamıyordu.
-Su , diyebildi sadece. Alex hemen olduğu yerden kalktı ve suyu içirmeye başladı.
Yavaşça gözlerini aralayan Scarlet , bulanık görüyordu. Kendini inanılmaz yorgun hissediyordu. Bir süre sonra görüntü netleştiğinde Alexis e baktı. Gülümsedi.Al işte , yine o tatlı gülümsemesini yaptı diye düşündü Alex. Şapşal kız , dedi içinden.
- Seni duyabiliyorum , dedi Scarlet ve gülümsedi.
- Bir şey demedim ki.
- Şapşal dedin bana az önce.
- Sen , beni ... Nasıl duyuyorsun??
- Beni kaldırır mısın ? Kalkacak gücüm yok , bunları sonra konuşuruz. Sadece sana sarılmak istiyorum.Alex Scarletin kalkmasına yardım etti ve şu anda birbirlerine sımsıkı sarılıyorlardı. Scarlet onu kokluyor ve hiç bırakmak istemiyordu. Alexis ise günler süren bu baygınlığın bittiğine seviniyor ve kollarıyla onu iyice sarıyordu. Scarlet yavaşça kendini geri çekti ve kollarını Alexis in boynuna doladı. Ona uzun uzun baktı. Gözleri şişmişti , gözaltları mosmor görünüyordu. Kıyamadı ve yanağına bir öpücük kondurdu. Bu Alexis in çok hoşuna gitmişti. Ona kalkması için yardım etti ve el ele merdivenlerden aşağıya indiler. Bahçeye çıktıklarında kızlar koşarak Scarlet in boynuna atladı.
- Kızlar boğuluyorum , dedi gülerek.
- Uyandın sonunda , seni çok merak ettik ( bu sırada kaş göz işareti yaparak Alex i gösteren Despina en çok o merak etti demişti sessizce)
- Bir daha bizi böyle korkutma , birinize bir şey olursa ben yaşayamam söylüyorum , dedi İsabel ve üçü birden birbirine sımsıkı sarıldı.Chris , Edward ve Michael da sırayla Scarlet e sarıldılar ama tam Michael sarılacakken Scarlet duraksadı.
- Bu mezarlar ne Mike ? Dedi. Oysa ki biliyordu. İçlerinde yatan kişileri görmüştü uyurken. Bedeni yatıyor olabilirdi ama o aslında bir çok şeyi öğrenmişti. Michael duraksadı.
- Anlatırım sonra , diyip sarılmak istedi ama Scarlet izin vermedi. Sağ elini uzattı ve Michael in boğazını sıkmaya başladı.
- Ya şimdi , ya da hiç ? Onlarında öğrenmesini istiyorum dediği sırada Michael havada duruyordu. Scarlet , küçücük elleriyle nasıl oluyordu da onu böylece havaya kaldırabiliyordu. Herkes şaşkındı. Uyuduğu sırada bir şeyler görmüş olmalı diye düşündüler. Ee tabi kızların hepsi güçlenmişti ama Scarlet kendini bambaşka hissediyordu.
- Tamam , dedi Michael nefes almakta zorlanırken. Scarlet onu bıraktı ve yere düştü. Yerden kalktı ve o sırada Despina elini şıklatarak Michael ' ı bir sandalyeye oturttu. ( bu hareket hepsini gülümsetti , ama ciddiyeti bozmadılar ) Şimdi konuşma sırası Michael daydı.- Onlar benim ailem değiller.
-Tahmin etmiştim , burada bi tuhaflık olduğunu hissettim dedi İsabel ters bir şekilde.
- Ben her sene bir kişiyi kurban ediyorum. Belki yeteneklerimi geri kazanırım diye. Ama olmuyor. En son ......Michael duraksadı. Söylemek istemiyordu ama zorundaydı. Onu zaten oracıkta öldürebilecek güce sahipti yanındakiler. Despina ve İsabel inanılmaz sinirlenmişlerdi. İsabel in ellerinden ateş çıkıyordu. Kendini sakinleştirmeye çalışıyor ama olmuyordu. Yumruk yaptığı elleri alevler içinde yanıyordu. Edward omzuna dokundu.
-Bende senin kadar sinirliyim ama lütfen sakin ol , dedi. Onun yumuşaklığı , sakin konuşması , bakışı İsabel i sakinleştirmeye yetmişti.- En son... dedi Michael.
- Anladık en son. Dedi Chris. O da çok sinirliydi.
- Ee şey. Ben Scarlet i kurban etmeyi düşündüm ama ona aşık oldum. Bunu yapamazdım. Acaba güçleri olan birini öldürsem daha mı iyi olur diye düşündüm. Ama yapamadım. Uyanması için hep dua ettim. Toprağa yalvardım.Michael hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. O sırada Alexis ona bir yumruk attı.
- Demek Scarlet i öldürmeyi düşündün. Peki ben seni şimdi öldürsem ne olur , dedi. Elleri kurt pençesi gibiydi. Dönüşüyordu. Scarlet tuttu onu. Lütfen der gibi baktı. Alexis sakinleşmek istedi ama yapamadı. Saniyelik hareketlerle kurt oldu. Scarlet onunla konuşuyordu. Herkes ne dediğini anlamaya çalışıyordu ama kimse anlamıyordu. Scarlet konuştukça Edward ve Chris te kurt formuna dönüşüyordu. Hükmetme gücünden kaynaklı etkisi altına alıyordu. Michael iyice korkmaya başladı. Korkmakta haklıydı. Önünde üç tane kurt ve artık çok güçlü üç tane cadı duruyordu.
Scarlet kurtları sakinleştirdiği sırada Despina yı gördü. İşaret parmağını Michael in yüzünde gezdiriyordu. Yavaş ve her an boynuna çizik atacakmışçasına..- Despina , hayır !
- Scarlet !! Seni öldürmek istediğini söyledi. Nasıl sakin kalabilirim?
- Planım var. dedi Scarlet. Gerçekten planı vardı. Michael i sandalyeye iyice bağladılar. Onu mezarların arasına götürdüler.
Üçü el ele tutuşup , mezarlıktaki ruhları çağırdılar. Ruhların toprağın üzerine çıktığını gördüklerinde hepsi birden şoka girmişti. Bir ruh yanlarına geldi ve konuşmaya başladı.
- Onun cezasını bize bıraktığınız için teşekkür ederiz. Onun ortadan kaybolması sizi etkilemeyecek. Kehanet gerçekleşti ve sizler artık çok güçlüsünüz. Altı kişi olarak sakın ayrılmayın , dedi.Edward çok sinirliydi ama bir o kadarda üzgündü. En yakın arkadaşı ona ve diğerlerine ihanet etmişti. Cezasını çekmeliydi ama işte en yakın arkadaşını kaybediyordu. Gözleri önünde ölecekti. Sonra düşündü , İsabel vardı. Yeterliydi bu onun için.
Alexis ve Chris gördükleri karşısında büyülenmiş gibiydiler. Despina nın savaşçı ruhu , İsabel in toprağı canlandırması , Scarlet in merhameti... Hepsi ayrı ayrı çok özellerdi.
Dakikalar sonra Michael artık yoktu. Bedeni ile birlikte toprağa gömülmüştü. O toprağın altına girdiği anda yaşadığı ev birden harabeye döndü. Yıkık dökük duvarlar , kırık camlar.. Burada hayalet bile yaşamazdı yani o derece olmuştu. Gözlerine inanamadılar ama en hızlı şekilde oradan uzaklaştılar. Artık Michael yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOVİCE WİTCHES
FantasyBirbirini geç bulan ama üçgenin tamamlanmasını sağlayan 3 özel genç kızın hikayesi..