Bölüm 11

8 2 0
                                    

Uzun zamandır okula gitmiyorlardı ve bugün okula gideceklerdi. Altısı birden simsiyah giyinmişlerdi. Okulun kapısından içeriye adım attıkları anda herkes onlara bakıyordu. Edward ve İsabel el ele tutuşmuşlar gülüşüyorlardı. Scarlet ve Alexis ise birbirine sarılmış , dans ederek gidiyorlardı. Chris ile Despina ise telefondan bir şeyler bakıyorlardı. Michael in öldüğünü kimse bilmiyordu. Çünkü Michael aslında hiç var olmamıştı. Okuldakiler , çevredeki insanlar aslında hiç öyle birini tanımamışlardı.

Hepsi birden yeşilliklerin üzerine oturdular. Alexis in içini kemiren bir şey vardı. Britney ve Orion u söylemek istiyordu ama şu anda sırası değildi. Gerçek insanlar gibi gülüp eğleniyorlardı.

Despina : Aaa baksanıza şu kıza , ne kadarda güzel.
Chris : Hangi kız ??

Hepsi birden o yöne dönmüş bakıyorlardı. Gördükleri karşısında tek şoka giren Alexis olmuştu. Çünkü karşısında gördüğü kız Britney in , ta kendisiydi. Scarlet ayağa kalktı.

- Geliyorum hemen , diyip kızın yanına gitti.

Britney ile birbirlerine sarıldılar. Birbirlerini liseden tanıyorlardı.

- Ne kadar değişmişsin.
- Sende öyle.

Aralarında geçen bu sohbet sırasında ikiside birbirinin aslında kim olduğunu anlamıştı. Sadece çaktırmamaya çalışıyorlardı. Alexis şoktaydı , ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

- Görüşürüz , diyip yanından ayrıldı Scarlet. İçinden bu benim tanıdığım kız değil , hatta insan değil. Teni buz gibi , diye geçirdi. Arkadaşlarının yanlarına geldiğinde hepsi meraklı gözlerle ona bakıyorlardı.

- Aa şey evet , o kız benim liseden arkadaşım. Adı Britney. Taşınmışlardı , geri gelmişler. Sevgilisi de buradaymış falan filan işte.

Scarlet in bu sözlerini herkes( chris ve edward hariç) normal karşılarken Alexis şaşkınlığını gizleyememişti.

- İyi birine benzemiyor , bence görüşme onunla.
- Anlamadım ? İnsanların iyi olup olmadığına uzaktan bakınca karar verebiliyor musun ?

Scarlet in bu sözü üzerine Edward olaya müdahale etti.
- Ee biz kurt olduğumuz için koku hassasiyeti diyelim , dedi.

Haklıydı. O da farkındaydı. Britney onun tanıdığı kişi değildi. Sustu ve sadece gülümsedi. Alexis e tamam anlamında başını salladı. Sorun olsun istemiyordu. Özel güçleri olsun veya olmasın , erkeğinin sözünü her zaman dinlerdi.

———————
Dersten sonra İsabel ve Edward gruptan ayrıldı. Baş başa konuşmak ve film izlemek için İsabel in evine gittiler. Eve girdiklerinde onları bir sürprizin beklediğinden habersiz , kapıyı kapatır kapatmaz öpüşmeye başladılar. Gözleri hiç birşey görmüyordu ama bir öksürük sesi onları böldü. İkisi de duvara toslamış gibi kaldılar.

- Öhöömm. Böldüğüm için özür dilerim genç aşıklar ama sizinle konuşmam gerek.

Karşılarında İsabel in annesi duruyordu. İsabel ailesiyle yaşamıyordu ve annesi yıllardır onu görmeye gelmiyordu bile. Üstelik bu durumu hoş karşılamış gibi duruyordu.

- Anne !?
- İsabel , canım kızım. Kocaman olmuşsun. Hatta ünlü bir cadı olmuşsun. ( sinsice güldü )
- Anne yani sen?!

İsabel şoktaydı. Annesi de cadıydı ve bunu yıllarca ondan saklamıştı. Edward , Bayan Angel ile tanıştı. Hepsi birlikte salonda oturuyorlardı.

- Bak kızım , Edward sende aynı şekilde beni iyi dinle. Bunları söyleyip gideceğim. Bir daha sizi rahatsız etmeyeceğim ama uyarmam gerek. Böyle bir durumda olacağınızı biliyordum. Bizim oralarda haberler çabuk yayılır. Hatta kızıl ayı gördükten sonra hepimiz anladık. Artık düzen size ait ve buna minnettarız. Siz güçlerinizi kazandığınız sırada bir sürü düşmanınızda oldu aynı zamanda. Bu yaşa kadar hepiniz bir şekilde geldiniz. Bundan sonra da birlikte hareket edeceksiniz. Ama bilmeniz gereken tek şey , savaşmaya geldikleri. Diğerlerine siz söylersiniz. Ben seni düşündüğüm için geldim İsabel. Annelik yapamadım ama uyarmak istedim. Bu benim sana olan borcum. Hazırlıklı olun , geliyorlar.

Bu sözünü söyledikten sonra oturduğu yerden kalktı. Yavaşça ilerlemeye başladı , sonra muzip bir ifade ile gülerek ekledi.

- Ayrıca korunmayı unutmayın. Dünya henüz buna hazır değil.

Bu lafını söyledikten sonra ortadan kayboldu. Nasıl olduğunu anlayamadı İsabel. Savaş mı ?? neye hazırlıklı olacaklardı ?? Hem en son söylediği de neydi öyle ??

Edward gülüyordu. Hemde karnını tutarak.
- Annene bayıldım. Dünya henüz buna hazır değil derken ki yüz ifadesini gördün mü. İnanılmaz annene benziyorsun , dedi ve İsabel in yanına yaklaştı. Onu kendine doğru çekti.

- Dünyayı bilmem ama sen hazır mısın ? diye sordu. Şu anda hiç birşdy umurunda değildi. İsabel de aynısını düşünüyordu. Tek istediği Edward ' tı.

NOVİCE WİTCHESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin